Ο Ορφικός ύμνος για την γέννηση του Απόλλωνα και για την νήσο Δήλο, μας λέει: «Όλα τα θεμέλια σου, ω Δήλε, έγιναν χρυσά, η δε στρογγυλή λίμνη έρρεεν όλην την ημέραν χρυσόν, και χρυσούν κλάδον ελαίας έφερε δια την γέννησιν και με χρυσόν επλημμύρισεν ο βαθύς Ινωπός» (Ορφικά Σ .414)
Έχουμε πληροφορηθεί ότι εκεί βρίσκονται ποσότητες χρυσού, χαλκού αργύρου, αλλά και άλλα μεταλλεύματα και ορυκτά, πολύτιμα και σπάνια. Εξάγεται λοιπόν το συμπέρασμα, ότι η ελληνική μυθολογία, μόνο μυθολογία δεν είναι, όπως επικράτησε να πιστεύεται. Περιέχει πολύτιμες πληροφορίες για το παρελθόν αλλά και για το μέλλον (αν βάλουμε μυαλό). Και πρέπει κάποτε να ληφθεί σοβαρά υπόψην, όχι μόνο από τους ξένους που έχουν καταλάβει την αξία της, και την έχουν κάνει «φύλο και φτερό» αλλά και από τους έλληνες, που την διδάχτηκαν με λάθος τρόπο, και έχασαν τον προσανατολισμό τους στην γνωστή έρημο. Μία από τις ατέλειωτες πληροφορίες που μας δίνει η ελληνική μας παράδοση δηλαδή η μυθολογία μας, είναι και η παρακάτω.
Η μεγάλη θεά της βλάστησης και της καρποφορίας Δήμητρα, δασκάλευε από μόνη της τους ανθρώπους πως να καλλιεργούν την γη και να τους δίνει καλύτερη σοδιά. Η ίδια έδωσε τον σιτόσπορο στον Τριπτόλεμο, τον μικρότερο γιο του βασιλιά της Ελευσίνας Κελεού και της Μετάνειρας. Εδώ καταλαβαίνουμε ότι οι άνθρωποι της εποχής εκείνης πριν πάρουν τον σιτόσπορο από την Δήμητρα δεν είχαν ιδέα για αυτόν. Τα ερωτήματα που γεννιούνται είναι από που τον έφερε και σε ποια εποχή έλαβε χώρα το γεγονός. Η Ελευσίνα είναι ο ιερός τόπος της Δήμητρος. Γιατί; Μα το αποκαλύπτει η ονομασία του τόπου. Ελευσίς. Εκεί πραγματοποιήθηκε η έλευσις της θεάς. Από που; Και πως; Ο Τριπτόλεμος λοιπόν που κι αυτός δίδασκε σε άλλους πως να καλλιεργούν τα σιτηρά αφού αυτή ήταν η αποστολή που του ανέθεσε η θεά Δήμητρα, ταξίδεψε ως την μακρινή Σκυθία και έδειξε στον βασιλιά της τον Λυγκέα την γεωργική τέχνη. Ο φαντασμένος όμως βασιλιάς των Σκύθων θέλησε να αρπάξει την φήμη τού δασκάλου της σιτοκαλλιέργειας και θέλησε να τον σκοτώσει. Η θεά όμως δεν άφησε να γίνει το έγκλημα και αποφάσισε να τιμωρήσει τον κακόβουλο βασιλιά, ο οποίος παραβίασε και τον κανόνα της φιλοξενίας τού Δία. Ο Τριπτόλεμος, μετά το περιστατικό, έφυγε από την Σκυθία με το θαυμαστό του άρμα το οποίο το έσερναν δυο φτερωτοί δράκοι (ιπτάμενο όχημα) και συνέχισε την διδασκαλία της σιτοκαλλιέργειας σε όσους περισσότερους ανθρώπους μπορούσε. Σημειωτέων ότι ο Τριπτόλεμος ήταν ο πρώτος θνητός που είχε στην κατοχή του ιπτάμενο όχημα. Το σίγουρο είναι ότι δεν το κατασκεύασε μόνος του στην προϊστορική εκείνη εποχή, ούτε το αγόρασε από κάποια αντιπροσωπία. Κάποιος του το έδωσε για την συγκεκριμένη αποστολή, ο οποίος το έφερε από κάπου και ο νοών νοήτω. Όπως, όταν ο Λουκιανός έγραφε τα έργα του, και οι άνθρωποι, δεν ήταν σε θέση να τα κατανοήσουν, (ούτε και σήμερα είναι) έτσι και την Μυθολογία δεν παίρνουν στα σοβαρά υπ όψιν τους, ούτε σήμερα. Βλέπετε η παραπληροφόρηση, και οι επιπτώσεις της παραγωγής και διαχείρισης φόβου, μπήκαν βαθειά στις συνειδήσεις μας, από την πρώτη δημοτικού. Και… θέλει Αρετή και Τόλμη η Ελευθερία, αλλά πριν, χρειάζεται γνώση και διεύρυνση των πνευματικών οριζόντων.
Τα στοιχεία της Μυθολογίας είναι από το βιβλίο, «Γαλαξίας, Ελληνική Μυθολογία Ελληνισμός η μήτρα του πολιτισμού» Π. Κώστας, Εκδόσεις Αξίωμα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου