«Το σοφότερο των όντων είναι ό αριθμός» Πυθαγόρας
Πράγματι αιτία κάθε αρμονίας είναι ο λόγος, η αναλογία πού δηλώνει την άπειρη σχέση όλων των πραγμάτων, δηλαδή την παρουσία του Θείου Λόγου σε κάθε μορφή ζωής.
Οι Αρχαίοι Μύστες γνωρίζοντας αυτή την παγκόσμια αλήθεια, κατασκεύασαν τα Ιερά κτίσματα με τέτοια μορφή και σε τέτοιες θέσεις, ώστε να υπάρχει μια γεωμετρική και μυστηριακή σχέση ανάμεσα τους, καταδείχνοντας την άπειρη Σοφία της Δημιουργικής Πηγής όλων των πραγμάτων.
Η Αρχαία Ελλάδα, φωτοδότης στην αιωνιότητα, μας μεταδίδει αυτή τη σοφία, από την αρμονική και μαθηματική δομή των λέξεων της Ελληνικής Γλώσσας, μέχρι τους Ιερούς τόπους των μνημείων της με τη μυστική αλλά και αποκαλυπτική ομιλία των συμβόλων και των μαθηματικών σχέσεων, των δομών και των αποστάσεων.
Ένα συναρπαστικό βιβλίο από έναν σοβαρότατο μελετητή.
Η εργασία του ήταν η βάση για όλη την σημερινή φιλολογία για τους λεξάριθμους και τον γεωδαιτικό τριγωνισμό.
Πράγματι αιτία κάθε αρμονίας είναι ο λόγος, η αναλογία πού δηλώνει την άπειρη σχέση όλων των πραγμάτων, δηλαδή την παρουσία του Θείου Λόγου σε κάθε μορφή ζωής.
Οι Αρχαίοι Μύστες γνωρίζοντας αυτή την παγκόσμια αλήθεια, κατασκεύασαν τα Ιερά κτίσματα με τέτοια μορφή και σε τέτοιες θέσεις, ώστε να υπάρχει μια γεωμετρική και μυστηριακή σχέση ανάμεσα τους, καταδείχνοντας την άπειρη Σοφία της Δημιουργικής Πηγής όλων των πραγμάτων.
Η Αρχαία Ελλάδα, φωτοδότης στην αιωνιότητα, μας μεταδίδει αυτή τη σοφία, από την αρμονική και μαθηματική δομή των λέξεων της Ελληνικής Γλώσσας, μέχρι τους Ιερούς τόπους των μνημείων της με τη μυστική αλλά και αποκαλυπτική ομιλία των συμβόλων και των μαθηματικών σχέσεων, των δομών και των αποστάσεων.
Ένα συναρπαστικό βιβλίο από έναν σοβαρότατο μελετητή.
Η εργασία του ήταν η βάση για όλη την σημερινή φιλολογία για τους λεξάριθμους και τον γεωδαιτικό τριγωνισμό.
Το βιβλίο στον σύνδεσμο:
ΘΕΟΦΑΝΗΣ ΜΑΝΙΑΣ - ΤΑ ΑΓΝΩΣΤΑ ΜΕΓΑΛΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια με χαρακτηρισμούς, με προσβλητικό ή υβριστικό περιεχόμενο, με γλωσσοδιαστροφικά «γκρίκλις» και με ειρωνικό και αλαζονικό ύφος,
ΔΕΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ.