Τρίτη 17 Οκτωβρίου 2017

ΑΝΑΦΟΡΑ (ΑΝΑΦΟΡΕΣ) ΣΤΟΝ ΣΕΙΡΙΟ - ΑΣΤΕΡΙΣΜΟ ΤΟΥ ΚΥΝΟΣ !!!

Σείριος, ο λαμπρότερος Αστήρ του ουρανού, ανήκει στον αστερισμό του Μεγάλου Κυνός του Νοτίου ημισφαιρίου.
Η απόσταση του Σειρίου από την Γη είναι 8,9976 έτη φωτός.
Δηλαδή, περίπου 9 έτη φωτός.
Ο αστερισμός αναφέρεται και από τον Πτολεμαίο στον κατάλογο της "Μαθηματικής Συντάξεως" του.
Ο αστερισμός του Κυνός είναι ορατός ιδίως τον χειμώνα, οπότε και μεσουρανεί περί το μεσονύκτιο της 20ης Νοεμβρίου, ή στις 22:00 μ.μ. της 20ης Δεκεμβρίου ή στις 20:00 μ.μ. της 20ης Ιανουαρίου.
ΟΜΗΡΟΥ ΙΛΙΑΣ ραψωδία Χ
στίχοι 27-29
...που το φθινόπωρο προβάλλει, πασίδηλες δέ οι ανταύγειες του φαίνονται μεταξύ πολλών αστέρων στην σκοτεινή νύκτα εκείνον που κύνα = (Σείριος) του Ωρίωνος αποκαλούν. (Στον Όμηρο, Σείριος είναι το σκυλί του Ωρίωνος του κυνηγού).
Πλούταρχος Ηθικά
"Περί Ίσιδος και Οσίριδος" παρ.22.
Και το πλοίο, το οποίο, οι Έλληνες ονομάζουν <Αργώ> ήταν όμοιο με το πλοίο του Οσίριδος και τιμητικά κατετάχθη ανάμεσα στους αστερισμούς, και κινείται, όχι πολύ μακριά, από τους αστερισμούς του Ωρίωνος και του Κυνός = (Σείριος).
Πλούταρχος Ηθικά
"Περί Ίσιδος και Οσίριδος" παρ.44.
...γιατί τα γεννά όλα μόνος του, και μόνος του τα κυοφορεί και γι'αυτό ονομάζεται κύων-κύνας-σκύλος. (Ο Πλούταρχος μας εξηγεί ότι, ο συμβολισμός της λέξεις "κύων" αφορά τον ΣΕΙΡΙΟ, αστέρα ο οποίος είναι πολλές φορές λαμπρότερος από τον Ήλιο μας. Θεωρούνταν σαν μία ουράνια μήτρα, η οποία κυοφορεί από μόνη της).
Πλούταρχος Ηθικά
"Περί Ίσιδος και Οσίριδος" παρ.47.
Κι ένα άστρο, έβαλε απάνω απ'όλα το Σείριο, φύλακα και επόπτη τους.
Πλούταρχος Ηθικά
"Περϊ Ίσιδος και Οσίριδος"παρ.52.
...παραδέχονται ότι ο Όσιρις είναι αυτός, ο ίδιος ο ήλιος, και λένε, ότι από τους ΕΛΛΗΝΕΣ ονομάζεται ΣΕΙΡΙΟΣ ... (και για τους αρχαίους Αιγύπτιους ο Σείριος ήταν το σημαντικώτερο άστρο του ουρανού που το είχαν θεοποιήσει κιόλας).
ΔΙΟΔΩΡΟΣ Ο ΣΙΚΕΛΙΩΤΗΣ
Βιβλίο Α, κεφ.33.
Όσιρις δέ εστίν Διόνυσον καθ' Ελλάδα γλώσσαν ... τον μέν Όσιριν, Διόνυσον προσαγορεύουσιν και ΣΕΙΡΙΟΝ παρωνύμως ...
ΗΣΙΟΔΟΣ
"ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΗΜΕΡΕΣ" στίχοι 415-420.
Μόλις του καυτερού του ήλιου η δύναμη την κάψα που φέρνει ιδρώτα πάψει, και βρέξει φθινοπωρινά ο Δίας ο μεγαλοδύναμος, και το θνητό μας σώμα αλλάζει και γίνεται πολύ ελαφρότερο, τότε το άστρο του ΣΕΙΡΙΟΥ για λίγο μένει μες τη μέρα επάνω απ'το κεφαλι των ανθρώπων...
ΗΣΙΟΔΟΣ
"Ασπίς του Ηρακλέους" στίχοι 395-400.
Την εποχή που καθισμένο σε χλωρό κλαρί σταχτόφτερο τζιτζίκι με το τερέτισμα αρχινά να τραγουδά το θέρος στους ανθρώπους έχει για φαγητό και για πιοτό την απαλή δροσιά αυτό κι όλη τη μέρα απ'την αυγή το άσμα του σκορπάει μέσα στην κάψα τη φριχτότερη, όταν ο ΣΕΙΡΙΟΣ το δέρμα το ξεραίνει, τότε και τ' άγανα γίνονται γύρω στα κεχριά, που σπέρνονται το καλοκαίρι, κι οι αγουρίδες χρώμα αλλάζουν, καθώς ο Διόνυσος τις έδωσε χαρά και βάσανο στον άνθρωπο.
ΗΣΙΟΔΟΣ
"ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΗΜΕΡΕΣ" στίχοι 582-588.
Και μόλις το γαϊδουράγκαθο ανθίζει και το τζιτζίκι βουερό πάνω στο δένδρο καθισμένο οξύ τραγούδι χύνει συνεχώς απ'τα φτερά του κάτω, την ώρα του θέρους του κοπιαστικού, τότε παχύτατες οι γίδες είναι κι άριστο το κρασί, λάγνες όσο ποτέ οι γυναίκες, μα ασθενικότατοι οι άντρες, αφού ο ΣΕΙΡΙΟΣ τους ξεραίνει το κεφάλι και τα γόνατα, κι είναι το δέρμα μαραμένο από την κάψα. (Το άστρο του ΣΕΙΡΙΟΥ θεωρούνταν από τους αρχαίους Έλληνες υπεύθυνο για τις μεγάλες ζέστες του καλοκαιριού, τα λεγόμενα "Κυνικά καύματα", γιατί η επιτολή του στις 19 Ιουλίου συνέπιπτε με την κορύφωση της θερινής περιόδου).
ΗΣΙΟΔΟΣ
"ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΗΜΕΡΕΣ" στίχοι 599-614.
Κι όταν ο Ωρίωνας κι ο ΣΕΙΡΙΟΣ στο μέσον έρθουν τ'ουρανού και τον Αρκτούρο δει η ροδοδάχτυλη αυγή, τότε να κόβεις και να πάρεις σπίτι, Πέρση, όλα τα σταφύλια. Δείξ'τα στον ήλιο για μέρες δέκα και δέκα νύχτες, βάλ'τα στον ίσκιο πέντε μέρες, και την έκτη άδειασε στους κάδους τα δώρα του πολύτερπνου Διόνυσου.
Απολλώνιος ο Ρόδιος
"Αργοναυτικά ΙΙ, 517-529.
Όταν από τον ουρανό κατάκαιγε τα Μινωικά νησιά ο ΣΕΙΡΙΟΣ και για καιρό δεν έβρισκαν γιατρειά απ'το κσκό οι κάτοικοι, τότε με υπόδειξη του Μακρορίχτη τον προσκάλεσαν να τους διώξει τη συμφορά. Με προσταγή του πατέρα του αυτός από τη Φθία έφυγε και πήγε να κατοικήσει στην Κέω, αφού συγκέντρωσε τον Παρράσιο λαό, που έχει την καταγωγή του από το Λυκάονα, κι έχτισε ένα μεγάλο βωμό, για να τιμήσει το Δία τον Ικμαίο, και στα βουνά θυσία πρόσφερε σ'εκείνο το αστέρι, τον ΣΕΙΡΙΟ, και στον ίδιο το γιο του Κρόνου Δία. Εξαιτίας αυτού τα μελτέμια του Δία κάνουν τη γη να κρυώνει για περίοδο σαράντα ημερών και στην Κέω και τώρα ακόμη οι ιερείς θυσίες προσφέρουν, προτού έρθει η χρονική στιγμή να ανατείλει ο ΑΣΤΕΡΙΣΜΟΣ του Κύνα. = "ΣΕΙΡΙΟΣ". (Από εκείνη την εποχή, οι ιερείς της Κέας πρόσφεραν κάθε χρόνο θυσίες, πριν να φανεί ο αστερισμός του Κυνός-ΣΕΙΡΙΟΥ)!!!
Δεν θα πρέπει να ξεχνάμε και τον μεγάλο Σωκράτη ο οποίος έπαιρνε όρκο στον αστερισμό του Κυνός, "Μα τον Κύνα ..." λέει στο έργο του Πλάτωνος <ΓΟΡΓΙΑΣ>.
Ο Πλάτων στον Γοργία ορκίζεται στον θεό Κύνα, ότι όσα γράφει, Είναι αλήθεια: «Μα τον Κύνα, Πώλε...» Στην παράγραφο 461Β επαναλαμβάνει: «Μα τον Κύνα, Γοργία...», ενώ στην παράγραφο 482C ορκίζεται στον κυνοκέφαλο Άνουβι των Αιγυπτίων: «Μα τον Κύνα, τον θεό των Αιγυπτίων...». Θα μπορούσαν να θεωρηθούν οι επικλήσεις αυτές συμπτωματικές, αλλά ο Φαίδων κρυπτογραφεί από την αρχή μέχρι το τέλος τον θεό Κύνα (= Σείριος). Εξετάζοντας και τα υπόλοιπα έργα του Πλάτωνα, διαπιστώνουμε ότι παντού κρυπτογραφείται η μυστική παράδοση του Κύνα (= 'Ηλιος = Σείριος). Στα πανάρχαια χρόνια από το άστρο του Κύνα (= Σείριος) ξεκίνησαν τεράστιες σφαιρικές κοσμοπόλεις, για να φέρουν το ελληνικό ουράνιο σπέρμα καιπολιτισμό στην Γη. Οι Ολύμπιοι κατέβηκαν ταξιδεύοντας μέσα από δίαυλο (=Πύλη) δίνοντας τον ουράνιο σπόρο, έχοντας υπερ-τεχνολογία ανώτερη ακόμακαιτης εποχής μας. Οι'Ελληνες είναι Ηλιακοί (= Σείριος 'Ηλιος) από ουράνιο σπέρμα «Υιοί του κεραυνού και Αδελφοί του Ηλίου»! Οι θεοί ποτέ δεν εγκατέλειψαν τα πλάσματά τους, αλλά πάντα νοιάζονται και ενδιαφέρονται γι' αυτά. Το κλειδί για τις αποκρυπτογραφήσεις όλων αυτών βρίσκεται στην Μυθολογία και στην Αστρολογία-Αστρονομία γραμμένες με ανεξίτηλα γράμματα. Οι θεοί πάντα αφήνουν κάποιο ίχνος, που μπορεί να οδηγήσει στην Γνώση. Εκείνο που χρειάζεται είναι η πίστη, η μέθοδος και το ανοικτό μυαλό, για να δέχεται τα θεϊκά μηνύματα.
Περίληψη του βιβλίου: «ΟΤΑΝ Ο ΜΥΘΟΣ ΣΥΝΑΝΤΑ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ». Συγγραφέας: ΧΟΙΛΟΥΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ. Εκδότης: ΕΡΩΔΙΟΣ.
Υπότιτλος - ΤΑ ΚΡΥΜΜΕΝΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Αρχειοθήκη ιστολογίου