Πέμπτη 30 Σεπτεμβρίου 2010

ΣΤΑΘΗΚΕ ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΤΙΤΛΟΣ ΓΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΟΥ ΝΑ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΕΠΑΡΚΩΣ ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ

Αντί να αποδοθούν Τιμές στους Έλληνες Ήρωες Σαλαμινομάχους, σύμφωνα με τη Θρησκεία που οι ίδιοι ασπάζονταν, από αυτούς που τη συνεχίζουν στις μέρες μας, …θρησκευτικοί λειτουργοί της αλλοδαπής θρησκείας του χριστιανισμού, οι οποίοι γνώριζαν ότι δεν είχαν καμία θέση εκεί,  έψαλαν για τους Εθνικούς Σαλαμινομάχους Προγόνους μας, «τρισάγιο», «στέλνοντας»  τους στις αγκάλες του αβραάμ, υποβιβάζοντας τους έτσι στο επίπεδό της μονοθεϊστικής κατάστασης του «δούλου  θεού», που οι ίδιοι ούτε γνώριζαν ούτε θα δεχόντουσαν ποτέ. Οι Ιεροί μας Πρόγονοι είχαν υπέρτατο ιδανικό την Ελευθερία και δεν ήταν δούλοι ούτε των Θεών τους!!! ΘρησκεΙα τους ήταν Η ΕΛΛΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΘΕΟΙ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟ. Θα τρίζουν τα Ιερά τους κόκκαλα (όσα έχουν απομείνει) και θα αναρωτιούνται αν τελικά άξιζαν όλα όσα έκαναν.
Διαβάστε την ανακοίνωση: Θύρσος - Έλληνες Εθνικοί - Ανακοίνωση 002/29-09-"2010" Διαβάστε επίσης κι ΕΔΩ

Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2010

ΦΟΙΒΗ ΑΡΤΕΜΙΣ

"Στο περιβόλι μου, απόψε γιόρτασε η Άρτεμις,  φάνηκε σ’ ολόγιομο φεγγάρι. Σαν την Σελήνη έλαμπε η Θεά, που μάγευε την φύση τα δάση, τα ζώα με νου ψυχή ισάξια με ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΥΠΑΡΞΕΙΣ αγκάλιασε την βλάστηση, λούστηκε στα νερά της νύχτας, τραγούδησε με τα τριζόνια τ’ αηδόνια. Τα νυχτοπούλια πέταξαν αφήνοντας τις νυχτερίδες να μιλούν. Η αλήθεια έγινε γνώση, η γνώση έγινε ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ!"
Βάσω Καλαμάρα (Η κα Καλαμάρα είναι Ποιήτρια-Διηγηματογράφος-Θεατρικός Συγγραφεύς. Διαμένει στην Αυστραλία.) Πηγή: Περ. Ιερά Ελλάς

ΜΟΥΣΙΚΗ

Η λέξη μουσική σύμφωνα με τα γραπτά των αρχαίων ελλήνων ποιητών και φιλοσόφων παράγεται από το «Μούσα». Το Μούσα πάλι, παράγεται από το μα-ούσα = Μούσα. Το «μα» είναι ρίζα του ρήματος μάω - μω = επινοώ ή ψάχνω ή ζητώ διανοητικά. (Στη Δωρική διάλεκτο η λέξη «Μούσα» είναι «Μώσα»). Η λέξη μουσική, στη σημερινή εποχή, σημαίνει η τέχνη των ήχων, αντίθετα με τους αρχαίους έλληνες οι οποίοι έδιναν στη λέξη μουσική διαφορετικό νόημα, εννοούσαν την αδιάλυτη ενότητα ήχου και λόγου, κάτι που δεν υφίσταται στις  μέρες μας. Με την άθληση γυμνάζεται το σώμα, ενώ με την Μουσική το πνεύμα. Η μουσική, το δώρο των Μουσών, στην αρχαία Ελλάδα προσδιόριζε και χαρακτήριζε τον άνθρωπο που πράττει, σκέφτεται και αισθάνεται. Έτσι ως μέσο πνευματικής  ωρίμανσης, η λέξη που θα χαρακτήριζε την αρχαία ελληνική μουσική, δεν είναι η λέξη « τέχνη » αλλά οι λέξεις παιδεία και δύναμη. Αυτό φαίνεται και από το γεγονός ότι εκείνος που έπαιζε τον αυλό π.χ. ονομαζόταν αυλητής και όχι μουσικός  δηλαδή θεωρούταν ένας απλός εκτελεστής. Όμως μετά τον διαχωρισμό της μουσικής από τον λόγο, την γλώσσα, ο οποίος έγινε λίγο μετά τον Πλάτωνα, βλέπουμε την χρήση της έννοιας μουσικός . Αυτή η μεταβολή έμελλε να είναι η γέννηση μιας αυτόνομης τέχνης που, όπως προαναφέρθηκε, ήταν ενταγμένη μέσα στον λόγο. Με τη Μελέτη προκαλείται ο στοχασμός (σκέψη), με τη Μνημοσύνη η ενθύμηση (μνήμη) και με την Ωδή το μέλος, το οποίο με τη φωνή του ανθρώπου ερμηνεύει τη Μελέτη και τη Μνημοσύνη. Η γνωστότερη θεωρία των Ελλήνων για την μουσική οφείλεται στους Πυθαγόρειους και αναπτύχθηκε πρώτα απ’ τον Πλάτωνα και τον Αριστοτέλη και αργότερα απ’ τη σχολή των Περιπατητικών και των Στωϊκών, είναι αυτή του Ήθους. Παραδέχεται ότι τα ηχητικά φαινόμενα συνδέονται άμεσα με τις ψυχικές καταστάσεις κι ότι μια ορισμένη σειρά ήχων μπορεί να προκαλέσει ένα συγκεκριμένο συναίσθημα. Το ήθος ενός τραγουδιού εξαρτιόταν πρώτ’ απ’ όλα από τον ρυθμό, και ύστερα απ’ τον τρόπο, τη συνοδεία, την υπόκρουση, κ.α. Ο Δώριος τρόπος έλεγαν, δυναμώνει τον χαρακτήρα, διδάσκει θάρρος εμπρός στον κίνδυνο και καρτερικότητα στη δυστυχία. Ο Φρύγιος (ο τρόπος του διθυράμβου) - όπως και ο ήχος του αυλού - έχει τη δύναμη να ξεσηκώνει και να φλογίζει τα πνεύματα. Κι αφού λοιπόν η μουσική έχει μια τέτοια ηθική δύναμη, πρέπει να χρησιμοποιείται για την αγωγή των νέων. Κι εύκολα καταλαβαίνει κανείς πόσο πολύ ανώτερη είναι αυτή η αρχαία θεωρία απ’ την σύγχρονη που περιορίζεται, σχεδόν αποκλειστικά, στους τεχνικούς κανόνες. Βέβαια, η σχετική απλότητα της μουσικής των Ελλήνων, τους επέτρεπε να διαπιστώνουν, με αυστηρό πειραματικό έλεγχο, την καλή ή κακή επίδραση των διάφορων ήχων, πράγμα που θα ΄ταν αδύνατο σήμερα. Σίγουρα όμως, ως αρχή, η θεωρία του ήθους είναι σωστή και μπορεί και στην εποχή μας ακόμη να μας διδάξει πολλά.

ΑΡΜΟΝΙΑ ΤΩΝ ΣΦΑΙΡΩΝ

Σύμφωνα με την Σχολή των Πυθαγόρειων, οι πλανήτες καθώς περιστρέφονται παράγουν διάφορους μουσικούς ήχους που δεν τους ακούμε. Αυτό το σύνολο των μουσικών ήχων λέγεται «αρμονία των σφαιρών». Η μουσική για τον Πυθαγόρα ήταν πάνω από όλα μια μαθηματική επιστήμη, η ουσία της ήταν ο αριθμός και η ομορφιά της η έκφραση των αρμονικών σχέσεων των αριθμών. Η μουσική ήταν επίσης η εικόνα της ουράνιας αρμονίας, οι αρμονικές σχέσεις των αριθμών μεταφέρονταν στους πλανήτες. Καθώς λέει ο Πλάτωνας, η Αστρονομία και η Μουσική είναι αδελφές επιστήμες. (Όπως τα μάτια μας φτιάχτηκαν για την Αστρονομία, έτσι και τ’ αυτιά μας φτιάχτηκαν για την Μουσική). Ο Πλίνιος λέει ότι ο Πυθαγόρας ονόμαζε την απόσταση από τη Γη στη Σελήνη έναν τόνο, την απόσταση από τη Σελήνη στον Ερμή, ένα ημιτόνιο, από την Αφροδίτη στον Ήλιο ένα τόνο και μισό , κ. λ π. Ο Αριστείδης λέει ότι η δια πασών (όγδοη), εκφράζει την αρμονική κίνηση των πλανητών. Τέλος, ο Νικόμαχος, υποστηρίζει ότι τα ονόματα των επτά μουσικών φθόγγων πήραν την ονομασία τους από τους επτά πλανήτες και τη θέση τους προς τη Γη.
ΚΡΟΝΟΣ        ----------------------          Υπάτη
ΔΙΑΣ               ----------------------          Παρυπάτη
ΑΡΗΣ             ----------------------           Λιχανός ή υπερμέση
ΗΛΙΟΣ            ----------------------           Μέση
ΕΡΜΗΣ           ----------------------          Παραμέση
ΑΦΡΟΔΙΤΗ    ----------------------           Παρανήτη
ΣΕΛΗΝΗ        ----------------------           Νήτη
ΤΙΜΑΙΟΣ: .....ο θεός έπλασε την «ψυχή του κόσμου» χρησιμοποιώντας τα μουσικά διαστήματα της ΔΩΡΙΚΗΣ τεχνοτροπίας, ακολουθώντας τον τρόπο υπολογισμού του Πυθαγόρα. Στα αναλογικά διαστήματα, ανάμεσα στις 7 νότες αντιστοιχούν και οι αποστάσεις ανάμεσα στις 7 σφαίρες και στις τροχιές των πλανητών. Η κίνηση του σύμπαντος και αυτή της ανθρώπινης ψυχής βασίζονται στις ίδιες αρμονικές αναλογίες αριθμών. Συνεπώς, η μουσική με την αριθμητική της αρχή αποτελεί απεικόνιση της τάξης του σύμπαντος, ασκεί όμως και αντίστροφα επίδραση στο θυμικό και το χαρακτήρα του ανθρώπου, και ως ηθικός και κοινωνικός παράγοντας πρέπει να λαμβάνεται υπόψη στην εκπαίδευση και το δημόσιο βίοΗ παράδοση οδήγησε στην καθιέρωση ορισμένων οριστικών τύπων σύνθεσης, πολύ πειθαρχημένου και αυστηρού χαρακτήρα και πολύ υψηλών και αισθητικών και καλλιτεχνικών απαιτήσεων. Ονομάστηκαν νόμοι γιατί απαγορευόταν αυστηρά η απομάκρυνσή και παρέκκλιση απ’ τις θεμελιώδεις αρχές τους.
1. Κιθαρωδικός: Σόλο τραγούδι με συνοδεία κιθάρας(Τέρπανδρος7ος αι.)
2. Αυλωδικός: Σόλο τραγούδι με συνοδεία αυλού (Πολύμνηστος – 6ος αι.)
3. Κιθαριστικός: Σόλο κιθάρα
4. Αυλητικός: Σόλο αυλός (Πυθικός νόμος)

Τρίτη 28 Σεπτεμβρίου 2010

ΕΞΩΓΗΙΝΟΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΥΡΗΝΙΚΟΥΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥΣ ΤΩΝ ΓΗΙΝΩΝ

Επτά πρώην αξιωματικοί της αμερικανικής πολεμικής αεροπορίας συγκεντρώθηκαν χθες στην Ουάσινγκτον προκειμένου να συζητήσουν την εμφάνιση ιπτάμενων δίσκων πάνω από στρατιωτικές βάσεις με πυρηνικά, σύμφωνα με όσα μεταδίδει το CNN. Όπως εξήγησαν οι ίδιοι, πρόκειται για περιστατικά τα οποία συνέβησαν τις δεκαετίες του 1960, 1970 και 1980. Σύμφωνα με δηλώσεις τους κατά τη διάρκεια συνέντευξης τύπου που παραχώρησαν, οι εμφανίσεις αυτές δείχνουν ότι εξωγήινες μορφές ζωής δείχνουν ενδιαφέρον για την κούρσα των πυρηνικών εξοπλισμών και ενδεχομένως θέλουν να στείλουν στην ανθρωπότητα ένα μήνυμα. Οι μαρτυρίες τους για εμφάνιση ΑΤΙΑ (Αγνώστου Ταυτότητας Ιπτάμενα Αντικείμενα ή UFO) πάνω από βάσεις πυρηνικών όπλων βασίζονται ή σε δικές τους εμπειρίες ή σε μαρτυρίες υφιστάμενών τους κατά τη διάρκεια της θητείας τους. Όπως ανέφεραν σε ορισμένες περιπτώσεις παρατηρήθηκε απενεργοποίηση των πυρηνικών πυραύλων. Ο Ρόμπερτ Χάστινγκς ερευνητής και συγγραφέας σχετικά με την ύπαρξη εξωγήινης ζωής και διοργανωτής της χθεσινής εκδήλωσης δήλωσε πως έχει έρθει η ώρα για την αμερικανική κυβέρνηση να παραδεχθεί ότι ο πλανήτης μας δέχεται επισκέψεις από εξωγήινους. "Πιστεύω και οι παρευρισκόμενοι εδώ πιστεύουν το ίδιο, ότι αυτός ο πλανήτης δέχεται επισκέψεις από όντα προερχόμενα από άλλους πλανήτες και για λόγους που δεν κατανοούμε* δείχνουν έντονο ενδιαφέρον για την κούρσα των πυρηνικών εξοπλισμών που ξεκίνησε στο τέλος του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου" δήλωσε ο ίδιος και πρόσθεσε ότι η εμφάνιση ΑΤΙΑ στις στρατιωτικές βάσεις, όπως και η απενεργοποίηση ορισμένων πυραύλων, ίσως να είναι ένα μήνυμα τόσο προς τις ΗΠΑ όσο και προς τη Ρωσία ότι παίζουμε με τη φωτιά και ότι απειλούμε το πλανητικό σύστημα. Αντίστοιχες μαρτυρίες εξέφρασε και ο πρώην σμηναγός Ρόμπερτ Σάλας, ο οποίος έχει γράψει και ένα βιβλίο σχετικό με το θέμα υπογραμμίζοντας ότι το φαινόμενο των UFO είναι πραγματικό και όχι αποκύημα της φαντασίας.
*(Σχόλιο: Για το... «για λόγους που δεν κατανοούμε» σχετικά με το ενδιαφέρον των εξωγήινων  για τα γήινα πυρηνικά...  Είναι γνωστή η επικινδυνότητα των πυρηνικών όπλων και χημικών ουσιών και  μπορούν να καταστρέψουν ολόκληρο του οικοσύστημα της Γαίας. Ενώ αναφέρθηκε: «…απειλούμε το πλανητικό σύστημα». Λοιπόν τι δεν κατανοούμε; (1945, πτώση πυρηνικών βομβών σε Χιροσίμα και Ναγκασάκι, αρχή ανησυχίας εξωγήινων). Αυτό που πραγματικά δεν μπορούν να κατανοήσουν πολλοί άνθρωποι, είναι ότι οι εξωγήινοι ανησυχούν για την Γαία που νοσεί, και ως αρρωστημένο κύτταρο μπορεί να μολύνει και το υπόλοιπο ηλιακό σύστημα και κατ’ επέκταση τον Συμπαντικό Οργανισμό. Αλλά αυτά είναι «ψιλά γράμματα» και «ανοησίες». Εξωγήινοι δεν έρχονται, αφού δεν υπάρχουν.  Εμείς είμαστε οι μοναδικοί κάτοικοι των  συμπάντων και η κορωνίδα της δημιουργίας (...)
«Επίσκεψη» ΑΤΙΑ σε πυρηνικό εργοστάσιο. ΒΙΝΤΕΟ

ΡΟΥΦΙΝΟΣ (345-410) Ένας ακόμη εχθρός του Φωτός.

Ο Ρουφίνος ήταν γαλατικής καταγωγής και κατ’ άλλους εβραϊκής. Ήταν κρατικός λειτουργός της ανατολικής ρωμαϊκής αυτοκρατορίας του 4ου αιώνα που υπηρέτησε ως ύπαρχος της αυλής στους αυτοκράτορες Θεοδόσιο Α’ και Αρκάδιο. Ο Ρουφίνος υπηρέτησε ως ύπατος (consul) το 392  πριν γίνει ύπαρχος της αυλής (praefectus praetorio) στην Κωνσταντινούπολη. Κατά την περίοδο μετά τον θάνατο του Θεοδόσιου τον Ιανουάριο του 395 ο Ρουφίνος έγινε ουσιαστικά ο κυβερνήτης της ανατολικής ρωμαϊκής αυτοκρατορίας αφού είχε πολύ μεγάλη επιρροή στον νεαρό και άβουλο αυτοκράτορα Αρκάδιο. Προσπάθησε να δημιουργήσει και συγγένεια μαζί του παντρεύοντας την κόρη του με τον Αυτοκράτορα, όμως το σχέδιό του ανατράπηκε από έναν άλλο αυτοκρατορικό σύμβουλο, τον Ευτρόπιο. Έδειχνε αφοσιωμένος, ήταν όμως προδότης. Στις αρχές του 395 είχε κρυφή συνάντηση με τον Αλάριχο αρχηγό των Βησιγότθων  έξω από την Κωνσταντινούπολη. Σύντομα εμφανίστηκαν ο Αλάριχος και οι Βησιγότθοι του να κάνουν επιδρομές και λεηλασίες στη Θράκη,  εξαιρώντας όμως πάντα τα κτήματα του Ρουφίνου. Ο ρωμαϊκός στρατός, προφανώς κάτω από τις διαταγές του Ρουφίνου, δεν αντέδρασε στις επιδρομές του Αλάριχου ο οποίος μετακίνησε τα στρατεύματά του δυτικά. Η αρνητική επίδραση του Ρουφίνου στην ανατολική ρωμαϊκή αυτοκρατορία τέλειωσε με βίαιο τρόπο, όταν ο Ρουφίνος δολοφονήθηκε από τους Γαλάτες μισθοφόρους του Γαϊνά. Ο Ρουφίνος έτρεφε μίσος για τον ανώτατο στρατιωτικό διοικητή της δυτικής ρωμαϊκής  αυτοκρατορίας  Στυλίχωνα και με την επιρροή του στον Αρκάδιο τον εμπόδισε να δώσει το οριστικό χτύπημα στους Βησιγότθους όταν είχε την ευκαιρία. Ο Στυλίχων είχε παγιδέψει τον Αλάριχο στην Ελλάδα, όμως διατάχθηκε από τον Αρκάδιο να πάρει τον στρατό του από την ανατολική αυτοκρατορία όπου είχε εισβάλλει καταδιώκοντας τους Βησιγότθους. Ο Στυλίχων υπάκουσε και μετακίνησε τα στρατεύματά του πέρα από τα σύνορα στα δυτικά.
Ο Ρουφίνος μισούσε θανάσιμα το Ελληνικό Πνεύμα. Ήταν αυτός που οδήγησε τις βάρβαρες ορδές του Αλάριχου για να ισοπεδώσουν την Σπάρτη, την Κόρινθο, την Ολυμπία, τους Δελφούς, την Ελευσίνα και όλη την Ιερή Ελλάδα. Μάλιστα ήταν εκείνος που πυρπόλησε το Ιερό της Ελευσίνος με αποτέλεσμα να καεί ζωντανός ο Ιεροφάντης και οι άλλοι Ιερείς. Αργότερα, ο Ρουφίνος ανέλαβε την εποπτεία των ευαγγελίων. Ήταν η τέταρτη φορά που θα παραποιούσαν τα ευαγγέλια σύμφωνα με τα συμφέροντα του Αυτοκράτορα Αρκάδιου και των αξιωματούχων του χριστιανισμού. Ο Ρουφίνος ήταν τόσο ξεδιάντροπος, ώστε έφτασε στο σημείο να λογοκρίνει να αφαιρέσει και να παραποιήσει τα ήδη παραποιημένα ευαγγέλια. Δεν ντράπηκε να ομολογήσει για τις μεταφράσεις του από τα ελληνικά στα λατινικά, πως αν έβλεπε κάτι που μείωνε τον χριστιανισμό, αμέσως το αφαιρούσε. «Κάθε φορά που συναντούσα μέσα στο ελληνικό πρωτότυπο κείμενο, κάτι που θεωρούσα σκανδαλώδες, το διασκεύαζα το ψαλίδιζα ή το αφαιρούσα ολόκληρο, έτσι ώστε ο αναγνώστης δεν θα μπορούσε να βρει κάτι που θα κλονίσει την πίστη του».
Πηγές: Περιοδικό Ιερά Ελλάς, τεύχος 1ον, σελ.10, και  Βικιπαίδεια

Δευτέρα 27 Σεπτεμβρίου 2010

ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΟΙ ΕΞΩΓΗΙΝΟΙ!

Με τις διαθέσεις που θέλουν να μας πείσουν κάποιοι…
(Από μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου)
Για όσους ξέρουν από εξωγήινους και "εξωγήινους", το Χόλυγουντ συνεχίζει το μπαράζ των σχετικών έργων, με άλλο ένα έργο - το SKYLINE - που θα προβληθεί στις αίθουσες μάλλον τον ερχόμενο Δεκέμβριο. Το έργο σίγουρα αποτελεί κινηματογραφική συνέχεια της περίφημης δήλωσης του Στήβεν Χώκινγκ περί κινδύνου από τους εξωγήινους. Καταλάβατε εεεεεε;
Αφήστε τα αμερικανάκια να φοβούνται την Έλευση (και την σκηνοθετημένη και την πραγματική). Υποθέτω ότι θα είναι μία ταινία που αξίζει να δούμε... εγκυκλοπαιδικά.

Δείτε τρέιλερ της ταινίας:
http://www.youtube.com/watch?v=Nya6qDsxDuE&feature=player_embedded

ΑΝΘΡΩΠΟΚΕΝΤΡΙΚΗ Η ΚΟΣΜΟΘΕΑΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

Και όχι θανατοκεντρική…  Τα συγχαρητήριά μου στον χρήστη του YouTube ΠΗΛΕΑ για την δημιουργία αυτού του καταπληκτικού βίντεο. Ας μου επιτραπεί μια παρέμβαση. Διανύουμε την χρονική περίοδο που καταρρέουν όσα ανιστόρητα διδαχτήκαμε. Οι βωμοί στον «άγνωστο θεό», που βεβαίως υπήρχαν, δεν έγιναν για να εξυπηρετούν τους ξένους επισκέπτες. Και φυσικά ούτε για τον λόγο που ισχυρίζεται το ιουδαιοχριστιανικό  δόγμα. ΕΝΝΕΑ ΕΤΗ ΦΩΤΟΣ: ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΤΟΥ ΑΓΝΩΣΤΟΥ ΘΕΟΥ Παρόλα αυτά, το βίντεο έχει απόλυτο δίκιο ΚΑΙ στο ότι οι αρχαίοι Έλληνες σεβόντουσαν απολύτως τους αλλόθρησκους ξένους επισκέπτες. Απόδειξη οι ναοί τις Ίσιδος στο Δίον και στο κέντρο της (σημερινής) Θεσσαλονίκης. Αλλά και άλλων ξένων θεοτήτων σε όλη την επικράτεια.  Οι αντιπαλότητες, οι φανατισμοί και οι θρησκευτικοί πόλεμοι, είναι αποκλειστικότητα των ιουδαιογεννών μονοθεϊστικών θρησκειών. Και πάλι συγχαρητήρια στον δημιουργό του βίντεο.
Σείριος

Κυριακή 26 Σεπτεμβρίου 2010

Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΘΕΩΝ

Συγγραφέας: Γιάννης Λάζαρης
Εκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο, που έχουν διαβάσει, μελετήσει ή ερευνήσει τα ομηρικά έπη και την υπόλοιπη Μυθολογία, κάνουν ένα λάθος. Θεωρούν τις τεχνολογικές αναφορές τής μυθολογικής εποχής ως φανταστικές ιστορίες και παραμύθια. Οι πληροφορίες όμως, που περιέχονται στα αρχαία κείμενα, εξεταζόμενες κάτω από το πρίσμα τής σύγχρονης τεχνολογίας, φαίνονται ακριβείς και σημαντικές. Πέρα από τις μυθολογικές αναφορές όμως, υπάρχουν πλείστα αρχαιολογικά ευρήματα παγκοσμίως, τα οποία δεν έχουν τύχει ακόμη τής κατάλληλης προσοχής, ώστε να εξετασθούν επιστημονικά και να αναλυθούν τεχνικά, με αποτέλεσμα να αγνοούνται, να παραβλέπονται συστηματικά.
Kατεβάστε ολόκληρο το βιβλίο δωρεάν από την "Ελεύθερη Έρευνα": http://www.freeinquiry.gr/pro.php?id=1564

ΓΑΛΑΞΙΑΣ ΤΗΣ ΑΝΔΡΟΜΕΔΑΣ (Η αφετηρία των Θεών)

Τον ανακαλύπτουμε αν ακολουθήσουμε προς τα νότια την ομάδα των αμυδρών άστρων από το α Κασσιόπης. Στην περιοχή εκείνη του ουρανού, πολύ κοντά στο αμυδρότατο άστρο της Ανδρομέδας, διακρίνεται ένα μικρό χλωμό αντικείμενο που θυμίζει φωτεινή ομίχλη.
Το δυσδιάκριτο αυτό ουράνιο σώμα κατέχει μέσα σε όλα τα ουράνια σώματα ένα αδιαμφισβήτητο πρωτείο, μια ξεχωριστή θέση: πρόκειται για το πιο μακρινό αντικείμενο που είναι ορατό με γυμνό οφθαλμό. Η λέξη «αντικείμενο» χρησιμοποιείται εδώ με κάποια ελευθερία, επειδή στην πραγματικότητα συνιστά ένα τεράστιο σύνολο από περίπου ένα τρισεκατομμύριο αστέρες, που περιφέρονται αργά γύρω από το κοινό κέντρο μάζας τους. Το σύστημα αυτό είναι ο Γαλαξίας της ΑνδρομέδαςΕξαιτίας του ότι ο Γαλαξίας της Ανδρομέδας (M31) μας εμφανίζει πλάγια όψη, οι σπειροειδείς βραχίονες φαίνονται μόνο τμηματικά. Για το λόγο αυτό η διάταξή τους δεν έχει ακόμα εξακριβωθεί. Η Ανδρομέδα είναι αστερισμός που σημειώθηκε πρώτη φορά στην αρχαιότητα από τον Πτολεμαίο στον κατάλογό του της «Μαθηματικής Συντάξεως» και είναι ένας από τους 88 επίσημους αστερισμούς που θέσπισε η Διεθνής Αστρονομική Ένωση. Βρίσκεται νότια του αστερισμού Κασσιόπη, και μεταξύ των αστερισμών Πήγασου και Περσέως, νότια δε αυτού 3 λαμπροί αστέρες δημιουργούν τον αστερισμό του Τριγώνου. Η «Ανδρομέδα» αναγνωρίζεται σχετικά εύκολα από τους τρεις λαμπρούς αστέρες δεύτερου μεγέθους που συνδέουν το τετράπλευρο του Πήγασου με το τόξο του Περσέως. Από το τετράπλευρο του Πήγασου ο βορειότερος αστέρας ανήκει στην Ανδρομέδα και είναι ο «α» Ανδρομέδας, που κακώς από πολλούς προσμετράται ως αστέρας του Πήγασου προκειμένου να συμπληρώνεται το τετράπλευρο. Όπως και ο πυρήνας του δικού μας Γαλαξία, έτσι κι εκείνος του Μ31 αποτελεί ένα πεπλατυσμένο σφαιροειδές με ακτίνα περίπου 10.000 ετών φωτός, που περιστρέφεται ισοτροπικώς αλλά όχι και ομογενώς. Ενώ όμως ο πυρήνας του Γαλαξία μας κρύβεται από τη Γη από μια πυκνή νεφελωματώδη συσσώρευση ύλης, ο πυρήνας του M31 φαίνεται πολύ καλύτερα. Για το λόγο αυτό, θεωρείται ο καλύτερος υποψήφιος για να επιβεβαιώσει τη σύγχρονη πολυσυζητημένη υπόθεση σχετικά με την ύπαρξη μιας γιγαντιαίας μαύρης τρύπας στο κέντρο πολλών γαλαξιών, συμπεριλαμβανομένου και του δικού μας. Ο Μέγας Γαλαξίας της Ανδρομέδας έχει εμπλουτίσει τις γνώσεις μας κατά ένα μοναδικό τρόπο. Όμως η έρευνα δεν έχει σταματήσει. Στις επόμενες δεκαετίες ο M31 θα μας αποκαλύψει, χωρίς αμφιβολία, ακόμα περισσότερα.
Πηγή. 
(Η απόσταση του Γαλαξία μας, από τον M31 (από το κέντρο του ως το κέντρο του M31) είναι 2,68 εκατομμύρια έτη φωτός.)