Εξαίφνης φαίνει εκ του σκότους η λύπη και από το µακρυνό της άντρον ανοίγει η πύλη και φανερώνεται το φως της Εστίας µας, φως της ουσίας µας.
Το «εξαίφνης» φαίνει, φανερώνει τον εσωτερικό µας εαυτό και δια του «γνώθι σαυτόν» µας επιτρέπει να θυµηθούµε και να µυηθούµε στην αλήθεια, στην έλλειψι λήθης (α-λήθ-εια) της συµπαντικής θεάς, της Μνηµοσύνης.
Με αυτόν ασχολήθηκε η ψυχή, διαλογιζοµένη µε ενθουσιασµό, γνώσι, σταθερότητα και συνέπεια.
Με µεθοδικότητα για πρώτη φορά µετά από 26 αιώνες ανεδύθη η θεία λειτουργία της διαλογιζοµένης Ελληνικής ψυχής µε τρόπο Ελληνικό, σύµφωνο µε το αρχαιοελληνικό πρότυπο του στοχασµού/στόχου, του Απολλωνίου αρχετύπου της τοξευτικής τέχνης.
Είναι δυνατόν ο Ελληνικός νους να µην έχη εκ φύσεως την προδιάθεσι στον διαλογισµό, όταν η ουσία των θεών του ήτο εστιασµένη στην σκόπευσι των ιδεών και στην θήρευσι της Απολλωνίου αλήθειας;
Τέκνο Ζηνός, ο Απόλλων δρα, µέσω της δικαιοσύνης του πατέρα του.
Ο δρόµος της αυτογνωσίας είναι µακρύς.
Ην δ’ απαλείψας σώµ’ ες αιθέρ’ ελεύθερον έλθης,
έσεαι αθάνατος, θεός άµβροτος, ουκέτι θνητός.
Όταν δε εγκαταλείψης το σώµα και έλθης στον ελεύθερο αιθέρα, θα γίνης αθάνατος, θεός άµβροτος, όχι πλέον θνητός.... µας διαβεβαίωσαν τα Χρυσά Έπη των Πυθαγορείων Φιλοσόφων.
Π. Φ., 10 Νοεµβρίου 2008
Αναδηµοσίευση από το περιοδικό «Ελληνική Αγωγή» µηνός Νοεµβρίου 2008
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου