Τρίτη 23 Μαΐου 2017

Βοήθεια! Μια μούμια!

Του Αλέξανδρου Ασωνίτη,
Και τι μούμια! Αγίας και Ισαποστόλου, της «Ελένης», που το πλήρες όνομα της ήταν: Φλαβία Ιουλία Ελένα Αυγούστα, αλλά έμελλε να μείνει στην ιστορία με το τρίτο της όνομα και να υποκαταστήσει την Ωραία Ελένη. Είναι ο συμβολισμός της κολοσσαίας αλλαγής που επέφερε στην ανθρωπότητα ο γιος της, ο  Κωνσταντίνος ο επίσης ισαπόστολος και άγιος, οι καθολικοί δεν έχουν ανακηρύξει σε άγιο, επειδή με την ίδρυση της νέας Ρώμης, νέας Σιών,  νέας Ιερουσαλήμ, της Κωνσταντινούπολης, έσπασε το μονοπώλιο του Πάπα. Αλλά την μαμά του την τιμάνε, την έχουνε σε χρυσή λάρνακα, την προσκυνάνε κλπ.
Ήρθε η ώρα να την προσκυνήσουν κι οι αιρετικοί «ορθόδοξοι» που έχουνε μόνο κάτι κομματάκια απ’ το πέλμα της (βλ. ρομφαία.gr), λίγη μύτη, κάτι νύχια κι άλλα μικροπράματα της αγίας που βρήκε και τον τίμιο σταυρό-ξύλο που τόσες αιώνες δεν λέει να τελειώσει γιατί το αυγαταίνει ο Κύριος με κρυφά θαύματα που δεν υποπίπτουν στην αντίληψη του ποιμνίου και των ποιμένων του, γιατί ο Κύριος δεν είναι επιδειξίας εγωϊστής να ξέρει η δεξιά του, τι ποιεί η αριστερά του.
Αυτή την άθλια συχαμερή αηδιαστική μούμια, λοιπόν, που συντηρεί με διάφορα κόλπα επί αιώνες η πάμπλουτη ηγεσία της χριστιανοσύνης, ανατολικής καθολικής λουθηρανικής, του πρώτου καπιταλισμού (συγκέντρωση κεφαλαίων) της ιστορίας, ‘φέραν με τιμές αρχηγού κράτους στην δυστυχή Ελλάδα, στην Αθήνα, στην Ιερά Οδό της Δήμητρας και των Ελευσινίων.
Την φέρνει το ελληνικό κράτος που υποδέχθηκε την μούμια με τιμές κράτους,  όπως είχε φέρει με αντιτορπιλλικό το 2010 και τα συχαμερά λείψανα κάπιων τριών αγίων Φανέντων, πάλι απ’ την Βενετία.
Αυτά τά κάνουν οι απόγονοι του Ηράκλειτου, του Μιλτιάδη, του Ιουλιανού, της Υπατίας. Του Πλήθωνα, του Μάρουλλου, των Διαφωτιστών, του Παμπλέκη. Του Κάλβου, του Καφάβη, του Καστοριάδη, του Αξελού.  Δεν χρειάζεται άλλη απόδειξη για το τι έιμαστε,  και ποιοι έιμαστε. Ούτε για την κατάντια μας.
Είχε δίκηο η ημιαγία Ελένη Αρβελέρ, ότι πρέπει να λεγόμαστε Ρωμηοί κι όχι Έλληνες, αφού είμαστε χριστιανοί. Οι Έλληνες ήταν ειδωλολάτρες γι’ αυτό και ήταν Έλληνες, εξ άλλου, και ανέπτυξαν αυτόν τον πολιτισμό, φόβητρο κάθε απολυταρχίας.
Θα ήταν μια γραφική επίδειξη σκοταδισμού της ρωμιοσύνης το προσκύνημα του λειψάνου (του φορέσανε και χρυσοποίκιλτο φόρεμα, οι καθολικοί το ‘χανε με φορεματάκι απ’ τα κινέζικα), αν αυτή η πρωτοφανής  γελοιοποίηση και ο εξευτελισμός της Ελλάδας, δεν συνέβαινε, από την κυβέρνηση Σύριζα που ευτυχώς μας έμαθε το πολύκλαυστο ήθος της Αριστεράς, κάποιοι το ξέραμε ήδη, δυστυχώς.
 Γράφει ο ανώνυμος της Ελληνικής Νομαρχίας:
  …(Οι λαοκλέπται 178)…. αυτοί  έχουσιν εν κιβωτίδιον γεμάτον από ανθρώπινα κόκκαλα και κρανία ακέραια, τα οποία ασημώνωσι και έπειτα ονοματίζουσιν άλλα μεν του αγίου Χαραλάμπους και άλλα του αγίου Γρηγορίου. (…) Δεν αφήνουν άγιον χωρίς να έχουν μέρος από τα κόκκαλά του. Οι περισσότεροι από αυτούς τους κοκκαλοπωλητάς, εξέρχονται από το όρος του Άθως, οπού ονομάζουν Άγιον Όρος, εις το οποίο ευρίσκεται η πηγή αυτών των καλογήρων. Τα δε μοναστήρια αυτά έχουσιν εις κάθε πολιτείαν υποστατικά και οσπίτια τα οποία καλούσι μετόχια και τα κατοικούσιν αυτοί οι περιηγηταί. Εκεί μετρούσι τα κλεφθέντα χρήματα, δια να λάβωσιν αυτοί κρυφίως τα μισά και τα υπόλοιπα να τα υπάγωσιν εις τα μοναστήριά των (179)…
Τι έχει αλλάξει από τότε: Πώς θα ήταν η Ελλάδα, αν η Νομαρχία διδασκόταν στα σχολεία, όπως επιβάλλεται;
Απόσπασμα. Ολόκληρο το άρθρο  στην πηγή: https://www.presspublica.gr/voithia-mia-moumia/

1 σχόλιο:

Σείριος είπε...

Σύμφωνα με την πανάρχαια Ιστορία μας με τις αστρονομικές της καταβολές, η Ωραία Ελένη και τα δίδυμα αδέρφια της Κάστωρ και Πολυδεύκης, οι λεγόμενοι Διόσκουροι (παιδιά του Διός) είχαν γεννηθεί όταν μπαίνει ο ήλιος, στον αστερισμό των Διδύμων που αντιστοιχεί στις 21 Μαΐου του χριστιανικού ημερολογίου.

Καθώς η συλλογική μνήμη τιμούσε αυτήν την ημέρα την πανέμορφη Ελένη με τα αδέρφια της, το ιερατείο για να τους εξαλείψει, προσήρτησε στην ίδια ημερομηνία την εορτή της δικής τους ελένης, και του γιού της με πρώτο το ανδρικό όνομα όπως είναι αναμενόμενο σε ένα ανδροκρατούμενο καθεστώς.

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Αρχειοθήκη ιστολογίου