Τρίτη 27 Απριλίου 2010

ΤΟ ΣΠΗΛΑΙΟ ΤΟΥ ΠΛΑΤΩΝΑ ΚΑΙ Ο ΑΓΝΩΣΤΟΣ ΚΟΣΜΟΣ



Όσοι ασχολούνται με την «μαγεία» της αναζήτησης και του αγνώστου, όσοι δεν καταπίνουν αμάσητο ότι τους σερβίρουν οι πολιτικοί και οι θρησκευτικοί ταγοί, αλλά και το επιστημονικό κατεστημένο, όσοι βγήκαν από την σπηλιά που περιγράφει ο Πλάτων διότι κατάλαβαν ότι ο πραγματικός κόσμος δεν είναι αυτός που φαίνετε, σηκώνουν το βλέμμα και προς τα αστέρια, αναζητώντας κάτι, που ενδόμυχα γνωρίζουν πως βρίσκεται εκεί έξω. Έχουν κατανοήσει ότι ο πλανήτης γη είναι ένα απειροελάχιστο κύτταρο, μέρος του ασύλληπτου συμπαντικού οργανισμού. Ο πλανήτης μας αν και είναι σε καραντίνα τα τελευταία δώδεκα χιλιάδες χρόνια, βρίσκεται πάντοτε κάτω από την διακριτική επίβλεψη κάποιων υπερβατικών οντοτήτων. Η συμπαντική απομόνωση της γης (για λόγους που δεν είναι του παρόντος) είναι η αίτια της πεποίθησης του ανθρώπου ότι είναι η κορωνίδα της δημιουργίας και ο μοναδικός κάτοικος του σύμπαντος, την στιγμή που η επιστήμη μιλεί για εφαπτόμενα και παράλληλα σύμπαντα. Όχι γαλαξίες, αλλά σύμπαντα. Για την αλαζονική πεποίθηση, της μοναδικότητας του ανθρώπου, ευθύνη φέρουν σε πολύ μεγάλο βαθμό και τα θρησκευτικά δόγματα, κάτι που δεν χρειάζεται ανάλυση. Βέβαια όλα αυτά χαρακτηρίζονται από πολλούς ως γραφικότητες και φαντασιοπληξίες. Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι οι πολλοί που τα χαρακτηρίζουν έτσι, έχουν δίκιο, …επειδή είναι πολλοί.

Οι λίγοι λοιπόν έχουν αντιληφτεί πως το τελευταίο χρονικό διάστημα ίσως η επίβλεψη της γης από τους συμπαντικούς συγκατοίκους μας δεν είναι και τόσο διακριτική. Στο τελευταίο διάστημα έχουμε το μεγαλύτερο κύμα ΑΤΙΑ στην (γνωστή) ιστορία. Ο άνθρωπος προσπαθεί να φανταστεί κάτι, σύμφωνα με τα γήινα δεδομένα. Όμως οι μορφές εμφάνισης είναι διάφορες και ασύλληπτες για τον κοινό νου. Έχουν παρατηρηθεί ιπτάμενες σφαίρες ημέρας λευκού φωτός και σφαίρες ή ράβδοι νύχτας διαφόρων χρωμάτων. Η υλοποίηση και απo-υλοποίηση καθώς και η συμπεριφορά και η ταχύτητα τους, αλλά και η ελεγχόμενη πορεία, ένδειξη νοήμονος όντως, δημιουργεί βάσιμη υποψία ότι πρόκειται για κάτι μη γήινο. Βεβαίως υπάρχει και η θεωρία της γήινης μυστικής τεχνολογίας. Ίσως. Παράλληλα υπάρχει και η συνηθισμένη έως κουραστική εξήγηση μέσω ΜΜΕ περί μετεωρολογικών μπαλονιών ή πτώσεις μετεωριτών. Με αυτά που γράφω, σε καμία περίπτωση δεν δογματίζω. Σκοπός είναι η έρευνα με μοναδικό όπλο και οδηγό το φως της αμφισβήτησης που δείχνει την έξοδο του σπηλαίου που περιγράφει ο Πλάτων. Όποιος θέλει ας μείνει στην ευτυχία της αγνοίας, θεατής του θεάτρου σκιών, νομίζοντας ότι αυτός είναι ο πραγματικός κόσμος. Αλλά ο κόσμος δεν είναι οι σκιές στον τοίχο, δεν είναι ούτε οι μαριονέτες που μπροστά στο φως δημιουργούν την ψεύτικη πραγματικότητα. Αλλά είναι αυτοί που ακόμη πιο πίσω ελέγχουν και κινούν τα νήματα όπως αυτοί θέλουν. Και όταν κάποιος τα αντιληφτεί όλα αυτά και προσπαθήσει να ξυπνήσει τους υπόλοιπους από τον λήθαργο και την πλάνη, οι άλλοι εξαγριώνονται διότι τους χάλασε την ησυχία. Ο διαχρονικός «μύθος» του Πλάτωνα, ταιριάζει γάντι ειδικά στην εποχή μας.
Όπως είπα πριν, μόνιμος σύντροφος ενός αδέσμευτου ερευνητή, είναι η αμφισβήτηση. Είναι γνωστό ότι τα βίντεο που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο δεν είναι όλα γνήσια. Είναι στην κρίση του κάθε ενός να βγάλει τα δικά του συμπεράσματα.
Το παραπάνω βίντεο είναι ερασιτεχνική λήψη, και υπάρχει στο youtube. Απλώς αφαίρεσα τον ήχο και τα πλάνα που δεν αφορούν την ανάρτηση. Παρατηρήστε την ταχύτητα με την οποία εκσφενδονίζεται η μεγάλη (μητρική;) σφαίρα προς τα πάνω αριστερά.

Ο ΜΕΓΑΛΟΦΥΗΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΕΡΑΤΟΣΘΕΝΗ


ΓΙΑ ΤΗΝ ΜεΤΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΜεΤΡΟΥ ΤΗΣ ΓΗΣ ΜΕ ΑΚΡιΒΕΙΑ, ΑΠΑΙΤΟυΝΤΑΙ,
ΕΝΑ ΠΗΓΑΔΙ 
ΚΑΙ ΕΝΑ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΥΑΛΟ.

Η πρώτη φορά στην Ιστορία της Μαθηματικής Γεωγραφίας, κατά την οποία έγινε πραγματική μέτρηση για τον υπολογισμό της περιμέτρου της Γης, ήταν από τον Ερατοσθένη τον Κυρηναίο, ο οποίος υπολόγισε με εκπληκτική ακρίβεια την περίμετρο της Γης από... ένα πηγάδι στο Ασσουάν.
Για τη μέτρηση αυτή ο Ερατοσθένης είχε γράψει ιδιαίτερη πραγματεία, όπως πληροφορούμαστε από την «Διόπτρα» του Ήρωνος του Αλεξανδρέως, ο οποίος αναφερόμενος στο μέγεθος της περιμέτρου της Γης σημειώνει: «Ερατοσθένης εν τω επιγραφομένω περί αναμετρήσεως της Γης».
Πληροφορίες προγενέστερων του Ερατοσθένη αστρονόμων έλεγαν, ότι περί την Συήνη (σημερινό Ασσουάν) την 21ην Ιουνίου (θερινό ηλιοστάσιο) οι ακτίνες του Ήλιου έπεφταν κάθετα προς το οριζόντιο επίπεδο. Αυτό το συμπέραιναν εξ αιτίας ενός πηγαδιού, το οποίο κάθε 21η Ιουνίου φωτιζόταν ολόκληρο από τις ακτίνες του Ήλιου μέχρι τον πυθμένα του.
Με την βοήθεια του βασιλιά Πτολεμαίου, ο οποίος διέθεσε το αναγκαίο σώμα βηματιστών, ο Ερατοσθένης μέτρησε την απόσταση Συήνης - Αλεξάνδρειας, την οποίαν βρήκε 5.000 στάδια (S, βλ. σχήμα). Μετά μέτρησε τη γωνία, που σχηματίζεται στην Αλεξάνδρεια από την κατακόρυφο του τόπου και των ακτίνων του Ήλιου, και την βρήκε ίση με το πεντηκοστό της περιφέρειας κύκλου και λίγο περισσότερο ακόμη [περίπου 8 πρώτα λεπτά (γωνία φ στο σχήμα)]. Με τον απλό τρόπο που φαίνετε στην εικόνα, υπολόγισε το μήκος της περιμέτρου της Γης ίσο προς 252.000 στάδια.
Το στάδιο της Ελληνιστικής Εποχής υπολογίζεται ίσο με 157,5 μέτρα (κατ’ άλλους 164 μ.). Τα 252.000 στάδια ισούνται με 39.690 χιλιόμετρα. Με σημερινές δορυφορικές μετρήσεις προκύπτει, πως ο μέσος όρος της περιμέτρου της Γης είναι 40.048 χιλιόμετρα.
Λίγο αργότερα αφού ισοπεδώθηκαν έργα τέχνης, ιδέες και οι επιστήμες, ισοπεδώθηκε και ολόκληρος ο πλανήτης, κυριολεκτικά και μεταφορικά. Υλικά και πνευματικά. Η εξέλιξη του ανθρωπίνου πολιτισμού διακόπτεται απότομα, αλλά και η ίδια η Γη «γίνετε» επίπεδη και κάθε άλλη (επιστημονική) άποψη είναι αιρετική και έργο του διαβόλου. «Αποδείξεις…» για την «επιπεδότητα» της γης, στην αμέσως παλαιότερη ανάρτηση.

Η ΙΕΡΗ ΕΠΙΠΕΔΟΤΗΤΑ

H Γη είναι επίπεδη και έχει όρια, τα οποία ίσως είναι παραλληλόγραμμα, ενδεχομένως κυκλικά, η Γη όμως, σίγουρα δεν είναι σφαιρική. Ο ουρανός είναι η οροφή επάνω από τη Γη. Ένα σταθερό αδιαπέραστο φράγμα, που προστατεύει, τόσο τους πιστούς, όσο και τους άπιστους από τα ύδατα, που υπάρχουν εκείθεν Τα αστέρια επάνω στον Ουρανό (η λέξη επάνω δεν είναι τυπογραφικό λάθος) είναι πολύ μικρότερα της Γης. Η Βίβλος, οι Άγιοι και Πατέρες της Εκκλησίας, τα λειτουργικά βιβλία, που ακόμα και στις ημέρες μας ψάλλονται στις εκκλησίες περιγράφουν ένα κόσμο, που λίγοι από εμάς αναγνωρίζουμε σήμερα. Ένα κόσμο, όπου η Γη είναι σταθερή, ακίνητη και στην μέση των πραγμάτων, ενώ ο Ήλιος είναι εκείνος που κινείται. Κάθε αντίθετη ιδέα, όπως αυτές που δίδασκαν οι «ειδωλολάτρες» Έλληνες αιώνες πριν θεωρείται ασεβής και προορίζεται για το πυρ, τόσο το εξώτερο, όσο και το κανονικό, δεδομένου, ότι επί αιώνες σε πάμπολλες χριστιανικές πυρές κάηκαν πλείστα Ελληνικά επιστημονικά συγγράμματα, σε αρκετές δε περιπτώσεις και οι "αιρετικοί" επιστήμονες μαζί τους.

«Αποδείξεις…» για την ιερή επιπεδότητα της γης και για το γεωκεντρικό σύστημα υπάρχουν στην Βίβλο καθώς και στα κηρύγματα των αγίων πατέρων που θα βρείτε εδώ http://freeinquiry.gr/pro.php?id=610

-----------------------------------------------------

Αρχαίες Ελληνικές γνώσεις για τη σφαιρικότητα της Γης

Παρατίθενται ενδεικτικά oρισμένα από τα διασωθέντα αποσπάσματα έργων αρχαίων Ελλήνων φιλοσόφων - επιστημόνων, στα οποία φαίνεται, ότι είχαν άριστη γνώση τόσο της σφαιρικότητας της Γης, όσο και του ηλιοκεντρικού συστήματος

“Πυθαγόρας λέγει τον κόσμο σφαιροειδή”, μας πληροφορεί ο Διογένης Λαέρτιος (“Πυθαγόρας”, 19).

Πολλές πληροφορίες για τη σφαιρικότητα της Γης μας διασώζει ο Στράβων στα “Γεωγραφικά” και κυρίως στα δύο πρώτα βιβλία του: “Η επιφάνεια της Γης είναι σφαιροειδής” (Αʹ 20). “Η Γη ολόκληρη είναι σφαιροειδής” (Βʹ ΙΙ,1). Ολοστρόγγυλη; Όχι βέβαια: “Σφαιροειδής η σύμπασα ουχ ως εκ τόρνου, αλλ’ έχει τινάς ανωμαλίας”. (Α΄ ΙΙΙ,3).

Ο Στράβων επίσης στο Αʹ21 αναφέρει: “Αυτός που έχει στα χέρια του και μελετά το παρόν σύγγραμμά μου, δεν πρέπει να εμφανίζεται στα μάτια του κόσμου μέχρι τέτοιου σημείου απαίδευτος κι οκνηρός, ώστε να μη φροντίσει να δει ποτέ του ούτε μία σφαιρική αναπαράσταση της Γης, ούτε τούς περιγεγραμμένους σ' αυτή κύκλους, άλλους μεν παράλληλους ήτοι ίσο διάστημα απέχοντας τον ένα εκ του άλλου, άλλους δε κάθετους ήτοι προσπίπτοντας στους ανωτέρω με ορθή γωνία...”. Αυτό σημαίνει, ότι την εποχή του Στράβωνα (α΄ αι. π.Χ.) υπήρχαν σφαιρικές αναπαραστάσεις της Γης, όπου ήταν σημειωμένοι παράλληλοι και μεσημβρινοί. Ο Στράβων είχε υπολογίσει τον Ισημερινό της Γης, αφού τη χώρισε σε 360 τμήματα: “επτακοσίων είκοσι σταδίων έκαστον των τμημάτων” ʹ Ε-132), δηλαδή ο Ισημερινός κατά το Στράβωνα ήταν 360x720=259.200 στάδια.

Ο Στράβων όχι μόνο είχε ταξιδεύσει σε πάρα πολλούς τόπους, αλλά και είχε διαβάσει πολλούς προγενέστερούς του συγγραφείς, τους οποίους αναφέρει στα έργα του. Στο Β΄ ΙΙ,2, αναφέρει: “Λέει λοιπόν ο Ποσειδώνιος, ότι ο Παρμενίδης είναι εισηγητής της διαίρεσης σε πέντε ζώνες”· αμέσως μετά παραθέτει τις σχετικές απόψεις του Αριστοτέλη κι ακολούθως τα ονόματα των ζωνών (διακεκαυμένη, εύκρατος κ.τ.λ.), το πλάτος τους, τις περιοχές, στις οποίες αντιστοιχεί κάθε μία από αυτές και το κλίμα τους.

Οι απόψεις του Αριστοτέλη για τη σφαιρικότητα της Γης είναι διατυπωμένες στο έργο του “Περί Ουρανού” (297β - 298α).

-------------------------------------------------------------

Αρχαίες ελληνικές γνώσεις για το ηλιοκεντρικό σύστημα

Στους Ορφικούς Ύμνους ο ηλιοκεντρισμός λαμβάνεται ως δεδομένος, διότι μεταξύ πολλών σημαντικών πληροφοριών ο Ήλιος λαμβάνεται ως “κοσμοκράτωρ” και “δεσπότης του κόσμου”, αφαιρώντας έτσι από τη Γη το προνόμιο της ηγετικής θέσης της στον κόσμο: “Κόσμου τον εναρμόνιο δρόμο έλκων”.

“Αρίσταρχος ο Σάμιος υποτίθεται τα μεν απλανέα των άστρων και τον Ήλιον μένειν ακίνητον, την δε Γην περιφέρεσθαι περί τον Ήλιον κατά κύκλου περιφέρειαν, ος έστι εν μέσω τω δρόμω κείμενος”. Ο Στοβαίος γράφει: “Αρίσταρχος τον Ήλιον ίστησι” (“Φυσικά”, Α,25). Ο Πλούταρχος μας πληροφορεί: “Αρίσταρχος τον Ήλιο ίστησι μετά των απλανών, την δε Γη κινείν περί τον ηλιακό κύκλο” (“Περί του εμφαινομένου προσώπου τω κύκλω της Σελήνης”). Στο ίδιο έργο αναφέρεται: “Σελευκος ο μαθηματικός τη Γη και αυτός κινεί... Τινές δε άλλοι μέσον πάντων τον Ήλιο”.

Ο Αριστοτέλης στο “Περί Ουρανού” έργο του αναφέρει: “Οι Πυθαγόρειοι... λένε, ότι γύρω από το κεντρικό πυρ (Ήλιο), η Γη ένα από τα αστέρια (πλανήτες, γυρίζει σε κύκλο και γίνεται η ημέρα και η νύκτα” (Β.13). Ο Σιμπλίκιος σχολιάζοντας το έργο αυτό του Αριστοτέλη, λέει ότι: “Η Γη ως είναι ένα εκ των άστρων περιφερομένων περί το μέσο, σχηματίζει τη νύκτα και την ημέρα ανάλογα της προς τον Ήλιο θέσης της”.

Πολλοί άλλοι αρχαίοι σοφοί είχαν αναπτύξει θεωρίες σχετικώς με τον ηλιοκεντρισμό. Ο Θαλής υπολόγισε τη διάρκεια του έτους σε 365 ημέρες, θεμελίωσε τη σφαιρικότητα της Γης, βρήκε τη λόξωση της εκλειπτικής εξήγησε, ότι η Σελήνη δεν είναι αυτόφωτος αλλά αντανακλά το φως του Ήλιου, ερμήνευσε την έκλειψη και τις τροπές κ.τ.λ.. Το σημαντικότερο απ’ όλα θεωρείται ο υπολογισμός της έκλειψης του Ηλίου της 28ης Μαίου 585 π.Χ., τον οποίο έκανε πολλούς μήνες πριν. (Προκειμένου να γίνει υπολογισμός έκλειψης Ηλίου, πρέπει να υπάρχει ασφαλώς γνώση του ηλιοκεντρικού συστήματος, των αποστάσεων Γης - Ηλίου - Σελήνης, των μεγεθών τους, των τροχιών τους, των ταχυτήτων τους κ.α.

Ο Θέων ο Σμυρναίος λέει, ότι ο Αναξίμανδρος πρέσβευε το ηλιοκεντρικό σύστημα: «Αναξίμανδρος δε, ότι η γη μετέωρος και κινείται περί το του κόσμου μέσον» (σ. 118, 18 εκδ. Χίλλερ).

Ο Πλάτων στον “Τίμαιο” και αλλαχού τάσσεται υπέρ του ηλιοκεντρικού συστήματος, λέγει δε μεταξύ άλλων: “Τη δε Γη, που είναι τροφός μας, την περιστρεφόμενη περί τον άξονα του κόσμου, φύλακα δε δημιουργό της νύκτας και της ημέρας”. Η παρότρυνση του Πλάτωνα στον Εύδοξο τον Κνίδιο να ερμηνεύσει μαθηματικά τις φαινόμενες ανωμαλίες στις κινήσεις της Αφροδίτης και του Ερμή καταδεικνύουν άριστη γνώση των τροχιών των πλανητών και του ηλιοκεντρικού συστήματος. Ο Εύδοξος εξήγησε το φαινόμενο με τη βοήθεια αστρονομικών παρατηρήσεων και της Ευκλειδείου Γεωμετρίας. Οι υπολογισμοί αυτοί βρίσκονται αποτυπωμένοι στον Υπολογιστή των Αντικυθήρων.

---------------------------------------------------------------------------------

Η ιερή επιπεδότητα υμνείται στους ναούς ακόμα και στις ημέρες μας

Η Βίβλος δεν έχει χάσει την ιερότητά της, επομένως όλα τα αντιεπιστημονικά εδάφια για το σχήμα της Γης και του Κόσμου εξακολουθούν και σήμερα να θεωρούνται ιερά και θεόπνευστα και να ψάλλονται από τους ιερείς στους ναούς της χώρας μας. Ομοίως και τα διδάγματα των Αγίων και Πατέρων της Εκκλησίας.

Το Ελληνικό Κράτος έχει επί πλέον ανακηρύξει τους υποστηρικτές της επιπεδότητας της Γης και του γεωκεντρισμού, Ιωάννη Χρυσόστομο και Μέγα Βασίλειο, ως προστάτες της σύγχρονης Ελληνικής Παιδείας και τιμά την μνήμη τους στις 30 Ιανουαρίου με αργία σε όλα τα σχολεία.

Στα λειτουργικά επίσης κείμενα της Εκκλησίας, αυτά που διαβάζονται καθημερινά στους ναούς, υπάρχουν πλείστα σχετικά κείμενα, τα οποία υμνούν τις αντιεπιστημονικές βιβλικές θεωρίες, όπως για παράδειγμα:

Ωδή γ΄: “Ο στερεώσας λόγω τους ουρανούς, και την γην εδράσας επί υδάτων πολλών, στερέωσόν με προς ύμνον, και δοξολογίαν σου Κύριε” ("Μηναίον Ιανουαρίου".)

Ειρμός: “Ο στερεώσας κατ' αρχάς, τους ουρανούς εν συνέσει, και την γην επί υδάτων εδράσας, εν τη πέτρα με Χριστέ, των εντολών σου στήριξον, ότι ουκ έστι πλην σου, Άγιος μόνε Φιλάνθρωπε” («Μηναίον» Αυγούστου.)(Πηγή: http://freeinquiry.gr/)

Ιδού τα διδάγματα των τριών ιεραρχών..

Ιωάννης ο Χρυσόστομος
ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος γράφει στην ομιλία του εις Άγιον Ιωάννην τον Ευαγγελιστήν:
«Αν κοιτάξεις στα ενδότερα (των ελληνικών σκέψεων) θα δεις, τέφρα και σκόνη και τίποτε υγιές, αλλά τάφος ανοιγμένος είναι ο λάρυγγας (των Ελλήνων φιλοσόφων!), όλα δε είναι γεμάτα ακαθαρσίες και πύον, και πάντα τα δόγματα τους βρίθουν από σκουλίκιαν... Αυτά γέννησαν και αύξησαν οι Έλληνες, παίρνοντας από τους φιλοσόφους τους... Εμείς όμως, δεν παραιτούμαστε από την μάχη εναντίον τους».

Τόση ήταν η αγάπη τους προς τους Έλληνες και την Ελλάδα που ο Χρυσόστομος συμβουλεύει τους χριστιανούς στον λόγο του «Περί Κενοδοξίας και πώς δει τους Γονείς Ανατρέφειν τα Τέκνα»:
«Κανένας δεν πρέπει να δίνει στα παιδιά του ονόματα των ελλήνων προγόνων του, του πατέρα, της μητέρας, του παππού και του προπάππου, αλλά να δίνει τα ονόματα των δικαίων της Παλαιάς Διαθήκης».
Ιδού και η απάντηση σε όσους απορούν γιατί δεν μπορούν να δώσουν όνομα στα παιδιά τους που δεν περιλαμβάνεται στας εκκλησιαστικάς δέλτους!

Μέγας Βασίλειος
Ο Μέγας Βασίλειος γράφει στο έργο του «εις τον Προφήτην Ησαΐαν Προοίμιον»:
«Μη δειλιάζετε από των Ελληνικών πιθανολογημάτων... τα οποία είναι σκέτα ξύλα, μάλλον δε δάδες που απώλεσαν και του δαυλού την ζωντάνια και του ξύλου την ισχύ, μη έχοντας δε ούτε και του πυρός την φωτεινότητα, αλλά σαν δάδες καπνίζουσες καταμελανώνουν και σπιλώνουν όσους τα πιάνουν και φέρνουν δάκρυα στα μάτια όσων τα πλησιάζουν. Έτσι και (των Ελλήνων) η ψευδώνυμος γνώση σε όσους την χρησιμοποιούν».

Γρηγόριος ο Θεολόγος
Είναι όμως και ο Γρηγόριος Νανζιαζηνός:
«Η μητέρα μου πρόσεχε να μη φιλήσουν τα χείλη μου Ελληνικά χείλη, να μην αγγίξουν τα χέρια μου Ελληνικά χέρια και ούτε Ελληνικά τραγούδια να ΜΟΛΥΝΟΥΝ τα αυτιά και την γλώσσα μου.»

Τώρα… γιατί εξακολουθουν να είναι προστάτες της σύγχρονης ελληνικής παιδείας, τι να πω… και η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά…

Κυριακή 25 Απριλίου 2010

Η ΑΝΑΒΙΩΣΗ ΤΟΥ ΠΑΡΘΕΝΩΝΟΣ







Ακριβές ομοίωμα του Παρθενώνος στις Η.Π.Α.
Εισέλθετε τις πύλες του δωρικού ναού και φωτογραφηθείτε δίπλα στη "χρυσελεφάντινη" Αθηνά.
Δεν σας γελούν τα μάτια σας.
Το σύμβολο της Αθήνας του Περικλή, το άφθαστο αρχιτεκτονικό δημιούργημα του Ικτίνου και του Καλλικράτη μαζί με όλες τις εμπνεύσεις του Φειδία, στις ακριβείς του διαστάσεις, βρίσκεται ως ακριβές αντίγραφο στην πόλη τουNashville στο Tennessee των Ηνωμένων Πολιτειών. Ο δωρικός ναός της Αθηνάς κοσμεί το "Πάρκο της Εκατονταετίας" στο Nashville στεγάζοντας το Μουσείο Τέχνης της Πόλης. Η ανέγερσή του ξεκίνησε το 1897 κατά τον εορτασμό των 100 ετών ζωής του Tennesse και από τότε έγιναν πληθώρα αλλαγών και προσθηκών ώστε να μοιάζει με τη μεγαλύτερη δυνατή ακρίβεια στον αυθεντικό Παρθενώνα. Τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί φυσικά δεν βασίζονται στο Πεντελικό μάρμαρο αλλά είναι ένας συνδυασμός πέτρας, τούβλων, τσιμέντου και γύψου. Το ομοίωμα διατηρεί εκείνα τα στοιχεία που κάνουν τον Παρθενώνα ξεχωριστό
.
Ενδεικτικά αναφέρουμε:
Όλα τα οριζόντια αρχιτεκτονικά στοιχεία διατηρούν μια ελαφρά αψιδωτή κλίση στο κέντρο τους, πράγμα που τον ζωντανεύουν κατά την παρατήρηση ακόμα περισσότερο. Όλοι οι εξωτερικοί κίονες κλίνουν ελαφρώς προς τα μέσα και οι γωνιακοί διαγωνίως. Αυτό δημιουργεί την αίσθηση ενός επιβλητικότερου και υψηλότερου κτίσματος από ότι είναι στην πραγματικότητα. Όλοι οι κίονες διαφέρουν στη διάμετρο από τους διπλανούς τους και το κενό ανάμεσά τους είναι ελαφρώς διαφορετικό. Όλοι οι κίονες έχουν τη χαρακτηριστική ελαφρά πεπλάτυνση στο μέση τους, τη λεγόμενη "ένταση".
Οι εκπλήξεις όμως δε σταματούν εδώ.
Και το εσωτερικό του οικοδομήματος μοιάζει στον αυθεντικό Παρθενώνα: Χωρίζεται σε 2 μέρη. Στο ανατολικό μέρος (Ναός) μπορεί κάποιος να απολαύσει το ξακουστό χρυσελεφάντινο άγαλμα της Αθηνάς που είχε φιλοτεχνήσει ο Φειδίας. Βέβαια τα υλικά πλέον είναι ο γύψος, το τσιμέντο και το ατσάλι. Ο γλύπτης Alan LeQuire ολοκλήρωσε το δύσκολο έργο του αγάλματος μεταξύ 1982 - 1990. Η επιχρύσωση έγινε μόλις το 2002. Η Αθηνά, όπως μπορεί κανείς να παρατηρήσει διατηρεί κάποιες εικαστικές προσθήκες, όπως το χρώμα στα μάτια και τα χείλη της. Σχετικά με το άγαλμα της Αθηνάς, σύμφωνα και με την ομολογία και των ίδιων, δεν είχαν διαθέσιμες αρκετές πληροφορίες καθώς το αυθεντικό άγαλμα είχε αφαιρεθεί από το ναό και μεταφερθεί στην Κωνσταντινούπολη γύρω στα 400 μ.Χ. όπου και αργότερα καταστράφηκε (πιθανότατα κατά τη διάρκεια της 4ης Σταυροφορίας του 1204 μ.Χ.).
Δυο σχόλια.
Πρώτον: Από τον τρίτο αιώνα και μετά, η νέα θρησκεία δεν άφησε αρχαιοελληνικό ναό και άγαλμα στην θέση του. Με το σύνθημα «ες έδαφος φέρειν» ισοπεδώθηκαν και κομματιαστήκαν τα πάντα σε όλη την επικράτεια. Έδεναν τους κίονες των ναών με σχοινιά και τραβώντας τους με άλογα επιτελούσαν το θεάρεστο έργο τους. Στα αγάλματα (έλεγαν) κατοικούσαν δαίμονες, για αυτό έπρεπε να καταστραφούν. Επομένως είναι αδύνατον, το άγαλμα της Αθηνάς Παλλάδος, να έμεινε άθικτο, από το 400 μ.Χ που «έφυγε» (γιατί έφυγε;) από τον φυσικό του χώρο, μέχρι το 1204, για να καταστραφεί από τους σταυροφόρους… Μια τέτοια κατοικία δαίμονος και μάλιστα φορτωμένη με ελεφαντόδοντο και χρυσό, πιστεύει κανείς ότι θα έμενε 800 χρόνια απείραχτη; Η εκτίμηση στα αρχαιοελληνικά έργα τέχνης, από το 300 μ.Χ. έως και σήμερα παραμένει η ίδια. Ιδου:http://www.youtube.com/watch?v=_Vpb0qA_st4
Δεύτερον: Αυτοί που έφτιαξαν το ομοίωμα του Παρθενώνα είναι αρχαιόπληκτοι οπισθοδρομικοί φασίστες και γραφικοί. ΑΥΤΑ ΘΑ ΕΛΕΓΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΓΧΩΡΙΟΙ «ΦΩΣΤΗΡΕΣ», ΑΝ ΓΙΝΟΤΑΝ ΚΑΤΙ ΠΑΡΟΜΟΙΟ εδώ.