Πέμπτη 7 Σεπτεμβρίου 2017

ΝΙΜΠΙΡΟΥ - ΕΝΑ ΚΑΚΟΓΟΥΣΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ;;;

Η Παραχάραξη της ιστορίας.
Δεν έχει σημασία ποιοι είμαστε ή από πού ερχόμαστε. Ο πραγματικός εχθρός δεν είναι το πρόσωπο αλλά το ψέμα, ο φόβος, η εξαπάτηση, η λήθη και η τυραννία σε όλες τις μορφές της. Οι άνθρωποι μπορούν να εξιλεωθούν από τα λάθη και τις αμαρτίες τους, ο φόβος και η τυραννία όμως παραμένουν τα ίδια και δε φαίνεται να αλλάζουν ποτέ, στοιχειώνοντας και δηλητηριάζοντας τις ζωές όλων μας. Οι απόγονοι των Αννουνάκι ήταν πάντα μισάνθρωποι και φοβούνται μη χάσουν την εξουσία τους στο κολαστήριο που έχουν δημιουργήσει μέχρι τώρα στη Γη, από την επικράτηση κάποιων άλλων ουράνιων κοινωνιών.
Ο Ζεκάρια Σίτσιν, λάτρης των Αννουνάκι, ήταν ένας εβραίος δημοσιογράφος που γεννήθηκε στο Αζερμπαϊτζάν και μεγάλωσε στην Παλαιστίνη. Αποφοίτησε από το Οικονομικό Τμήμα του Πανεπιστημίου του Λονδίνου, με ειδίκευση στην οικονομική ιστορία. Προσωπικά τον θεωρώ ενσυνείδητο ψεύτη, διότι όλο το έργο του είναι ένα κακόγουστο παραμύθι, γεμάτο ιστορικές ανακρίβειες και προσωπικές αυθαιρεσίες για να παρουσιάσει σαν πανάρχαιο λαό τους Εβραίους που είναι άγνωστοι από την ιστορία, αγνοώντας τελείως το Ελληνικό παρελθόν.
Τα Ελληνικά παπαγαλάκια όχι μόνο πίστεψαν αυτά τα παραμύθια αλλά και τα επαναλαμβάνουν σαν αλήθειες που τις είπε ο «Μεγάλος Σίτσιν». Όπως ο ίδιος ισχυριζόταν, ασχολήθηκε με την αρχαία Σουμεριακή, Ακκαδική και Ασσυριακή μυθολογία, χωρίς κανένα ακαδημαϊκό διαπιστευτήριο προκειμένου να στηρίξει πολλές ανακρίβειες των βιβλίων του. Όλοι οι τίτλοι σπουδών που επικαλείτο ήταν δικής του επινόησης, όπως «μελετητής των αρχαίων σημιτικών γλωσσών και αναλυτής της ιστορίας και αρχαιολογίας της Εγγύς και Μέσης Ανατολής». Στην προσπάθειά του αυτή κατέφυγε σε πολλές επιστημονικές και ιστορικές ανακρίβειες, αυθαιρεσίες και αφηγηματικές ακρότητες, για τις οποίες δέχτηκε τις επικρίσεις τόσο των Εβραίων επιστημόνων όσο και της επιστημονικής κοινότητας που αντέδρασε λέγοντας ότι δεν του αναγνωρίζει ανύπαρκτους ακαδημαϊκούς τίτλους, αφού δεν υποστηρίζονται με ανάλογα πτυχία και πως αλλοίωνε την ιστορική παράδοση των λαών της Μεσοποταμίας χωρίς επιστημονικά, ιστορικά και αρχαιολογικά τεκμήρια. Στις 9 Οκτωβρίου του 2010 πέθανε σε ηλικία ενενήντα ετών και η ημερομηνία αυτή έχει οριστεί από μια οργάνωση μελετητών του έργου του, ως ημέρα σπουδών «Σίτσιν».
Το παραμύθι του Ζεκαρια Σιτσιν συνοπτικότατα μας λέει:
-Τα αβάκεια της Νινευή περιγράφουν τους Ανουνάκι που ήρθαν από τον ουρανό και όχι από τον πλανήτη Νιμπίρου, επινοήσεως του Σίτσιν. Ο πλανήτης αυτός είναι ανύπαρκτος για την επιστήμη. Παρά την ανυπαρξία του πλανήτη Νιμπίρου, ο Σίτσιν αναφέρει, ότι αυτός προκάλεσε την καταστροφή του πλανήτη που υπήρχε μεταξύ Γης και Άρη και δημιούργησε τη ζώνη των αστεροειδών.
-Οι Αννουνακι κατά τον Σίτσιν είναι οι πρώτοι θεοί που εμφανίστηκαν στην ανθρώπινη ιστορία στην  περιοχή της Μεσοποταμίας. Αντίθετα τα αβάκια της Νινευή αναφέρουν τους Αννουνάκι ως δημιουργήματα των θεών. Ο Γιαχβέ ήταν ένας Αννουνάκι.
-Ισχυρίζεται ότι οι Αννουνάκι ήρθαν στη Γη πριν ή από 450.000 χρόνια για να εξορύξουν χρυσό από τη νότια Αφρική.
-Κατά τη μυθολογική επινόηση του Σίτσιν, οι αρχηγοί των Αννουνάκι ήταν δύο αδέλφια, οι Ενλίλ και Ενκί γιοι του θεού Ανου, ο οποίος ήταν ο βασιλιάς στον πλανήτη Νιμπιρου. Αυτοί ήρθαν και εγκαταστάθηκαν στο Ντιλμούν, κοντά στο σημερινό Κουβέιτ.
-Ισχυρίζεται επίσης ότι οι Αννουνάκι έστελναν τον εξορυσσόμενο χρυσό στον πλανήτη Νιμπίρου γιατί τον χρειαζόταν για να επιλύσουν κάποια προβλήματα που υπήρχαν στην ατμόσφαιρα του. Το ένα ψέμα διαδέχεται το άλλο.
- Αναφέρει ότι η εξόρυξη γινόταν από την εργατική τάξη των Αννουνάκι, αλλά αργότερα αυτοί επαναστάτησαν και τότε η ηγεσία των Αννουνάκι αποφάσισε να δημιουργήσει μια νέα Φυλή σκλάβων για να κάνει τις χειρονακτικές εργασίες, οι σκλάβοι αυτοί ήταν η μαύρη φυλή.
Δηλαδή ήθελαν να δημιουργήσουν σκλάβους για συγκεκριμένους σκοπούς, δημιουργώντας τους από μορφές ζώων και με περιορισμένη διάρκεια ζωής. Οι ασθένειες είχαν προγραμματιστεί σε αυτούς για να αποτρέψουν πιθανή ανάπτυξη πολιτισμού και να τους αναγκάσουν να είναι εξαρτώμενοι από τους δημιουργούς τους και να αποτρέψουν την πληθυσμιακή έκρηξη.
-Αναφέρει ότι ο Ενλίλ, ο αρχηγός των Αννουνάκι και ο Ενκί, ο ετεροθαλής αδελφός του, έκαναν γενετικά πειράματα. Υπήρξαν σημαντικά ελαττώματα σε αυτή τη δημιουργία των ανθρώπινων υβριδίων και τερατογενέσεις. Τελικά βρήκαν το σωστό συνδυασμό που οδήγησε στον πρώτο homo sapiens  που οι Σουμέριοι ονόμαζαν ΛΟΥ. ΛΟΥ (Ο Ανακατεμένος).
-Επειδή οι άνδρες ήταν υβριδικά όντα δεν μπορούσε να γίνει αναπαραγωγή. Τα πειράματα συνεχίστηκαν μέχρι που πέτυχαν ανεκτά αποτελέσματα αφού δημιούργησαν και το θηλυκό Εβέ (Εύα).
-Η λέξη Εύα προέρχεται από την εβραϊκή λέξη «Χίβια» η οποία ερμηνεύεται ως «θηλυκό Φίδι», όπως αναφέρει η λατινική μετάφραση της Αγίας Γραφής.
-Ο Αντάπα και η Εβέ (Αδάμ και Εύα) τοποθετήθηκαν σε μια περίφραξη έξω από την πόλη Ίντεν (Σήμερα θα το λέγαμε γκέτο) και σε περίπου εκατό χρόνια οι απόγονοι τους αυξήθηκαν πολύ και εργαζόταν στα ορυχεία εξόρυξης του χρυσού.
-Το δέκατο αβάκιο περιγράφει τον κατακλυσμό του Νώε.
-Το δωδέκατο αβἀκιο αναφέρεται στο χτίσιμο του πύργου της Βαβέλ από τους κατοίκους της γης και την σύγχυση των γλωσσών.
- Το δέκατο τέταρτο αβάκιο κατά τον Σίτσιν μιλά για καταστροφές από την χρήση πυρηνικών όπλων, κάτι που αναφέρετε στα ινδικά κείμενα.
Κριτικές για το Έργο του Ζεκαρια Σίτσιν
Για το έργο του Ζεκαρια Σίτσιν παραθέτω την κριτική του εβραίου PhD, Michel S. Heiser καθηγητή του Πανεπιστημίου του Wisconsin-Madison, της Πενσυλβάνια των ΗΠΑ και μελετητή της εβραϊκής βίβλου, των σημιτικών γλωσσών και της «Αρχαίας Ιστορίας του Ισραήλ και Αιγύπτου» και στη συνέχεια παραθέτω τις δικές μου ενστάσεις.
Σχολιάζοντας το έργο του Ζεκαρια Σίτσιν ο καθηγητής PhD, Michel S. Heiser γράφει:
«Το έργο του Ζεκαρια Σίτσιν περιήλθε σε γνώση μου μόλις πριν από ένα χρόνο, όταν τελείωσα το βιβλίο ως εκπαιδευμένος μελετητής των αρχαίων σημιτικών γλωσσών και με το δια βίου ενδιαφέρον μου για τα UFO και τα παραφυσικά φαινόμενα. Ήμουν ενθουσιασμένος για τις σπουδές του Σίτσιν, δεδομένου ότι είχα ακούσει ότι ήταν ένα Σουμεριολόγος. Νόμιζα ότι είχα βρει μια αδελφή ψυχή, ίσως ακόμη και έναν οδηγό για την πλοήγηση διασταύρωσης των ακαδημαϊκών μου σπουδών με την ουφολογία.
Δυστυχώς, έκανα λάθος.
Στα αρχαία κείμενα των Σουμερίων έχουμε περιγραφές για όντα που κατεβαίνουν από τον ουρανό οι οποίοι είναι βοηθοί των θεών και ονομάζονται Αννουνάκι που σημαίνει “Οι Ερχόμενοι από τους Ουρανούς" ή κατ άλλους “Βασιλικοί ή Πριγκιπικοί Γόνοι”. Πουθενά δεν αναφέρονται ως θεοί αλλά ως βοηθοί των θεών. Στην παράδοση των Σουμερίων, φέρονται ότι έχουν δημιουργηθεί απευθείας από τον μεγάλο θεό Ανού (Ουρανό).
Ο αναγνώστης πρέπει να συνειδητοποιήσει ότι η ουσία της διαφωνίας μου δεν οφείλεται σε "φιλοσοφική μετάφραση", σαν του Σίτσιν, διαφωνώ κυρίως με τις μεταφράσεις ορισμένων λέξεων. Αυτό που διακυβεύεται είναι η ακεραιότητα των δισκίων σφηνοειδούς γραφής, μαζί με την κληρονομιά των κατασκευαστών γραφέων της Μεσοποταμίας. Οι αρχαίοι Μεσοποτάμιοι κατάρτιζαν τα δικά τους λεξικά. Τα έχουμε και έχουν δημοσιευθεί από τα μέσα του περασμένου αιώνα. Οι λέξεις του Σίτσιν που τις μεταφράζει σαν πύραυλο ή πλοίο δεν έχουν τέτοιες ερμηνείες στους αρχαίους Μεσοποτάμιους. Ομοίως, ο Σίτσιν επιχειρεί συνδέσεις μεταξύ Σουμερίων θεών και των θεών της Μεσοποταμίας, χωρίς καμία ιστορική απόδειξη και ούτε αναφέρει τις πηγές του, βάση των οποίων οι Σουμέριοι πίστευαν ότι υπήρχαν· δώδεκα πλανήτες στο ηλιακό μας σύστημα, ούτε ότι οι Αννουνάκι ζουν στον πλανήτη Νιμπίρου, τον υποτιθέμενο 12 πλανήτη, όπως προκύπτει από αυθαίρετες ερμηνείες του. Ο Σίτσιν επιμένει σε απόψεις που απορρίπτουν την κληρονομιά των αρχαίων Σουμερίων και των Ακκάδων.
Θέτω ωμά την ερώτηση, είναι πιο λογικό να πιστέψουμε τον αρχαίο γραφέα της Μεσοποταμίας ή τα αερολογήματα του Σίτσιν;
Αυθαίρετες ερμηνείες κειμένων και φωτογραφιών, διαβρώνουν μια ιστορία χιλιάδων ετών. Δεν πιστεύω ότι ο Σίτσιν έχει κάνει κάποια εργασία στις αρχαίες γλώσσες γιατί δεν έχω δει ποτὲ ακαδημαϊκά διαπιστευτήρια με τη μορφή πτυχίων ή μεταγραφών. Μερικά από οι λάθη που κάνει είναι σε τόσο χαμηλό επίπεδο γνώσης της γλώσσας, που αμφιβάλλω η αν ξέρει κάτι από τις αρχαίες γλώσσες που ισχυρίζεται ότι ξέρει. Ο Ζεκάρια Σίτσιν, έχει κάνει πολλά λάθη. Δε Φαίνεται να κατανοούσε ακόμη και τους βασικούς κανόνες της γραμματικής και του λεξιλογίου της γλώσσας των Σουμερίων και δικαίως επέσυρε τις ακαδημαϊκές επικρίσεις αφού δε διαθέτει κανένα ακαδημαϊκό διαπιστευτήριο. Υποθέτω ότι ο Σίτσιν δεν κατανοεί την αρχαία Βιβλική εβραϊκή γραμματική και δε με πείθει ότι ξέρει οποιεσδήποτε αρχαίες γλώσσες ή ότι είναι σε κάποια γλώσσα ειδικός. Το λέω αυτό λόγω των γλωσσικών λαθών του.
Έστειλα προσωπική επιστολή στον Ζεκάρια Σίτσιν και ποτέ δεν έχει απαντηθεί. Δεν έχω δει ακόμη κάποιο βιογραφικό ή αποδεικτικό στοιχείο που να αποδεικνύει ότι ο Σίτσιν έχει μελετήσει ποτέ αρχαίες γλώσσες.
Ο Σίτσιν επιμένει ότι “Ελοχίμ" στη Γένεση (Α 26- 27) είναι στον πληθυντικό. Με αυτόν τον τρόπο "απαιτεί" να ερμηνεύσουμε το χωρίο με τέτοιον τρόπο ώστε να υποστηριχθεί η αυθαίρετη ιδέα του ότι οι εξωγήινοι “Θεοί Αννουνάκι” δημιούργησαν την ανθρωπότητα. Ο Σίτσιν ισχυρίζεται ότι η λέξη "Νεφελίμ" σημαίνει "Εκείνοι που ήρθαν κάτω από τα πάνω" ή “Αυτοί που κατέβηκαν στη γη" ή "Οι άνθρωποι των Φλογερών ρουκετών“. Αυτές οι μεταφράσεις, φυσικά, εξυπηρετούν τον σκοπό του και δε συμφωνούν με την πραγματική μετάφραση των λεξικών. Δεν αντέκρουσε και είναι κατανοητό, τα σημεία της εβραϊκής γραμματικής που έχω προτείνει για τους “Νεφελίμ" και "Ελοχίμ". Και για να είμαστε δίκαιοι, δεν μπορούσα να περιμένω απάντηση από κάποιον που δεν έχει καμία γλωσσική κατάρτιση.
Το πανεπιστήμιο του Σικάγο για πολλές δεκαετίες συνέταξε το «Χρυσό πρότυπο Ακκαδικό λεξικό» και το «Λεξικό των αρχαίων Ασσυρίων», με τη βοήθεια των μελετητών του ινστιτούτου, ανατολικών Σπουδών του Πανεπιστημίου του Σικάγο, τα οποία ο Σίτσιν αγνοεί.
Ο Σίτσιν στο πίσω μέρος των βιβλίων του και στο διαδίκτυο, πάντα προσπαθούσε να τονίζει ότι είχε σπουδάσει την αρχαία γλώσσα και την ιστορία.
Οι επιστημονικές ερωτήσεις που του υπέβαλα με ανοικτή επιστολή από το 2001 ποτέ δεν απαντήθηκαν πειστικά, ούτε θα συμβεί ποτέ, επειδή ο Σίτσιν πέθανε το 2010 και επειδή οι ισχυρισμοί του ήταν μια σκέτη φάρσα. Ο Ζεκάρια Σίτσιν δεν είναι μελετητής των αρχαίων γλωσσών. Αυτό που έχει γράψει στα βιβλία του δεν μπορούσε ούτε να περάσει από ομότιμους κριτές, ούτε έχει ενημερωθεί από πραγματικά δεδομένα από τις πρωτογενείς πηγές.
Το πιο σημαντικό είναι ότι ο ίδιος δεν εξήγησε ποτέ γιατί δεν υπήρξε καμία προσπάθεια να οργανώσει κάποιου είδους συζήτηση.
Μηδενική απόκριση εστί Μηδέν ουσία. 
Δεν έχω τίποτα να κρύψω και προσπαθούμε να δώσουμε τις πηγές στον αναγνώστη για να ελέγξει τα γραφόμενα μας. Μπορούμε να δούμε τελικά για τους εαυτούς μας γιατί οι μελετητές των Σουμερίων ήταν τόσο επικριτικοί για τον Σίτσιν, όχι επειδή είναι στενοκέφαλος ή κάτι τέτοιο αλλά επειδή ο Σίτσιν πραγματικά δε φαίνεται να γνωρίζει για ποιο πράγμα μιλάει. Δεν είναι μελετητής των αρχαίων γλωσσών. Το έργο του είναι «αντιφατικό, υπερβολικό με αναπόδεικτα επιχειρήματα, υπερβολικό εξαρτημένα συμπεράσματα για χάρη της επιβεβαίωσης και όχι αυστηρή προσπάθεια απόδειξης και έλλειψη διαφάνειας στην αξιολόγηση των στοιχείων. Αδυνατεί να αντιμετωπίσει τους εμπειρογνώμονες αρχαιολόγους για τα γραφόμενα του, απουσιάζει η συστηματική πρακτική στην εργασία του και η ορθολογική στην ανάπτυξη των θεωριών του. Του ταιριάζει ο χαρακτηρισμός του ψευδοεπιστήμονα που απατηλά απεικονίζεται ως επιστήμονας».
Οι αστρονόμοι απορρίπτουν την ιδέα του πλανήτη Νιμπίρου και έχουν κάνει προσπάθειες για να ενημερώσουν το κοινό ότι δεν υπάρχει καμία απειλή για τη Γη. Επισημαίνουν ότι ένα τέτοιο αντικείμενο τόσο κοντά στη Γη θα ήταν εύκολα ορατό με γυμνό μάτι. Οι περισσότερες φωτογραφίες δείχνουν τον Νιμπίρου από τον Ήλιο. Είναι στην πραγματικότητα, ψευδείς εικόνες του Ήλιου που δημιουργούνται από τις αντανακλάσεις στο εσωτερικό του Φακού. Η προσέγγιση του Νιμπίρου θα μπορούσε να προκαλέσει επιτάχυνση στην περιστροφή της Γης ή να την τροχοπεδήσει για να σταματήσει ή να προκαλέσει μετατόπιση του άξονα της παραβιάζοντας όλους τους νόμους της ουράνιας μηχανικής. Ο πλανήτης «Χ» ή Νιμπίρου δεν πρόκειται να συγκρουστεί ή να περάσει κοντά από τη Γη στο εγγύς μέλλον γιατί δεν υποστηρίζεται από καμία επιστημονική απόδειξη και γι, αυτό η ύπαρξή του έχει απορριφτεί ως ψευδοεπιστήμη.
Οι Αντιρρήσεις του Συγγραφέα
Για όσους είναι οπαδοί του Σίτσιν, τους πληροφορώ ότι σέβομαι την προσπάθειά του να απαλλάξει τη Φυλή του από πολλά αμαρτήματα με τρόπο τελείως αυθαίρετο και αντιεπιστημονικό, όμως η συγγραφική και επιστημονική δεοντολογία επιβάλλουν κάποιες αρχές σεβασμού των αναγνωστών, τις οποίες και δεν τήρησε. Παρά το γεγονός αυτό, υπήρξαν παπαγαλάκια που πολλαπλασίασαν τις αυθαιρεσίες του, προκαλώντας μεγάλη σύγχυση. Δε συμφωνώ με όλα τα δεδομένα του Σίτσιν, γιατί δεν επαληθεύτηκε καμία από τις προβλέψεις που είχε κάνει και ούτε επιβεβαιώθηκε η ύπαρξη του μυστηριώδους πλανήτη Νιμπίρου, πάνω στον οποίον βασίστηκε όλη η παραμυθολογία του. Δε συμφωνώ μαζί του και σε ότι αφορά την επιστροφή των Αννουνάκι πριν το 2012 για να διασώσουν την ανθρωπότητα, όταν ο πλανήτης Νιμπίρου θα πλησίαζε τη γη και θα προκαλούσε καταστροφές. Αναρωτιέμαι, αφού οι Αννουνάκι είχαν τέτοια τεχνολογία που μπόρεσαν από το μακρινό διάστημα να έρθουν στη Γη, δεν μπορούσαν να κατασκευάσουν χρυσό επιστημονικά στον πλανήτη τους και ήρθαν για εξόρυξη στη γη με χειρονακτικό τρόπο;
Γιατί χρησιμοποιούσαν εργάτες για την εξόρυξη του χρυσού και όχι την προηγμένη τεχνολογία τους οι Αννουνάκι; Δηλαδή για τον Σίτσιν ήταν πιο εύκολο να κατασκευάζεις διαστημόπλοια και να δημιουργείς τεχνολογικά ανθρώπους από το να  κάνεις μπουλντόζες και εκσκαπτικά μηχανήματα για την εξόρυξη χρυσού; Είμαι βέβαιος πως ήθελε να μας πείσει ότι ο Γιαχβέ δεν ήταν Αννουνάκι αλλά δημιουργός των Αννουνάκι και του κόσμου, θέλοντας να κρύψει την ερπετική προέλευση των προγόνων του. Ήθελε να καθιερώσει την Αφρική ως κοιτίδα του ανθρώπινου γένους, ενώ αγνοούσε επιδεικτικά τον άνθρωπο των Πετραλώνων της Χαλκιδικής, ηλικίας πάνω των 800.000 ετών. Η εικόνα κατασκευής του πύργου της Βαβέλ σύμφωνα με τον Σίτσιν παριστάνει πύραυλο. Οι πύραυλοι όμως δε χτίζονται με τούβλα. Ποιος Φωστήρας του είπε ότι μπορεί να έρθουν από το σύμπαν πύραυλοι με μηχανές εσωτερικής καύσεως. Τόσα ήξερε, τέτοια έγραφε.
Τα 13.000 χρόνια του κατακλυσμού δε συσχετίζονται χρονολογικά με την πραγματικότητα και έρχονται σε αντίθεση με τον κώδικα Τροάνο του μουσείου του Λονδίνου, που προσδιορίζει με ακρίβεια ότι το γεγονός αυτό συνέβη το -9.560. Σύμφωνα με τον Σίτσιν, ο σκοπός της επισκέψεως των Αννουνάκι στη Γη ήταν η εξόρυξη χρυσού για τις ανάγκες του πλανήτη τους που υπέφερε από το Φαινόμενο του θερμοκηπίου. Σκορπίζοντας δηλαδή ρινίσματα χρυσού στην ανώτερη ατμόσφαιρα τους, αυτά θα αντανακλούσαν μέρος από τις ακτίνες του Ήλιου και θα περιόριζαν τα προβλήματα της ατμόσφαιρας του Νιμπίρου. Σύμφωνα με τα λεγόμενα του Σίτσιν, που Φαίνεται να είχε μαύρα μεσάνυχτα από αστρονομία, ο πλανήτης των Αννουνάκι με την τεράστια ελλειπτική τροχιά, κάνει 3.600 γήινα χρόνια για μια περιστροφή γύρω από τον Ήλιο και δεν είναι ορατός με τα σύγχρονα τηλεσκόπια, πως λοιπόν ήταν δυνατόν να έχει προβλήματα υπερθέρμανσης; Αν σκεφτούμε ότι ο Πλούτωνας, ο 1Οος πλανήτης, ο ποιο μακρινός του ηλιακού μας συστήματος, που είναι ορατός με τα σύγχρονα τηλεσκόπια, έχει πολύ χαμηλή θερμοκρασία επιφανείας (πολλούς βαθμούς υπό το μηδέν), ο δε Ήλιος από την επιφάνεια του Φαίνεται σαν ένα λαμπρό αστέρι, πως ο Νιμπίρου, ο 120ς πλανήτης, υποφέρει από το Φαινόμενο του θερμοκηπίου; Δεν είναι κάπως περίεργο και αντιεπιστημονικό αυτό;
Το σύστημα έχει κηρύξει πόλεμο κατά των ερευνητών που προσπαθούν να αφυπνίσουν τον κόσμο σχετικά με την ύπαρξη των Ολύμπιων και των UFO και την ιστορική αλήθεια. Αντίθετα, ένας Εβραίος ότι και να γράψει γίνεται αμέσως δόγμα αληθείας.
Είναι καιρός να ξυπνήσουμε.
Του στρατηγού και συγγραφέως κ. Γεράσιμου Καλογεράκη, από το βιβλίο του «Το κάλεσμα των άστρων» σελ. 392- 403  εκδ. Δίον.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Αρχειοθήκη ιστολογίου