Ο πέραν
του ανθρωπίνου επιπέδου Πνευματικός Κόσμος (αυτούς τους οποίους οι Έλληνες
ονομάζουν θεούς) προκειμένου να βοηθήσει τους ανθρώπους ώστε να γίνει δυνατή η
απελευθέρωσή τους από τους κόσμους κατώτερης ενέργειας και η είσοδός τους σε
Κόσμους θειότερης ενέργειας, καθιέρωσε τον Νόμο της Ειμαρμένης.
Διευκρινίζεται
ότι η λέξη ειμαρμένη προέρχεται από το απρόσωπο ρήμα είμαρται που σημαίνει
είναι πεπρωμένο. Η
ειμαρμένη είναι το πεπρωμένο, το από την μοίρα διδόμενο, το αναπόφευκτο και ο
Νόμος της Ειμαρμένης είναι Νόμος της Πνευματικής Δικαιοσύνης που καθιέρωσε ο
πνευματικός κόσμος.
Ο Νόμος
της Ειμαρμένης όχι μόνον δεν αντιστρατεύεται τον Νόμο της ελευθερίας της
συνειδήσεως, αλλά, αντίθετα, βασίζεται σ’ αυτόν. Συγκεκριμένα στον άνθρωπο οι
Μοίρες που καθορίζουν την ειμαρμένη, δίδουν ή στερούν δυνάμεις και καθορίζουν
τις δοκιμασίες που πρέπει να περάσει. Έτσι ανά πάσα στιγμή τίθεται στον κάθε
άνθρωπο το δίλημμα ποιόν δρόμο να ακολουθήσει. Αυτό το δίλημμα ετέθη και στον
ήρωα Ηρακλή, ο οποίος μεταξύ του δύσκολου δρόμου της αρετής και του
εύκολου της κακίας επέλεξε τον δρόμο της
αρετής.
Οι
δοκιμασίες στις οποίες υποβάλλονται οι ψυχικές ατομικότητες είναι ανάλογες με
τις πράξεις τις οποίες έκαναν, συνήθως σε προηγούμενη ενσάρκωση, δηλαδή
πάσχουμε έναντι των πράξεών μας και αυτή την διαδικασία την ονόμασαν αντιπεπονθός. Η λέξη αντιπεπονθός προέρχεται από τις λέξεις αντί και πάσχω
και έχει την έννοια του ότι υφίσταμαι τις συνέπειες των πράξεών μου. Το
αντιπεπονθός αναφέρεται σε πολλά βιβλία με την σανσκριτική λέξη κάρμα δηλαδή
«πράξη», που σημαίνει ότι οι πράξεις μου στην πορεία της ζωής μου δημιουργούν
αποτελέσματα είτε στην συνέχεια της πορείας της ζωής μου είτε σε άλλη ενσάρκωσή
μου. Επομένως το αντιπεπονθός ή το ανάλογό του κάρμα είναι ο γνωστός Νόμος του Αιτιατού ή καλύτερα ο Νόμος της
σχέσεως του Αιτίου και του Αποτελέσματος. Ο άνθρωπος γεννιέται και ζει υπό τις επιδράσεις της μοίρας
του, η οποία έχει καθορισθεί ως αποτέλεσμα των πράξεών του σε προηγούμενες
ενσαρκώσεις του
Οι
δοκιμασίες αυτές είναι ανάλογες των παραβιαζόμενων Νόμων, ώστε να γίνει
κατανοητό από τις ψυχικές αυτές ατομικότητες ότι η παραβίαση των Νόμων της
θείας Φύσεως επιφέρει οδύνη και πίκρες. Τις δοκιμασίες αυτές τις υφίσταται κάθε
άνθρωπος, συνήθως, σε επόμενη ενσάρκωση του για να μην ενθυμείται ποιες
παραβιάσεις των νόμων της θείας φύσεως διέπραξε και με ποιο τρόπο τις διέπραξε,
ώστε να μην θεωρεί τις δοκιμασίες ως πράξη εκδίκησης.
Ο
δοκιμαζόμενος άνθρωπος στην κάθε ενσάρκωσή του, χωρίς σύνδεση με κάποιο
παρελθόν του σε προηγούμενες ενσαρκώσεις του αξιολογεί ελεύθερα την πίκρα που
αισθάνεται από την σε βάρος του παραβίαση των φυσικών του δικαιωμάτων από
άλλους ώστε κατ’ αυτόν τον τρόπο να κατανοήσει την ανάγκη της εναρμόνισής του
με τους νόμους της θείας φύσεως. Έτσι κατά την πορεία του στην ζωή ο
δοκιμαζόμενος άνθρωπος γίνεται είτε θύμα και αυτός αναλόγων πράξεων των άλλων,
ώστε να κατανοήσει την οδύνη που δημιουργεί η παραβίαση των Νόμων της Φύσεως,
είτε τηρητής των Νόμων της Φύσεως στις σχέσεις του με τους άλλους ώστε να
αισθανθεί την χαρά από την εναρμόνιση μ’ αυτούς. Συνεπώς η καλύτερη παιδεία για
τον δοκιμαζόμενο άνθρωπο είναι είτε ο «πόνος» που αισθάνεται όταν οι άλλοι μας
στερούν αυτό που του ανήκει είτε η «χαρά» που αισθάνεται όταν δίδει και
αποδίδει στους άλλους ότι τους ανήκει.
Γενικά
στην Ειμαρμένη πρέπει να αναζητηθεί η εξήγηση των ευτυχών ή των δυστυχών
γεγονότων της ζωής μας. Επίσης στην ειμαρμένη πρέπει να αποδοθεί γιατί άλλοι
γεννιούνται με φυσικά ελαττώματα ενώ άλλοι προικισμένοι με σωματικά
προτερήματα, ή γιατί άλλοι γεννιούνται σε πλούσιες οικογένειες και άλλοι στη
φτώχια και την δυστυχία και πρέπει να αγωνισθούν σκληρά για την επιβίωσή τους.
Στο
σημείο αυτό πρέπει να επισημανθεί ότι ο
πλούτος και η φτώχια, η δύναμη του λόγου και η έλλειψη του κ.τ.λ. αποτελούν
δυνάμεις που οι Μοίρες δίδουν ή στερούν αντίστοιχα προκειμένου να δοκιμασθούν
οι ψυχικές ατομικότητας στην καλή ή κακή χρήση τους. Ο πλούτος για παράδειγμα
αποτελεί μια σκληρή δοκιμασία που εύκολα οδηγεί την ψυχή στην στασιμότητα, αν
γίνει κακή χρήση του. Η φτώχεια στον αντίποδα αποτελεί διπλή δοκιμασία γιατί,
αφενός μεν διδάσκεται ο άνθρωπος ως θύμα πλέον τα αποτελέσματα της κακής χρήσης
της δύναμης που λέγεται χρήμα από τους άλλους και αφετέρου δοκιμάζεται η
καρτερικότητα και η υπομονή του.
Η
Ειμαρμένη δεν αποτελεί πράξη εκδικήσεως αλλά έχει σαν σκοπό την εκπαίδευση των
ψυχικών οντοτήτων ώστε να εξελιχθούν ταχύτερα.
Η
ωφέλεια που προκύπτει σε κάθε άνθρωπο με την εφαρμογή του Νόμου της Ειμαρμένης
εμφανίζεται μετά την μετάστασή του. Τότε η ψυχή μεταβαίνει σε ένα ενδιάμεσο
επίπεδο όπου ανακεφαλαιώνει όλα τα γεγονότα που προέκυψαν εκ της εφαρμογής του
Νόμου της Ειμαρμένης κατά την ενσάρκωσή της. Με την βοήθεια ανωτέρων πνευματικών
οντοτήτων εξάγει τα συμπεράσματα που θα αποτελέσουν κίνητρα, αφενός μεν για τις
Μοίρες για να καθορίσουν την Ειμαρμένη της επόμενης ενσαρκώσεως, αφετέρου δε
για την ίδια η οποία θα κρατήσει στην συνείδησή της την πείρα που απέκτησε ώστε
να αποφεύγει στην επόμενη ενσάρκωση να διαπράξει τα ίδια σφάλματα.
Τέλος
πρέπει να σημειωθεί ότι ο Νόμος της Ειμαρμένης εφαρμόζεται όχι μόνον σε
ανθρώπους αλλά και σε φυλές και λαούς, καθώς και σε ολόκληρη την ανθρωπότητα.
ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ
ΤΑΚΑΣ, πτυχιούχος φυσικής και νομικής σχολής
(Απόσπασμα)
Eδώ τίθεται το ερώτημα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕφόσον δέν υπάρχει μνήμη απο τις προηγούμενες ενσαρκώσεις και η συνείδηση είναι επιρρεπής ανάλογα την στιγμή και τις συνθήκες,δεν δημιουργείται έτσι ένας φαύλος κύκλος,χωρίς όφελος για τον άνθρωπο; Και μήπως τελικά είναι δομημένο το (μάτριξ)μ αυτόν τον τρόπο ώστε να ζούμε με αυτήν την αντίληψη....
Γιατί τα πράγματα μπορεί να έχουν έτσι,αλλά μπορεί κι αλλιώς
Αυτό ακριβώς! Η αμφιβολία πάντα θα υπάρχει, μέχρι να εναρμονιστείς πλήρως με την αλήθεια της φύσης σου δηλαδή τής πραγματικής σου υπόστασης!
ΔιαγραφήΑυτό ακριβώς! Η αμφιβολία πάντα θα υπάρχει έως ότου εναρμονιστείς με την φύση σου, δηλαδή με την πραγματική σου υπόσταση!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή