Τρίτη 16 Απριλίου 2013

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΔΑΧΘΗΚΑΜΕ

Μόλις τα τελευταία χρόνια, άρχισε να γίνεται γνωστή η μη συμβατική ιστορία στο ευρύ κοινό, μέσα στην οποία μπορεί να βρει κανείς τον τρόπο με τον οποίον πέρασαν οι Έλληνες από την δική τους κοσμοθέαση σε μια άλλη… Χάρη στην προσπάθεια αδέσμευτων ερευνητών, η ιστορία που δεν διδαχθήκαμε ήρθε στο φως, φάνηκαν κρυμμένες αλήθειες και έδωσαν απαντήσεις σε ερωτήματα που βασάνιζαν τα ανήσυχα πνεύματα. Πάντα υπήρχαν τέτοια πνεύματα, αλλά έζησαν σε εποχές άγριες και είχαν να αντιμετωπίσουν ιερά εξέταση και αφορισμούς. Σήμερα όμως χωρίς τις μεσαιωνικές τακτικές και με την βοήθεια της τεχνολογίας, τα ελεύθερα πνεύματα έχουν πρόσβαση  στην γνώση και σε άγνωστες αλλά καθοριστικές πτυχές της ιστορίας.
Κάποτε παλιά, ένα παιδί, στην Τρίτη τάξη του Δημοτικού, μαθαίνοντας για την τυπογραφία και πως γίνονται τα βιβλία, έφτιαξε στο μυαλό του δύο σενάρια. Το πρώτο σενάριο ήταν το εξής: Φανταζόταν στο εργοστάσιο που φτιαχνόταν τα βιβλία, τους ανθρώπους που είχαν την επιμέλεια, να είναι σοβαροί υπεύθυνοι και προσεκτικοί για να βγουν τα βιβλία όπως πρέπει για να φτάσουν τελικά στα παιδιά.
Το δεύτερο σενάριο είχε το ίδιο σκηνικό αλλά οι υπεύθυνοι είχαν αδιάφορο ύφος και δεν τους ένοιαζε η σπουδαιότητα της δουλειάς τους.
Και με το παιδικό μυαλό των 8 ετών, προσπαθούσε να καταλήξει, τι από τα δύο ισχύει. Τέτοια πράγματα αναρωτιόταν. Ίσως ήταν καχύποπτο, ίσως έδινε σημασία στην λεπτομέρεια, δεν ξέρω, πάντως αυτά σκεφτόταν. Μέχρι που μια μέρα χάλασε η κασετίνα του. Ήταν μια μπλε καρό πλαστική κασετίνα με φερμουάρ. Ξεκόλλησε το πλαστικό περίβλημα γιατί το είχε από την πρώτη τάξη, και είδε από κάτω κάτι γράμματα. Τράβηξε τότε από περιέργεια το πλαστικό σαν κάτι να ανακάλυψε, την χάλασε τελείως και φάνηκε η εσωτερική ενίσχυση από χαρτόνι το οποίο έγραφε «αλάτι τάδε». Μια γνωστή μάρκα αλατιού. Έμεινε κάγκελο. Τι είναι αυτό; Τι σχέση έχει με την κασετίνα; Δηλαδή τι σχέση έχει με σχολικό υλικό. Φυσικά που να ξέρει ότι η κασετίνα ήταν προϊόν ιδιωτικής βιοτεχνίας και τα υλικά που χρησιμοποίησε ο βιοτέχνης ήταν μάλλον ότι νάνε ή ότι έβρισκε. Σχολικό υλικό ήταν και το παιδικό του μυαλό το συνέδεσε με όλα τα σχολικά είδη και η κασετίνα έχασε την σοβαρότητα της. Ήταν η πρώτη λάμψη αμφισβήτησης.
Την επόμενη χρονιά, στην Τετάρτη τάξη, του γεννήθηκε άλλη μια απορία. Ενώ διδάχθηκε Αρχαία Ιστορία όσο μπορούσε να διδαχθεί στο Δημοτικό και Μυθολογία, έπλασε στο μυαλό του τον Αρχαίο κόσμο πανέμορφο, με πανέμορφα μαρμάρινα κτίρια, τεράστιους ναούς πολλά αγάλματα και γενικά έναν  κόσμο ιδανικό και έναν πολιτισμό που από εκείνη την ηλικία τον καταγοήτευσε. Αναπόφευκτα έκανε την σύγκριση με τον κόσμο που ζούσε.
Ποια είναι η απορία που του δημιουργήθηκε;
Από αφηγήσεις των παππούδων και των γιαγιάδων αλλά και από την ιστορία των νεοτέρων χρόνων έβλεπε τον νεότερο κόσμο  μέσα στην παρακμή με ανθρώπους αγράμματους, αναλφάβητους (μέχρι πριν λίγα χρόνια), με σπίτια από χώμα, πλινθόκτιστα που τα πρόλαβε μικρός.
Η απορία του λοιπόν ήταν, που πήγε εκείνος ο Αρχαίος κόσμος; Τι μεσολάβησε και από τα χρόνια της γιαγιάς του μέχρι πίσω στον μεσαίωνα, βασίλευε η παρακμή η αγραμματοσύνη και τα χωμάτινα σπίτια. Που πήγαν τα μαρμάρινα κτίρια; Πως έγινε αυτή η αλλαγή;
Αυτά απασχολούσαν το παιδικό του μυαλό. Και δεν έπαψαν να τον απασχολούν παρόμοια ερωτήματα μέχρι που κάποτε βρήκε την άκρη του νήματος και άρχισε να ξετυλίγεται το κουβάρι της ιστορίας που δεν διδάχτηκε.
Τώρα που έγινε γνωστό ποιος ευθύνεται για την καταστροφή του ελληνικού πολιτισμού, κάποιοι προσπαθούν να μας πουν ότι φταίει η παρακμή του ίδιου του ελληνισμού για την ισοπέδωση των ναών, πριν έρθει η νέα θρησκεία.  Ότι μόνοι τους οι έλληνες τα κατέστρεψαν όλα με τους μεταξύ τους πολέμους, αλλά και οι δυτικοί ρωμαίοι. Ακούστε τώρα επιχείρημα. Το είδαμε κι αυτό. Κι αν οι χριστιανοί (λένε) σε μεμονωμένες περιπτώσεις, γκρέμισαν ναούς, έλληνες ήταν που έγιναν χριστιανοί. Άρα έλληνες τα έχτισαν έλληνες τα γκρέμισαν. Επιχείρημα... ε; Και ήταν πράξη εναντίων των πρώην διωκτών τους. Μα καλά, οι έλληνες ήταν οι διώκτες των χριστιανών; Που το γράφει αυτό;
Κατέστρεψαν βέβαια ας μην ξεχνάμε και οι διάφοροι βόρειοι επιδρομείς. Άλλωστε (λένε) και ο Αλάριχος ήταν ξένος (καμία αντίρρηση) αλλά οι ρασοφόροι μοναχοί που τον ακολουθούσαν και κατέστρεφαν, ήταν αιρετικοί. Δηλαδή τα παραπάνω είναι η μόνη αιτία που δεν έμεινε τίποτα όρθιο παντού σε όλη την επικράτεια... Τότε γιατί αργότερα δεν συντηρήθηκαν αλλά, με τα αρχαία υλικά κτίστηκαν εκκλησίες ακριβώς στα σημεία των Αρχαίων ναών; Θεοδόσιος vs Αρχαίοι ναοί -  BINTEO 
Αν οι χαλαστάδες καλόγεροι που ακολουθούσαν τον Αλάριχο και ισοπέδωναν τα πάντα από την Θράκη μέχρι την Ολυμπία, ήταν αιρετικοί, και οι παρακάτω νόμοι του Θεοδοσίου και του Ιουστινιανού αιρετικοί ήταν;
«Διατάσσουμε, όλα τα ιερά και οι ναοί τους (των Ελλήνων), όσα βρίσκονται ακόμα άθικτα, να καταστραφούν με διαταγή των τοπικών αρχών και να εξαγνιστούν με την ύψωση του σημείου της σεβαστής χριστιανικής θρησκείας... Αν με επαρκείς αποδείξεις ενώπιον ικανού δικαστή εμφανιστεί κάποιος, που έχει παραβλέψει αυτόν τον νόμο, θα τιμωρηθεί με την ποινή του θανάτου.» (Αυτοκράτορες Θεοδόσιος και Βαλεντιανός προς Ισίδωρον, Έπαρχον του Πραιτωρίου, 14 του Νοεμβρίου 435 μ.Χ.)
«Να κλείσουν όλοι οι ναοί σε όλες τις πόλεις και σε όλους τους τόπους της οικουμένης... Αν κάποιος με οποιαδήποτε δύναμη παραβεί (αυτόν τον νόμο), θα τιμωρηθεί με αποκεφαλισμό.» (Ιουστινιάνειος Κώδικας 1.11· αυτοκράτωρ Κωνστάντιος Α΄  προς Ταύρον, Έπαρχον του Πραιτωρίου, Δεκέμβριος του 534 μ.Χ.)
«Τέτοιου είδους πράξεις («ειδωλολατρίας»), αν εξακολουθούν να συμβαίνουν(σ.σ.: η καταγγελθεί ότι συμβαίνουν!) ακόμα και σε κάποιο λιβάδι η σπίτι, το λιβάδι ή το σπίτι αυτό θα προσαρτηθεί στο ταμείο των ιερωτάτων ανδρών (δηλαδή των ιερέων της Χριστιανικής Εκκλησίας), ενώ ο ιδιοκτήτης τους, που έδωσε την συγκατάθεσή του να μιανθεί ο τόπος, θα αποπεμφθεί από το (οποιοδήποτε) αξίωμά του, θα χάσει την περιουσία του και αφού υποστεί σωματικό βασανισμό με μεταλλικά όργανα, θα οδηγηθεί σε διαρκή εξορία.» (Ιουστινιάνειος Κώδικας 1.11.8, αυτοκράτορες Λέων και Ανθέμιος προς Διόσκουρον, Έπαρχον του Πραιτωρίου. Παρεδόθη το 472 μ.Χ.)
«Διατάσσουμε τους άρχοντές μας, αλλά και όσους διδάσκονται από τους θεοφιλέστατους επισκόπους, να αναζητούν σύμφωνα με τον νόμο όλες τις περιπτώσεις ασέβειας υπέρ της ελληνικής θρησκείας έτσι, ώστε να μην συμβαίνουν, αλλά και αν συμβαίνουν, να τιμωρούνται... Κανείς να μην έχει το δικαίωμα να κληροδοτεί με διαθήκη (περιουσίες) ή να χαρίζει με δωρεά ο,τιδήποτε σε πρόσωπα ή τόπους, που έχουν επισημανθεί, ότι διαπράττουντην ασέβεια του Ελληνισμού... όσα δίδονται ή κληροδοτούνται μ’ αυτόν τον τρόπο θα αφαιρούνται... Με την παρούσα ευσεβή νομοθεσία να διατηρηθούν σε ισχύ όλες οι τιμωρίες, με τις οποίες οι προηγούμενοι βασιλείς είχαν απειλήσει να τιμωρήσουν την ελληνική πλάνη, με τις οποίες προσπαθούσαν (οι προγενέστεροι χριστιανοί βασιλείς) να διασφαλίσουν την Ορθόδοξη πίστη.» (Ιουστινιάνειος Κώδικας 1.11.9· επίσης Β1, 1,19· και Νομοκάνων 6, 3. Ο συγκεκριμένος νόμος θεωρείται νομοθέτημα του Ιουστινιανού.)
«Επειδή μερικοί συνελήφθησαν (αν και αξιώθηκαν το χριστιανικό βάπτισμα),διακατεχόμενοι από την πλάνη των ανόσιων μυσαρών Ελλήνων, να διαπράττουν εκείνα που δικαιολογημένα εξοργίζουν τον φιλάνθρωπο Θεό μας..., αυτοί θα υποβληθούν στην αντίστοιχη τιμωρία και μάλιστα με πνεύμα επιείκειας..., αν επιμείνουν στην πλάνη των Ελλήνων, θα υποβληθούν στην εσχάτη των ποινών. Αν δεν έχουν αξιωθεί ακόμα το σεβαστό βάπτισμα, θα πρέπει να παρουσιαστούν στις ιερώτατες εκκλησίες μαζί με τις συζύγους και τα παιδιά τους και μαζί με όλους του οίκου τους και να διδαχθούν την αληθινή πίστη των χριστιανών. Αφού διδαχθούν και αποβάλουν την πλάνη που τους διακατείχε προηγουμένως, θα πρέπει να ζητήσουν το σωτήριο βάπτισμα. Διαφορετικά ας γνωρίζουν, ότι, αν παραμελήσουν να το κάνουν (να ζητήσουν μόνοι τους δηλαδή το σωτήριο βάπτισμα), δεν θα έχουν κανένα πολιτικό δικαίωμα, ούτε θα τους επιτραπεί να είναι ιδιοκτήτες περιουσίας, ούτε κινητής ούτε ακίνητης. Θα τους αφαιρεθούν τα πάντα και θα εγκαταλειφθούν στην ένδεια και επιπλέον θα υποβληθούν στις έσχατες τιμωρίες. Θα παρεμποδίσουμε δε κάθε μάθημα που διδάσκεται από όσους πάσχουν από την νόσο και την μανία (μάθησης) των ανόσιων Ελλήνων, ώστε, προσποιούμενοι ότι διδάσκουν, να μή διαφθείρουν πια τις ψυχές των μαθητών τους με δήθεν αλήθειες. Αν φανεί (λοιπόν) κάποιος τέτοιος άνθρωπος και δεν τρέξει στις άγιες εκκλησίες μας μαζί με όλους τους συγγενείς και τους οικείους του, θα τιμωρηθεί με τις προαναφερθείσες ποινές. Θεσπίζουμε δε και νόμο, σύμφωνα με τον οποίο τα παιδιά, όταν είναι σε μικρή ηλικία, θα πρέπει να βαπτίζονται αμέσως και χωρίς αναβολή, όσα δε είναι μεγαλύτερα στην ηλικία θα πρέπει να συχνάζουν στις ιερώτατες εκκλησίες μας και να διδάσκωνται τις θείες γραφές και τους θείους (εβραιο-βιβλικούς) κανόνες. Αφού δε εννοήσουν και αποβάλουν την παλαιά (αρχαιο-ελληνική) πλάνη, θα μπορέσουν να δεχθούν το βάπτισμα και στη συνέχεια να διαφυλάξουν την αληθινή πίστη των ορθόδοξων χριστιανών. Όσων δε έχουν κάποιο στρατιωτικό ή άλλο αξίωμα η περιουσία μεγάλη και για να κρατήσουν τα προσχήματα (προσποιούμενοι τους πιστούς) ήλθαν ή πρόκειται να έλθουν να βαπτισθούν, αλλά αφήνουν τις γυναίκες τους και τα παιδιά τους και τα υπόλοιπα μέλη του οίκου τους μέσα στην ελληνική πλάνη, διατάσσουμε να δημευθεί η περιουσία τους, να αποκλεισθούν από τα πολιτικά δικαιώματά τους και να υποβληθούν σε αντάξιες τιμωρίες, αφού είναι φανερό, ότι πήραν το βάπτισμα χωρίς καθαρή πίστη. 
ΘΕΣΠΙΖΟΥΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΙΤΗΡΙΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ.» («Ιουστινιάνειος Κώδικας» 1.11.10.)
Αυτοί οι κώδικες ήταν αιρετικοί;
Οι περισσότεροι άνθρωποι σκεπτόμαστε υποκειμενικά και «παρασυρόμαστε» από τις πεποιθήσεις μας. Αλλά καλό είναι να βλέπουμε τα γεγονότα. Tα γεγονότα δεν αλλάζουν και τα γραπτά μένουν και είναι πιο ισχυρά από αυτά που θέλουμε να πιστεύουμε. Το παρελθόν είναι το μόνο που δεν αλλάζει. Μακάρι να γινόταν να το αλλάξουμε. Δεν σημαίνει όμως ότι και θα το θάψουμε. Διότι πέρα από τις ανυπολόγιστες υλικές καταστροφές, εκεί στα κρυμμένα γεγονότα και στα αυτοκρατωρικά διατάγματα, βρίσκονται οι αιτίες των συμφορών και της πνευματικής μας παρακμής κατά τα σκοτεινά χρόνια που ακολούθησαν, μέχρι και σήμερα, αφού έχουμε ξεκοπεί από τις ρίζες μας.

3 σχόλια:

Ηπιόνη είπε...

Ο αφανισμός της φυλής μας, που με λυσσαλέο μίσος προσπαθούν να σβήσουν το φως της...πόσες αποδείξεις χρειάζονται για να καταλάβουν όλοι;Είναι μεγάλο το άδικο,μεγάλη και αμείλικτη θα είναι και η Νέμεσις,διότι είναι στο χέρι μας να την οδηγήσουμε όλοι μαζί ενωμένοι.Δεν υπάρχουν πλέον δικαιολογίες,είναι χρέος όλων μας ν'αφήσουμε τις ρίζες μας να βλαστήσουν και ν'ανθίσουν ξανά σε όλο τους το μεγαλείο,το Ολύμπιο μεγαλείο!!!

Σείριος είπε...

Το θέμα αυτό σχεδόν το έχω εξαντλήσει με πολλές αναρτήσεις. Και λίγο με έχει κουράσει…
Όποιος θέλει ψάχνει βρίσκει μαθαίνει κρίνει καταλήγει.
Αλλά επανέρχομαι κάπου κάπου με αφορμή κάποια άρθρα που βλέπω τα οποία θέλουν να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα (δεν χρειάζεται να δώσω σύνδεσμο). Δεν μπορώ λοιπόν να μην αντιδράσω. Λένε μάλιστα ότι το καινούριο φαινόμενο του νεοπαγανισμού και της νεοειδωλολατρίας μόδα είναι και θα περάσει…
Αδυνατούν να δεχθούν ότι είμαστε απλά και μόνον Έλληνες.
Το επιχείρημα, έλληνες τα έφτιαξαν έλληνες τα γκρέμισαν αφού έγιναν χριστιανοί, απαλλάσσει τον χριστιανισμό; Είναι φως φανάρι τι υποκίνησε αυτούς που γκρέμισαν.
Ένα παράξενο πράγμα... Καμία άλλη θρησκεία καμία αίρεση δεν ενοχλεί, αλλά η επιστροφή στην πατρώα κοσμοθέαση, προκαλεί αντιδράσεις!

Ηπιόνη είπε...

Φυσικά και θα πρέπει να αντιδράσουμε σε οποιοδήποτε μέσο κι αν χρησιμοποιήσουν για να χτυπήσουν τη επιστροφή μας στα πατρώα ιδεώδη,αντιδρούν ακριβώς επειδή τρέμουν μην γκρεμιστεί το έκτρωμα που δημιούργησαν και ονομάζουν πολιτισμό.

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Αρχειοθήκη ιστολογίου