Πέμπτη 11 Οκτωβρίου 2012

ΣΕ ΠΡΟΣΚΑΛΩ ΝΑ ΠΡΟΑΣΠΙΣΕΙΣ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΙΑ, ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ, ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ

Είμαι η ΑΦΡΟΔΙΤΗ! Αυτή που τιμάς καθημερινά, αυτή που σου χαρίζει τον Έρωτα, αυτή που κάποτε έσμιξε με τον Άρη, για να επιφέρει την Αρμονία!
Σου γράφω γιατί ΚΙΝΔΥΝΕΥΩ !!!
Σου στέλνω αυτό το μήνυμα γιατί το σπίτι μου,
ΜΟΥ ΤΟ ΓΚΡΕΜΙΖΟΥΝ ! ΜΟΥ ΤΟ ΓΕΜΙΖΟΥΝ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ, ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΟΥ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΤΗ ΦΩΝΗ ΜΕ ΤΣΙΜΕΝΤΑ. ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΟΥ ΚΟΨΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΑΣΑ ... ΚΙ' ΑΣ ΕΙΜΑΙ Η ΔΙΚΙΑ ΣΟΥ ΑΝΑΣΑ ΚΑΙ ΠΝΟΗ.
Ο ΝΑΟΣ ΜΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΑΝΤΙΓΟΝΙΔΩΝ, ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ. Ζω στον ναό αυτόν από τον -6ο αιώνα.
Είναι Ιωνικού Ρυθμού, παρόμοιο με αυτόν του Παρθενώνα, με διαστάσεις 50 χ 20 μέτρα. Κάποια ευρήματα βρίσκονται στο αρχαιολογικό μουσείο της Θεσσαλονίκης.
Έχουν περάσει σχεδόν 10 χρόνια που το κράτος αδιαφορεί και αυτές τις ημέρες διακυβεύεται η απόφαση αν θα επιχωματώσουν το Ναό. Στη θέση του, το κράτος προτείνει τη δημιουργία γκαράζ και ανέγερσης πολυκατοικιών.
ΕΝΑ ΑΠΟΤΡΟΠΑΙΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΔΙΑΔΡΑΜΑΤΙΖΕΤΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΟΥ. ΑΚΟΥ ΤΗ ΦΩΝΗ ΜΟΥ!
Σε ΠΡΟΣΚΑΛΩ ΝΑ ΠΡΟΑΣΠΙΣΕΙΣ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΙΑ, ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ, ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ.
ΣΟΥ ΠΑΡΑΔΙΔΩ ΤΗΝ ΣΚΥΤΑΛΗ. ΕΣΥ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΙΕΡΗ ΔΑΔΑ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Αρχειοθήκη ιστολογίου