Παρασκευή 7 Αυγούστου 2020

ΑΝ ΔΕΝ ΕΛΠΙΖΕΙΣ ΤΟ ΑΝΕΛΠΙΣΤΟ, ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΒΡΕΙΣ - ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΣ

Φίλοι/ες μου γεια σας.
Επειδή τελευταία αραίωσα τις αναρτήσεις μου (και απευθύνομαι σε εσάς που αγαπήσατε αυτό το ιστολόγιο, και το επισκέπτεστε τακτικά) νοιώθω την ανάγκη να σας πω ένα γεια.
Καμιά φορά η ψυχολογία έχει και τα κάτω της. Μπορεί να μην ασχολούμαι εδώ με θέματα της επικαιρότητας, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι με αφήνουν ανεπηρέαστο.
Δεν θα πω πολλά. Ξέρετε ότι στα άρθρα μου αλλά και στις αναδημοσιεύσεις μου, είμαι όσο γίνετε λακωνικός για να μη κουράζω και να εστιάζω απ’ ευθείας στην ουσία.
Θα πω μόνο, κόντρα στους καιρούς, ας χαμογελάμε. Το ρητό κάποιου αγνώστου λέει πως, ο αισιόδοξος χαμογελάει για να ξεχάσει και ο απαισιόδοξος ξεχνάει να χαμογελάσει.
Ενώ ο παππούς μας ο Ηράκλειτος λέει: Εάν μη έλπηται ανέλπιστον, ουκ εξευρήσει. Δηλαδή, αν δεν ελπίζεις το ανέλπιστο, δεν θα το βρεις. 
Να έχετε έναν όμορφο ήρεμο και ξεκούραστο Αύγουστο και να έχουμε καλή δύναμη!!! Εδώ είμαστε!

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Αρχειοθήκη ιστολογίου