Το αεροσκάφος στις 11.06 επιχείρησε να απογειωθεί όταν ο τροχός ... αποκολλήθηκε (!) και έφυγε τελείως από την θέση του. Οι πιλότοι αμέσως αντιλήφθηκαν το πρόβλημα και ξεκίνησαν διαδικασία προσγείωσης αφού ειδοποίησαν τον πύργο ελέγχου για κατάσταση εκτάκτου ανάγκης.
Ξεκίνησαν την προσγείωση και όλοι στη βάση κρατούσαν την αναπνοή τους γιατί είναι κάτι παραπάνω από δύσκολο αεροδυναμικά να προσγειωθεί αεροσκάφος χωρίς τον ριναίο τροχό.
Τελικά ο πιλότος του κατάφερε να κάνει αεροδυναμική πέδηση και να προσγειωθεί με τους δύο τροχούς μέχρι που η ταχύτητα στην προσγείωση ελαττώθηκε τόσο ώστε το ριναίο σκέλος να αντέξει χωρίς τον τροχό το βάρος του αεροσκάφους και να το σταθεροποιήσουν στην άκρη του αεροδιαδρόμου της 335Μ.
Το ατύχημα είναι κάτι παραπάνω από σπάνιο και προστίθεται στο άλλο περίεργο ατύχημα που συνέβη πριν δύο εβδομάδες με το AH-64D Apache στα Μέγαρα. Η αποσυναρμολόγηση - στην ουσία - του τροχού ενός μαχητικού είναι πρακτικά αδύνατον να συμβεί από την στιγμή που υπάρχουν πολλαπλές ασφάλειες που δένουν τον τροχό στο σκέλος προσγείωσης. Φυσικά αν έφευγε ο τροχός από ένα από τα δύο σκέλη της ατράκτου, τότε θα υπήρχε οριστική απώλεια του αεροσκάφους και δεν θα επιχειρείτο καν προσγείωση, αλλά εγκατάλειψη.
Αλλά και στην συγκεκριμένη περίπτωση, πάλι οι πιθανότητες ήταν σε βάρος των πιλότων, στους οποίους αξίζουν συγχαρητήρια για την άριστη διαχείριση μιας πολύ δύσκολης κατάστασης.
Οι δύο πιλότοι είναι καλά στην υγεία τους και το αεροσκάφος δεν έχει πάθει κάποια ζημιά πλην του σκέλους προσγείωσης το οποίο σίγουρα θα αντικατασταθεί τουλάχιστον στο σημείο που ήρθε σε επαφή με την πίστα προσγείωσης, αφού δέχθηκε τεράστια καταπόνηση και είναι απορίας άξιο πως δεν κατέρρευσε.
Τα F-16 Adv. είναι η παρτίδα των 30 μαχητικών που αγοράστηκαν το 2005 και θεωρούνται τα πλέον ολοκληρωμένα μαχητικά της Π.Α., αφού διαθέτουν ενσωματωμένο μέχρι και το ... ASPIS II!
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr , inews.gr
___________________________________________
Ξεκίνησαν την προσγείωση και όλοι στη βάση κρατούσαν την αναπνοή τους γιατί είναι κάτι παραπάνω από δύσκολο αεροδυναμικά να προσγειωθεί αεροσκάφος χωρίς τον ριναίο τροχό.
Τελικά ο πιλότος του κατάφερε να κάνει αεροδυναμική πέδηση και να προσγειωθεί με τους δύο τροχούς μέχρι που η ταχύτητα στην προσγείωση ελαττώθηκε τόσο ώστε το ριναίο σκέλος να αντέξει χωρίς τον τροχό το βάρος του αεροσκάφους και να το σταθεροποιήσουν στην άκρη του αεροδιαδρόμου της 335Μ.
Το ατύχημα είναι κάτι παραπάνω από σπάνιο και προστίθεται στο άλλο περίεργο ατύχημα που συνέβη πριν δύο εβδομάδες με το AH-64D Apache στα Μέγαρα. Η αποσυναρμολόγηση - στην ουσία - του τροχού ενός μαχητικού είναι πρακτικά αδύνατον να συμβεί από την στιγμή που υπάρχουν πολλαπλές ασφάλειες που δένουν τον τροχό στο σκέλος προσγείωσης. Φυσικά αν έφευγε ο τροχός από ένα από τα δύο σκέλη της ατράκτου, τότε θα υπήρχε οριστική απώλεια του αεροσκάφους και δεν θα επιχειρείτο καν προσγείωση, αλλά εγκατάλειψη.
Αλλά και στην συγκεκριμένη περίπτωση, πάλι οι πιθανότητες ήταν σε βάρος των πιλότων, στους οποίους αξίζουν συγχαρητήρια για την άριστη διαχείριση μιας πολύ δύσκολης κατάστασης.
Οι δύο πιλότοι είναι καλά στην υγεία τους και το αεροσκάφος δεν έχει πάθει κάποια ζημιά πλην του σκέλους προσγείωσης το οποίο σίγουρα θα αντικατασταθεί τουλάχιστον στο σημείο που ήρθε σε επαφή με την πίστα προσγείωσης, αφού δέχθηκε τεράστια καταπόνηση και είναι απορίας άξιο πως δεν κατέρρευσε.
Τα F-16 Adv. είναι η παρτίδα των 30 μαχητικών που αγοράστηκαν το 2005 και θεωρούνται τα πλέον ολοκληρωμένα μαχητικά της Π.Α., αφού διαθέτουν ενσωματωμένο μέχρι και το ... ASPIS II!
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr , inews.gr
___________________________________________
ΕΥΓΕ ΣΤΟΥΣ ΑΕΤΟΥΣ ΤΩΝ ΑΙΘΕΡΩΝ ΜΑΣ!!!
Η ΣΚΕΨΗ ΟΛΩΝ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΑ ΤΟΥΣ.
Η ΣΚΕΨΗ ΟΛΩΝ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΑ ΤΟΥΣ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια με χαρακτηρισμούς, με προσβλητικό ή υβριστικό περιεχόμενο, με γλωσσοδιαστροφικά «γκρίκλις» και με ειρωνικό και αλαζονικό ύφος,
ΔΕΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ.