Ο Αστερισμός της Λύρας |
Στα Ηλύσια Πεδία επικρατεί αιώνια άνοιξη και οι πηγές της Λήθης αναβλύζουν νέκταρ που κάνει τις ψυχές να λησμονούν όλα τα γήινα δάκρυα και τις κακουχίες.
Εκεί βρίσκεται κατά τον θρύλο ο Μενέλαος και η ωραία Ελένη, καθώς και ο Κάδμος και άλλοι θηβαίοι ήρωες. Κάτω από τη σκιά Μυρτιών εξασκούνται στην ιππασία και τον στίβο ή παιζουν ζάρια και μουσική.
Ο Μίνως, αδερφός του Ραδάμανθυ βασιλεύει στην πεδιάδα της άφιξης, εκεί που είχαν φέρει τον κοιμώμενο Κρόνο, που όντας μεθυσμένος από την πόση μελιού, είχε αιχμαλωτιστεί και δεθεί από τον Δία.
Σύμφωνα με τους Ορφικούς, ο Κρόνος βασίλευε εκεί έχοντας βασίλισσα την Ρέα.
… τὸν δ' ἴδον ἐν νήσῳ θαλερὸν κατὰ δάκρυ χέοντα,
νύμφης ἐν μεγάροισι Καλυψοῦς, ἥ μιν ἀνάγκῃ
ἴσχει• ὁ δ' οὐ δύναται ἣν πατρίδα γαῖαν ἱκέσθαι•
οὐ γάρ οἱ πάρα νῆες ἐπήρετμοι καὶ ἑταῖροι,
οἵ κέν μιν πέμποιεν ἐπ' εὐρέα νῶτα θαλάσσης.
σοὶ δ' οὐ θέσφατόν ἐστι, διοτρεφὲς ὦ Μενέλαε,
Ἄργει ἐν ἱπποβότῳ θανέειν καὶ πότμον ἐπισπεῖν,
ἀλλά σ' ἐς Ἠλύσιον πεδίον καὶ πείρατα γαίης
ἀθάνατοι πέμψουσιν, ὅθι ξανθὸς Ῥαδάμανθυς, -
τῇ περ ῥηΐστη βιοτὴ πέλει ἀνθρώποισιν•
οὐ νιφετός, οὔτ' ἂρ χειμὼν πολὺς οὔτε ποτ' ὄμβρος,
ἀλλ' αἰεὶ ζεφύροιο λιγὺ πνείοντος ἀήτας
Ὠκεανὸς ἀνίησιν ἀναψύχειν ἀνθρώπους, -
Διὰ τί ὁ ζέφυρος εὐδιεινὸς καὶ ἥδιστος δοκεῖ εἶναι τῶν ἀνέμων͵ καὶ οἷον καὶ Ὅμηρος ἐν τῷ Ἠλυσίῳ πεδίῳ͵ ἀλλ΄ αἰεὶ ζεφύροιο διαπνείουσιν ἀῆται;
http://revealedtheninthwave.blogspot.gr/
Καλύπτονται από έναν γιγαντιαίο στρόβιλο διαυγούς κρυσταλλικής ενέργειας, η οποία βοηθά τις ψυχές να μεταφέρονται από το ένα επίπεδο στο άλλο, ή στην αλλαγή της κατάστασης στο εσωτερικό των Ηλυσίων Πεδίων. Η διαφάνεια και η καθαρότητα των κρυστάλλων αλλά και η εναλλαγή των χρωμάτων, δημιουργούν στις ψυχές συνθήκες ευδαιμονίας.
Στον χώρο των Ηλυσίων Πεδίων η ψυχή μορφοποιείται σε ανθρώπινο σχήμα ελαφρώς φωτεινό και διατηρεί την καλύτερη μορφή του σώματος της τελευταίας ενσάρκωσης, χωρίς να χάνει καθόλου από τα χαρακτηριστικά που είχε όταν ζούσε στον δικό μας τρισδιάστατο χώρο. Ο χρόνος δεν έχει καμμιά επίδραση στην ψυχή, η οποία δεν γερνά.
Υπεύθυνοι των Ηλυσίων Πεδίων είναι οι οντότητες της "Φωτεινής Ομίχλης"..
στης θέαινας της Καλυψώς, που δίχως θέλησή του
κρατάει τον, και δε δύνεται να δει γλυκιά πατρίδα·
τι μήτε πλοία με τα κουπιά μήτε συντρόφους έχει,
που να τον πάρουν απ΄ εκεί στης θάλασσας τα πλάτια.
Κι εσύ, Μενέλαε διόθρεφτε, της μοίρας σου δεν είναι
στ΄ Άργος τ΄ αλογοβόσκητο να λιώσεις τη ζωή σου,
παρά στα πέρατα της γης, στα Ηλύσια τα λημέρια,
που ΄ναι ο ξανθός Ραδάμανθης, οι θεοί θε να σε στείλουν,
εκεί που οι μέρες των θνητών ανάλαφρες διαβαίνουν·
δεν έχει ούτε χειμώνα εκεί, μήτε βροχή και χιόνι,
μόνε τ΄ αγέρι το γλυκό του Ζέφυρου ανεβάζει
παντοτινά ο Ωκεανός, και τους θνητούς δροσίζει·
2 σχόλια:
Δηλαδή κατά τον συγγραφέα ένα απόσπασμα από την Οδύσσεια και μια απομονωμένη φράση του Αριστοτέλους αποτελούν αποδείξεις για αυτά που ισχυρίζεται και βάσει αυτών τα Ηλύσια πεδία βρίσκονται στον αστερισμό της Λύρας όπου υπεύθυνοι είναι οι οντότητες της «Φωτεινής Ομίχλης»! ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ! ΕΥΓΕ! Ιαμ.Σ.
Πουθενά δεν φαίνετε ότι ο συγγραφέας χρησιμοποιεί ως απόδειξη το απόσπασμα της Οδύσσειας και του Αριστοτέλους.
Το δεύτερο μέρος της ανάρτησης είναι ανεξάρτητο από το πρώτο. Περισσότερες πληροφορίες στα βιβλία του. Είπα πληροφορίες. Η πληροφορία δεν είναι γνώση ούτε και δόγμα. Και ο συγγραφέας δεν δογματίζει. Μάλιστα σε όλα του τα βιβλία επισημαίνει, «μην πιστεύεται τίποτα, ούτε και ότι διαβάζετε εδώ» προτρέπει πάντα τον αναγνώστη να κάνει την προσωπική του έρευνα και να καταλήξει στα δικά του συμπεράσματα και όχι να καταπίνει αμάσητη τροφή που του σερβίρουν οι άλλοι…
Βεβαίως ο καθένας παρασύρεται από τις πεποιθήσεις του… αλλά ας μη μακρηγορήσω.
Η σελίδα αυτή επίσης δεν δογματίζει σε καμία περίπτωση. Ο καθείς έχει την ελευθερία της γνώμης του.
Και στο κάτω κάτω αν τα Ηλύσια Πεδία βρίσκονται στην Λύρα, ή στον χριστιανικό παράδεισο ή οπουδήποτε αλλού ή και πουθενά, δεν παθαίνουμε εμείς κάτι, ούτε αλλάζει η καθημερινότητα μας. Ας μη το κάνουμε λοιπόν θέμα. Κάποιοι ας το απορρίψουν και κάποιοι ας ονειρευτούν μακριά από κάποιους «κόλπους…».
Ευχαριστώ για την επίσκεψη.
Δημοσίευση σχολίου