Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2012
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΟΥΣ - ΗΘΙΚΑ ΝΙΚΟΜΑΧΕΙΑ
Για
καθετί που το έχουμε από τη φύση, πρώτα έχουμε τη δυνατότητα του να ενεργήσει·
στην ενέργεια την ίδια φτάνουμε ύστερα (το πράγμα γίνεται φανερό στις αισθήσεις μας· πραγματικά, τις
αισθήσεις της όρασης ή της ακοής δεν τις αποκτήσαμε έχοντας δει ή έχοντας
ακούσει πολλές φορές, αλλά αντίθετα: έχοντας τες τις χρησιμοποιήσαμε· δεν τις
αποκτήσαμε με τη χρήση)· τις αρετές όμως τις αποκτούμε αφού πρώτα
τις εφαρμόσουμε στην πράξη – όπως
ακριβώς γίνεται και στις άλλες τέχνες· τα πράγματα δηλαδή που πρέπει πρώτα να
τα μάθουμε προτού αρχίσουμε να τα κάνουμε, τα μαθαίνουμε κάνοντας τα· π.χ.
οικοδόμοι γίνονται χτίζοντας σπίτια, κιθαριστές παίζοντας κιθάρα με τον ίδιο τρόπο γινόμαστε: δίκαιοι κάνοντας
δίκαιες πράξεις, σώφρονες κάνοντας σώφρονες πράξεις, ανδρείοι κάνοντας
ανδρείες πράξεις.
Την
επιβεβαίωση μας την προσφέρει και αυτό που γίνεται στις πολιτείες· πραγματικά,
οι νομοθέτες κάνουν καλούς τους πολίτες τους ασκώντας τους να αποκτούν τις
συγκεκριμένες συνήθειες -αυτή είναι η θέληση του κάθε νομοθέτη, και όσοι δεν τα καταφέρνουν σ’ αυτό, δεν
πετυχαίνουν στο έργο τους· σ’
αυτό, άλλωστε, και διαφέρει τελικά το ένα πολίτευμα από το άλλο, το καλό από το
λιγότερο καλό. Επίσης: Η γένεση κάθε αρετής και η φθορά της έχουν την ίδια αρχή
και γίνονται με τα ίδια μέσα -έτσι ακριβώς γίνεται και στις τέχνες: παίζοντας
κιθάρα γίνονται και οι καλοί και οι κακοί κιθαριστές· το ίδιο και οι οικοδόμοι
και όλοι οι άλλοι: χτίζοντας με καλό τρόπο σπίτια θα γίνουν καλοί οικοδόμοι,
χτίζοντας τα όμως με κακό τρόπο θα γίνουν κακοί · αν δεν ήταν έτσι, δεν θα
υπήρχε ανάγκη δασκάλου, και όλοι θα ήταν καλοί ή κακοί εκ γενετής.
Σημάδι
αποδεικτικό των έξεων πρέπει να θεωρούμε την ευχαρίστηση ή τη
δυσαρέσκεια που συνοδεύει τις πράξεις μας. Αυτό θα πει: Όποιος μένει μακριά από
τις σωματικές ηδονές και αυτό του προκαλεί ευχαρίστηση, είναι άνθρωπος σώφρων
ακόλαστος είναι αυτός που το πράγμα αυτό τον δυσαρεστεί επίσης: ο άνθρωπος
που στέκεται να αντιμετωπίσει όλα τα επικίνδυνα πράγματα και αυτό του προκαλεί
ευχαρίστηση ή, έστω, δεν τον δυσαρεστεί, είναι ανδρείος· δειλός είναι αυτός που
το πράγμα αυτό τον δυσαρεστεί. Και όλα αυτά γιατί η ηθική αρετή σχετίζεται στην
πραγματικότητα με την ευχαρίστηση και με τη δυσαρέσκεια: η ευχαρίστηση μας εξωθεί να κάνουμε
ευτελή πράγματα, η δυσαρέσκεια μας κρατάει μακριά από τα όμορφα πράγματα. Γι’ αυτό και είναι ανάγκη -όπως το λέει ο Πλάτωνας- να έχει πάρει κανείς ήδη από μικρός εκείνη
την αγωγή που θα τον κάνει να ευχαριστιέται και να δυσαρεστείται με αυτά που
πρέπει’ αυτή είναι η σωστή παιδεία.
Δεν
πρέπει όμως, να’το πούμε μόνο έτσι, ότι η αρετή είναι «έξη»· πρέπει να πούμε
και τι λογής. «έξη» είναι. Ας πούμε λοιπόν πως η κάθε αρετή, όποιου πράγματος
είναι αρετή, και το ίδιο το πράγμα το κάνει να φτάσει στην πιο· τέλεια’
κατάσταση του και επιπλέον το βοηθεί να εκτελέσει με τον σωστό τρόπο το έργο
του π.χ. η αρετή του ματιού και το ίδιο το μάτι το κάνει τέλειο, αλλά επίσης
και, το έργο του, αφού η αρετή του ματιού· είναι που κάνει να βλέπουμε καλά.
Όμοια η αρετή του αλόγου: α) κάνει το ίδιο το άλογο τέλειο, και β) το κάνει
ικανό να τρέξει, να κρατήσει τον αναβάτη και να σταθεί αντιμέτωπο με τον εχθρό.
Αν λοιπόν έτσι έχει το πράγμα σε κάθε περίπτωση, τότε και του ανθρώπου η αρετή θα είναι, λέω, η
«έξη» από την οποία .ξεκινά και το ότι ο άνθρωπος γίνεται καλός και το ότι θα
μπορέσει να εκτελέσει καλά το έργο που του ανήκει. Πώς θα γίνει αυτό, μπορεί με τον ακόλουθο
τρόπο να γίνει φανερό, αν εξετάσουμε δηλαδή να δούμε την ιδιαίτερη φύση της.
Σε
καθετί λοιπόν που είναι συνεχές και διαιρετό μπορούμε να πάρουμε ένα κομμάτι
μεγαλύτερο, ένα κομμάτι, μικρότερο, είτε σε σχέση προς το ίδιο το πράγμα, είτε
«σε σχέση προς εμάς… Όταν λέω «μέσον σε σχέση προς το πράγμα», εννοώ «αυτό που
απέχει εξίσου από καθένα από τα δύο άκρα»· αυτό, φυσικά, είναι ένα, και το ίδιο
για όλους· όταν, πάλι, λέω «μέσον σε σχέση προς εμάς»., εννοώ «αυτό που δεν
είναι ούτε πάρα πολύ ούτε πολύ λίγο», κάτι που, βέβαια, δεν είναι ούτε ένα ούτε
το ίδιο για όλους. Παράδειγμα: Αν τα δέκα είναι πολλά και τα δύο λίγα, μέσον σε
σχέση προς το πράγμα θεωρείται το έξι, αφού αυτό υπερέχει και υπερέχεται κατά
τον ίδιο αριθμό μονάδων. Αυτό βέβαια είναι το μέσον σύμφωνα με τις διδασκαλίες
της αριθμητικής. Το μέσον όμως το σε σχέση προς εμάς δεν θα το ορίσουμε έτσι·
γιατί αν για ένα άτομο είναι πολύ το να φάει δέκα «μερίδες» και λίγο το να φάει
δύο, δεν θα πει πως ο προπονητής θα ορίσει έξι «μερίδες», γιατί και αυτή η ποσότητα
μπορεί να είναι πολλή γι’ αυτόν πού θα τη φάει ή λίγη: λίγη για έναν Μίλωνα,
πολλή για τον αρχάριο στη γύμναση. Το ίδιο ισχύει και στο τρέξιμο ή την πάλη.
Συμπέρασμα: Ο ειδικός αποφεύγει την υπερβολή ή την έλλειψη και ψάχνει να βρει
το μέσον αυτό είναι η τελική του προτίμηση -φυσικά όχι το μέσον το σε -σχέση
προς το πράγμα,..αλλά το σε σχέση προς
εμάς.
‘
.
Αν
λοιπόν η κάθε τέχνη εκπληρώνει σωστά το έργο της με αυτόν τον τρόπο, έχοντας
στραμμένο το βλέμμα της προς το μέσον και κατευθύνοντας προς αυτό όλα τα έργα της
(γι’ αυτό και συνηθίζουμε να
λέμε στο τέλος για όλα τα πετυχημένα έργα, πως τίποτε δεν έχουμε να προσθέσουμε
σ’ αυτά ή να τους αφαιρέσουμε, δεδομένου ότι η υπερβολή και η έλλειψη, φθείρουν
το σωστό, ενώ η μεσότητα το διασώζει —και οι καλοί τεχνίτες εργάζονται, όπως
λέμε, με το βλέμμα τους στραμμένο προς αυτό), κι αν η αρετή είναι, όπως και η φύση, ακριβέστερη και ανώτερη
από κάθε τέχνη, τότε η αρετή έχει, λέω, ως στόχο της το μέσον. Φυσικά, μιλώ για
την ηθική αρετή, γιατί αυτή είναι που αναφέρεται στα πάθη και στις
πράξεις: σ’ αυτά υπάρχει υπερβολή, έλλειψη και το μέσον.
Παραδείγματος
χάριν μπορεί κανείς να φοβηθεί ή να δείξει θάρρος, να επιθυμήσει, να οργισθεί ή
να σπλαχνισθεί, γενικά να νιώσει ευχαρίστηση ή δυσαρέσκεια, και σε μεγαλύτερο
και σε μικρότερο βαθμό, κι ούτε το ένα ούτε το άλλο από τα δύο αυτά είναι καλό·
να τα αισθανθεί όμως κανείς όλα αυτά τη στιγμή που πρέπει, σε σχέση με τα
πράγματα που πρέπει, σε σχέση με τους ανθρώπους που πρέπει, για τον-λόγο που
πρέπει και με τον τρόπο που πρέπει, αυτό είναι, κατά κάποιον τρόπο,
το μέσον και το άριστο -αυτό το δεύτερο έχει, βέβαια, άμεση
σχέση με την αρετή. Όμοια και στις πράξεις υπάρχει υπερβολή, έλλειψη
και το μέσον- η αρετή αναφέρεται στα- «πάθη» και στις πράξεις: σ’ αυτά η
υπερβολή αποτελεί λάθος και ψέγεται, το ίδιο και η έλλειψη, ενώ .το μέσον
επαινείται και είναι το ορθό· φυσικά, τα δύο αυτά, ο έπαινος και η επιτυχία του
ορθού, πάνε μαζί με την αρετή. Ένα είδος μεσότητας είναι λοιπόν η αρετή, έτσι
που έχει για στόχο της το μέσον.
Αριστοτέλης
"Πολιτικά"
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Φόρμα επικοινωνίας
Αρχειοθήκη ιστολογίου
-
►
2010
(489)
- ► Ιανουαρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (3)
- ► Σεπτεμβρίου (77)
- ► Δεκεμβρίου (82)
-
►
2011
(671)
- ► Ιανουαρίου (76)
- ► Φεβρουαρίου (77)
- ► Σεπτεμβρίου (40)
- ► Δεκεμβρίου (63)
-
▼
2012
(612)
- ► Ιανουαρίου (56)
- ► Φεβρουαρίου (47)
- ► Σεπτεμβρίου (60)
-
▼
Οκτωβρίου
(64)
- 20 ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΣΤ...
- ΜΟΥΣΙΚΗ
- ΑΛΛΑΞΕ Ο ΜΑΝΩΛΙΟΣ ΚΑΙ ΕΒΑΛΕ ΤΑ ΡΟΥΧΑ ΤΟΥ ΑΛΛΙΩΣ
- ΥΠΝΟΣ , ΑΝΑΞ ΜΑΚΑΡΩΝ - ΔΑΙΜΟΝΙΑ ΝΥΜΦΗ
- «ΑΓΝΩΣΤΟΙ ΝΑΟΙ ΚΑΙ ΘΝΗΤΟΙ…»
- ΕΣΥ ΕΙΧΕΣ ΦΥΓΕΙ…
- Η ΜΥΣΤΙΚΗ ΣΧΕΣΗ ΤΗΣ ΘΕΑΣ ΑΘΗΝΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΙΑ ΚΑΙ ΤΟ...
- ΦΙΛΟΣΤΡΑΤΟΣ - ΤΑ ΕΣ ΤΟΝ ΤΥΑΝΕΑ ΑΠΟΛΛΩΝΙΟΝ
- ΛΙΒΑΝΙΟΣ - ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑ ΘΕΟΔΟΣΙΟ: ΥΠΕΡ ΤΩΝ...
- ΛΙΒΑΝΙΟΣ
- Ο ΠΕΡΙΣΤΡΕΦΟΜΕΝΟΣ ΝΑΟΣ ΤΟΥ ΕΠΙΚΟΥΡEΙΟΥ ΑΠΟΛΛΩΝΟΣ Σ...
- ΔΕΝ ΧΑΡΙΖΟΥΜΕ ΚΑΣΤΑΝΑ
- ΤΟ ΑΜΕΙΛΙΚΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΔΕΝ ΣΟΥ Χ...
- ΔΙΕΘΝΕΣ ΑΡΧΑΙΟ ΗΛΙΑΚΟ ΡΟΛΟΙ
- ΣΤΑ ΙΧΝΗ ΤΟΥ ΤΑΦΟΥ ΤΗΣ ΡΩΞΑΝΗΣ ΣΤΗΝ ΑΜΦΙΠΟΛΗ ΣΕΡΡΩΝ
- ΚΑΘΟΔΟΣ – ΑΝΟΔΟΣ ΨΥΧΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΧΩΡΟΔΙΚΤΥΩΜΑ ΝΑΩΝ
- «ΞΕΚΛΕΙΔΩΝΟΥΝ» 400.000 ΠΑΠΥΡΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛ...
- ΣΥΛΛΟΓΗ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΣΩΣΗ ΤΟΥ ΝΑΟΥ ΤΗΣ ΑΦΡ...
- ΠΟΡΦΥΡΙΟΣ - ΝΕΟΠΛΑΤΩΝΙΚΟΣ ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ (232-305) - ΟΤ...
- ΚΝΩΣΣΟΣ-ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΥΔΡΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΧΕΤ...
- ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ!
- ΔΙΟΝ - Η ΙΕΡΗ ΠΟΛΗ ΤΩΝ ΜΑΚΕΔΟΝΩΝ - ΤΟ ΙΕΡΟ ΚΑΙ ΤΟ ...
- ΑΓΕΛΑΣΤΟΣ ΠΕΤΡΑ
- ΣΕ ΠΡΟΣΚΑΛΩ ΝΑ ΠΡΟΑΣΠΙΣΕΙΣ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΙΑ, ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙ...
- ΘΥΜΗΣΟΥ ΕΛΛΗΝΑ
- ΑΣΤΕΡΟΕΙΔΗΣ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟΨΕ (12/10/12) ΠΑΝΩ ΑΠΟ Τ...
- Ο ΑΓΝΩΣΤΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ
- ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΤΑ ΘΕΟΒΑΔΙΣΤΑ ΧΩΜΑΤΑ, ΣΤΟ ΑΠΕΡΑΝΤΟ ΓΑΛΑ...
- 13 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ - ΗΜΕΡΑ ΤΙΜΗΣ ΚΑΙ ΜΝΗΜΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΗΡΩΑ...
- ΟΙ ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ, ΤΑ ΕΛΕΥΣΙΝΙΑ, Ο Α...
- Ο κύριος Μπαμπούλας…
- ΕΛΛΗΝΕΣ - ΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ
- Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΕΝΟΣ ΑΡΧΑΙΟΥ ΑΘΗΝΑΙΟΥ
- ΑΡΧΑΙΕΣ ΤΕΧΝΙΤΕΣ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΕΣ ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ
- Ο ΑΠΟΛΛΩΝΙΟΣ ΤΥΑΝΕΥΣ ΣΤΟΥΣ ΣΟΦΟΥΣ ΙΝΔΟΥΣ ΒΡΑΧΜΑΝΕΣ
- ΑΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΝΑΝ ΠΕΡΙΠΑΤΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΑΓΟΡΑ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ
- Έλληνας προς Έλληνα
- TITANOMAXIA, (Ησίοδος, Θεογονία 677-684, 687-695) ...
- ΑΠΟΛΛΩΝΙΟΣ ΤΥΑΝΕΥΣ ΚΑΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΖΩΕΣ
- ΟΙ ΚΟΥΡΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΑΘΗΝΑ
- Η ΑΛΛΗΓΟΡΙΑ ΤΟΥ ΚΟΥΦΟΥ ΛΥΚΟΥ (ένα μάθημα ζωής)
- ΑΠΟΛΛΩΝΙΟΣ: ΜΑΝΤΗΣ, ΘΑΥΜΑΤΟΠΟΙΟΣ, ΑΓΙΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
- ΛΑΪΣ - Η ΚΟΡΙΝΘΙΑ ΕΤΑΙΡΑ
- ΑΠΕΛΛΗΣ - Ο ΔΙΑΣΗΜΟΤΕΡΟΣ ΖΩΓΡΑΦΟΣ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑΣ
- ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΚΛΑΙΓΟΝΤΑΙ
- ΑΕΤΙΣΙΑ ΒΛΕΜΜΑΤΑ
- ΠΛΑΤΩΝ - Η ΦΥΣΗ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΚΑΙ Η ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΤΗΣ
- Αποστολή Λείβηθρα
- Ο ΘΕΪΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΚΕΡΔΙΣΕ ΜΕΓΑΛΟ ΘΑΥΜΑΣΜΟ ΚΑΙ ...
- ΓΟΥΙΛΙΑΜ ΝΟΕΛ: ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΧΑΜΕΝΟ ΚΩΔΙΚΑ ΤΟ...
- ΤΑ ΑΣΕΒΗ ΚΑΣΟΝΙΑ ΤΩΝ ΕΥΣΕΒΩΝ ΜΟΥΣΕΙΩΝ
- ΑΙΕΝ ΑΡΙΣΤΕΥΕΙΝ
- ΥΠΑΡΧΩ ΜΟΝΟΝ ΟΤΑΝ ΕΙΜΑΙ
- Η ΝASA ΑΝΤΙΓΡΑΦΕΙ ΤΗ ΣΥΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΑΓΓΕΙΩΝ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙ...
- «ΣΤΟΝ ΤΥΜΒΟ ΤΟΥΣ ΑΘΑΝΑΤΟΥΣ ΟΙ ΜΟΥΣΕΣ ΤΡΑΓΟΥΔΑΝΕ, Ε...
- ΤΗΣ ΛΕΥΤΕΡΙΑΣ ΜΑΝΑΔΕΣ
- ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΗ - ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΤΗ...
- «ΠΟΛΕΜΟΥΣΑ ΜΙΑ ΒΔΟΜΑΔΑ ΝΗΣΤΙΚΟΣ ΑΛΛΑ ΠΟΛΕΜΟΥΣΑ ΓΙΑ...
- Η ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΔΕΙΞΗ ΕΝΟΣ ΓΑΛΑΖΙΟΥ ΑΕΤΟΥ ΣΕ ΕΝ...
- ΓΝΩΣΗ - ΦΩΣ - ΠΝΕΥΜΑ - ΑΡΕΤΗ - ΕΛΠΙΔΑ - ΝΙΚΗ
- ΤΟ ΑΠΕΡΑΝΤΟ ΓΑΛΑΖΙΟ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ
- ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΟΥΣ - ΗΘΙΚΑ ΝΙΚΟΜΑΧΕΙΑ
- «Θα πάρω μιαν ανηφοριά, θα πάρω μονοπάτια, να βρω ...
- ΑΥΤΟΚΡΑΤΩΡ ΘΕΟΔΟΣΙΟΣ Ο Α΄
- ► Δεκεμβρίου (53)
-
►
2013
(594)
- ► Ιανουαρίου (66)
- ► Φεβρουαρίου (51)
- ► Σεπτεμβρίου (50)
- ► Δεκεμβρίου (26)
-
►
2014
(450)
- ► Ιανουαρίου (44)
- ► Φεβρουαρίου (54)
- ► Σεπτεμβρίου (46)
- ► Δεκεμβρίου (38)
-
►
2015
(477)
- ► Ιανουαρίου (54)
- ► Φεβρουαρίου (43)
- ► Σεπτεμβρίου (28)
- ► Δεκεμβρίου (30)
-
►
2016
(388)
- ► Ιανουαρίου (2)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Σεπτεμβρίου (50)
- ► Δεκεμβρίου (43)
-
►
2017
(522)
- ► Ιανουαρίου (47)
- ► Φεβρουαρίου (54)
- ► Σεπτεμβρίου (45)
- ► Δεκεμβρίου (41)
-
►
2018
(521)
- ► Ιανουαρίου (49)
- ► Φεβρουαρίου (46)
- ► Σεπτεμβρίου (36)
- ► Δεκεμβρίου (49)
-
►
2019
(354)
- ► Ιανουαρίου (53)
- ► Φεβρουαρίου (30)
- ► Σεπτεμβρίου (29)
- ► Δεκεμβρίου (17)
-
►
2020
(290)
- ► Ιανουαρίου (31)
- ► Φεβρουαρίου (25)
- ► Σεπτεμβρίου (26)
- ► Δεκεμβρίου (27)
-
►
2021
(312)
- ► Ιανουαρίου (29)
- ► Φεβρουαρίου (33)
- ► Σεπτεμβρίου (24)
- ► Δεκεμβρίου (21)
-
►
2022
(420)
- ► Ιανουαρίου (30)
- ► Φεβρουαρίου (16)
- ► Σεπτεμβρίου (30)
- ► Δεκεμβρίου (49)
-
►
2023
(472)
- ► Ιανουαρίου (39)
- ► Φεβρουαρίου (36)
- ► Σεπτεμβρίου (42)
- ► Δεκεμβρίου (41)
4 σχόλια:
<> θα έλεγα.
Κάτι που λείπει από αυτό το κείμενο!
;;;
Mέτρον Άριστον!!!
Πολύ περίεργο αυτό που συνέβειενώ έγραψα κανονικά τη φράση.
Δημοσίευση σχολίου