tag:blogger.com,1999:blog-1023514428780876668.post5945057760095859089..comments2024-03-25T00:12:56.552+02:00Comments on ΕΝΝΕΑ ΕΤΗ ΦΩΤΟΣ: ΠΩΣ Ο ΠΑΝΑΣ ΕΓΙΝΕ ΔΙΑΒΟΛΟΣ ΚΑΙ Η ΑΦΡΟΔΙΤΗ, ΚΙ ΑΥΤΗ ΘΕΩΡΗΘΗΚΕ ΩΣ ΔΙΑΒΟΛΟΣ!Σείριοςhttp://www.blogger.com/profile/00803232047212883657noreply@blogger.comBlogger8125tag:blogger.com,1999:blog-1023514428780876668.post-50804764518142577742022-12-18T23:11:37.927+02:002022-12-18T23:11:37.927+02:00Γειά σου Αντωνία. Σ ευχαριστώ!!!Γειά σου Αντωνία. Σ ευχαριστώ!!!Σείριοςhttps://www.blogger.com/profile/00803232047212883657noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1023514428780876668.post-71696939554622909302022-12-18T17:12:24.571+02:002022-12-18T17:12:24.571+02:00Υπέροχο άρθρο!Υπέροχο άρθρο!Αντωνία 77noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1023514428780876668.post-2912885060819239412018-10-21T16:06:33.865+03:002018-10-21T16:06:33.865+03:00“Διότι, πράγματι, το όνομα του θεού (Διός) είναι λ...“Διότι, πράγματι, το όνομα του θεού (Διός) είναι λόγος ακέραιος, τον οποίο έρχονται οι άνθρωποι και τον διχοτομούν και, αφού τον διχοτομήσουν, άλλοι μεν χρησιμοποιούν το ένα μέρος, άλλοι δε το άλλο – γι’ αυτό άλλοι μεν τον αποκαλούν “Ζήνα“, άλλοι δε “Δία” – μέρη πάντως, που, αν ενωθούν, δηλώνουν αμέσως τη φύση του θεού, φανερώνοντας δηλαδή ό,τι ακριβώς προσηκεί στο όνομα να μπορεί να επιτελεί και να απεργάζεται με μία λέξη: να κάνει. Διότι αίτιος του ζην του δικού μας και του ζην όλων των άλλων όντων δεν είναι δυνατόν να’ ναι αλλος κανείς, πλην ο άρχων και ο βασιλιάς των πάντων, ο άρχων και ο βασιλιάς του σύμπαντος κόσμου. Ορθότατα, λοιπόν, ονομάζεται όπως ονομάζεται ο θεός αυτός, στον οποίο οφείλουν αιωνίως το ζην τους όλα τα ζωντανά όντα. Το δε όνομα του, ενώ ήταν ένα, ενιαίο και ακέραιο, έχει διχοτομηθεί, έχει διαιρεθεί, όπως είπα, σε δύο ονόματα: στο “Δία” και στο “Ζήνα”.<br /><br />Πλάτων “Κρατύλος” 396.a.2 – 396.b.3)<br /><br />Σείριοςhttps://www.blogger.com/profile/00803232047212883657noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1023514428780876668.post-31834141716696886992018-10-21T12:05:40.634+03:002018-10-21T12:05:40.634+03:00Πολύ διαφωτιστικό αλλά είναι ονομαστική ο Ζευς (όχ...Πολύ διαφωτιστικό αλλά είναι ονομαστική ο Ζευς (όχι ο Διας)του Διός όλοι τον λενε ZeusΖεύςhttps://www.blogger.com/profile/06309650499453757142noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1023514428780876668.post-29581482188713775912017-12-10T23:13:55.696+02:002017-12-10T23:13:55.696+02:00Λόγω κεκτημένης ταχύτητος φίλε μου, διεγράφη το σ...Λόγω κεκτημένης ταχύτητος φίλε μου, διεγράφη το σχόλιο σου κατά λάθος. Αν θέλεις ξανα γράψε το. Σείριοςhttps://www.blogger.com/profile/00803232047212883657noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1023514428780876668.post-38274293573472757932016-10-17T14:04:04.848+03:002016-10-17T14:04:04.848+03:00Εξαιρετικά ενδιαφέρον. Σε ευχαριστώ!!!Εξαιρετικά ενδιαφέρον. Σε ευχαριστώ!!!Σείριοςhttps://www.blogger.com/profile/00803232047212883657noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1023514428780876668.post-10708969670676565762016-10-17T13:34:11.866+03:002016-10-17T13:34:11.866+03:00Κι όμως τον Πάνα τον αποκαλούμεστε συνέχεια:
Οι αρ...Κι όμως τον Πάνα τον αποκαλούμεστε συνέχεια:<br />Οι αρχαίοι στις γιορτές τους ( με θέμα κυρίως τη φύση ) επικαλούνταν τον Πάνα στην κλητική φωνή . Δηλαδή "Ω! Παν".<br />Στη συνέχεια αυτό έγινε επιφώνημα "Ωπαν!" ή με άηχο το (ν) "Ωπα!" ή "Όπα!"<br />Καθε φορά δηλαδή στο γλέντι που φωνάζουμε ωπα! , στην πραγματικότητα επικαλούμεστε τον Πάνα.Τυφλοπόντικαςhttps://www.blogger.com/profile/07306981114467083982noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1023514428780876668.post-73599482983244775022015-09-25T01:43:36.096+03:002015-09-25T01:43:36.096+03:00ΕΥΓΕ!!!!! ΑΨΟΓΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΚΑΙ ΕΜΠΕΡΙΣΤΑΤΩΜΕΝΟ!!!!!ΕΥΓΕ!!!!! ΑΨΟΓΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΚΑΙ ΕΜΠΕΡΙΣΤΑΤΩΜΕΝΟ!!!!!Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/12495852012172268638noreply@blogger.com