[Η
ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ
ΤΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΗΚΕ
ΑΠΟ
ΙΣΠΑΝΟΥΣ
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ
ΩΣ «Η ΠΡΩΤΗ
ΤΡΑΠΕΖΑ
ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ»]
Ο
ιεράρχης Ιωάννης ο «Χρυσόστομος», με
τις υβριστικές, μισαλλόδοξες, σκοταδιστικές
και εμπρηστικές δηλώσεις του, υπονόμευσε
αφανιστικά τη μεγάλη Αλεξανδρινή
βιβλιοθήκη, το ναό του πνεύματος: «Τι
λοιπόν, άγιος έσται ο ναός του Σεράπιδος
(Αλεξανδρινή βιβλιοθήκη) δια τα
βιβλία; Μη γένοιτο!…αλλά δαίμονες
οικούσι τον τόπον… μάλλον δε και
αυτών (των
Ελλήνων) όντων
δαιμόνων… και παρ’ αυτών βωμός στέκει
απάτης αόρατος εις τον οποίον ψυχάς
ανθρώπων θυσιάζουσι… κατάλαβε λοιπόν
και φανέρωσε (διέδωσε) ότι δαίμονες
κατοικούν εκεί» (Λόγοι
κατά Ιουδαίων 48.851.38 έως 852.35).
Επτακόσιες
χιλιάδες λοιπόν, έως και δύο εκατομμύρια
κατά τους νεώτερους υπολογισμούς,
«δαίμονες», δηλ τόμοι βιβλίων, κατοικούσαν
μέσα στη μεγαλύτερη βιβλιοθήκη της
Αρχαιότητας, στο «επικατάρατον
Σεράπειον», την
οποία αφανιστικά εξάγνισε ο… προστάτης
των γραμμάτων (!),
με τη συνδρομή και του Πατριάρχη
Αλεξανδρείας «άγιου» Κύριλλου, ο οποίος
το 391 πυρπόλησε και κατέστρεψε αυτόν τον
πραγματικό ναό του πνεύματος, με τους
ανυπολόγιστης αξίας πνευματικούς
θησαυρούς, που έφερε την επιγραφή «ΨΥΧΗΣ
ΙΑΤΡΕΙΟΝ»!
Αυτός
ο ιεράρχης (Ι. Χρυσόστομος) λοιπόν είναι
που το 401,
διέταξε και την ολοσχερή καταστροφή
του ναού της Αρτέμιδος στην Έφεσο, ένα
από τα επτά θαύματα του κόσμου, τότε
που «ασκητάς
πυρπολούμενους από ζήλον θεού συνέλεξε
(μάζεψε φανατισμένους καλόγερους) …
και κατά των ειδωλικών έπεμψε ιερών…»(
!) [πρβλ. Θεοδώρητος (εκκλησιαστικός
συγγραφέας και χριστιανός επίσκοπος,
393-457), στο έργο του Εκκλησιαστική
Ιστορία]. Επάνω
στα συντρίμμια κτίστηκε αμέσως μετά
και υπάρχει σήμερα μοναστήρι της
Παναγίας.
Στη συνέχεια αναδείχθηκε μέγας διώκτης των Ελληνικών αγαλμάτων και κάθε ναού ή οικοδομήματος που είχε σχέση με την Ελληνική Παιδεία και θρησκεία.
Στη συνέχεια αναδείχθηκε μέγας διώκτης των Ελληνικών αγαλμάτων και κάθε ναού ή οικοδομήματος που είχε σχέση με την Ελληνική Παιδεία και θρησκεία.
Για
την Ελληνική Παιδεία (κι ας τον ανακήρυξαν
προστάτη της Παιδείας, μέσα στη γενική
και βαρβαρική ανατροπή των πάντων),
γράφει ο Ιωάννης ο Χρυσόστομος: «Όσο
πιο βάρβαρο ένα έθνος φαίνεται και της
ελληνικής απέχει παιδείας, τόσο λαμπρότερα
φαίνονται τα ημέτερα…Ούτος
ο (πιστός) βάρβαρος, την οικουμένη
ολάκερη κατέλαβε… και ενώ πάντα τα των
ελλήνων σβήνουν και αφανίζονται,
τούτου (του βάρβαρου) καθ’ εκάστην
λαμπρότερα γίνονται» (Εις
τον Ιωάννην 59.31.33)
«Το
κακό δια του αγαθού θεραπεύεται. Αυτά
λένε και φιλοσοφούν οι Έλληνες. Ντρεπόμεθα
λοιπόν δια τούτο, που μπροστά στην τόσο
ανόητη φιλοσοφία των Ελλήνων (!) εμείς
κατώτεροι φαινόμεθα.» (Εις τον Ιωάννην
59.286.38)
Η
αξιοθαύμαστη αυτή ελληνική δήλωση
είναι: «Ουδείς
κακώ κακόν ιάται, αλλ’ αγαθώ το
κακόν». Πρόκειται
πιθανότατα για ρήση του Εμπεδοκλή.
Γιατί ενοχλείται ο «μέγας θεολόγος» Ιωάννης ο Χρυσόστομος; Πραγματικά, πόσο πιο σοφή είναι η σκέψη των Ελλήνων από τα ύποπτα «αγαπάτε τους εχθρούς υμών» ή το «Όστις σε ραπίσει επί την δεξιάν σιαγόνα, στρέψον αυτώ και την άλλην. Και το θέλοντι τον χιτώνα σου λαβείν, άφες αυτώ και το ιμάτιον. Και όστις σε αγγαρεύσει μίλιον έν, ύπαγε μετ΄ αυτού δύο»! (Ματθ. Ε΄39-41). Για να γίνεις έτσι το “μόνιμο θύμα”, το εύκολο υποζύγιο και ο αιώνιος “καρπαζοεισπράκτορας”!
Του Μιχάλη Χαραλαμπάκη (απόσπασμα) Πηγή: https://www.greatlie.com/
Γιατί ενοχλείται ο «μέγας θεολόγος» Ιωάννης ο Χρυσόστομος; Πραγματικά, πόσο πιο σοφή είναι η σκέψη των Ελλήνων από τα ύποπτα «αγαπάτε τους εχθρούς υμών» ή το «Όστις σε ραπίσει επί την δεξιάν σιαγόνα, στρέψον αυτώ και την άλλην. Και το θέλοντι τον χιτώνα σου λαβείν, άφες αυτώ και το ιμάτιον. Και όστις σε αγγαρεύσει μίλιον έν, ύπαγε μετ΄ αυτού δύο»! (Ματθ. Ε΄39-41). Για να γίνεις έτσι το “μόνιμο θύμα”, το εύκολο υποζύγιο και ο αιώνιος “καρπαζοεισπράκτορας”!
Του Μιχάλη Χαραλαμπάκη (απόσπασμα) Πηγή: https://www.greatlie.com/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια με χαρακτηρισμούς, με προσβλητικό ή υβριστικό περιεχόμενο, με γλωσσοδιαστροφικά «γκρίκλις» και με ειρωνικό και αλαζονικό ύφος,
ΔΕΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ.