Αγαπητοί μου Ελληνοπαίδες, βάσει των απαντήσεων ίσως συνειδητοποιήσετε ότι ουδεμία «μόρφωση» λάβατε δια κάποιας παιδείας που θα σας «δια-μόρφωνε» ως σκεπτόμενους Έλληνες ανθρώπους.
Σφυρηλατηθήκατε ως Αιγύπτιοι που θα ήξεραν την θέση τους στην πυραμίδα. Και η πνευματική τροφή που σας τάισε το ιερατείον των “Φαραώ” θα σας συντηρούσε ίσα ίσα, ώστε να σηκώσετε το βάρος των ογκόλιθων που θα την έκτιζαν, έως ότου θα σας εξόντωναν για να μην σας ταΐζουν άλλο...
Η επικείμενή μας κρίση είναι απόρροια της «σπουδαγμένης» αμορφωσιάς μας, επιτρέψετέ μου να διασκεδάσω έναν αλληγορικό παραλληλισμό ο οποίος θα ταρακουνήσει και τον πιο δύσπιστο της διψήφιας νοημοσύνης για το κουτόχορτο που μας έχει ταΐσει και ταΐζει τα παιδιά μας η δημόσια παιδεία.
Και εφόσον η παιδεία αποτελεί ένα ενδεικτικό κύτταρο των αξιών και πολιτικών της νοσηρής μας τεσσαρακονταετούς περιόδου, δεν έχουμε παρά να διαπιστώσουμε ότι η ίδια νοσηρότητα διαγράφεται και στο γονιδίωμα της παιδείας με την οποίαν εμποτιστήκαμε επί μία τεσσαρακονταετία.
Φαντάζεστε τί πολίτες θα διαμορφώναμε εάν τα παιδιά μας αποκτούσαν άμεση πρόσβαση στην Ελληνική Γραμματεία της φιλοσοφίας και της επιστήμης;
Δεν θα ήτο ευχής έργον να καθιστώμεν εαυτούς ικανούς να κρίνουμε τις ελληνικούρες των ακραίων και γραφικών εθνοκαπήλων, αλλά και των αμόρφωτων δημοσιογράφων που βαρβαρίζουν με ξενισμούς προσβάλλοντας τον γλωσσικόν μας θησαυρό;
Είναι δυνατόν να μαχόμεθα κατά των Σλάβων που διεκδικούν την ταυτότητα της Μακεδονίας μας αλλά να μένουμε αδιάφοροι στην δολίως επιβεβλημένη αλλοίωση του ακρογωνιαίου λίθου της δικής μας ταυτότητος; Αυτόν της γλώσσας μας την οποίαν κάποιοι «προοδευτικοί» την πολιτικοποίησαν όπως έκαναν και με τις γραβάτες;
Εάν κάποια στιγμή συνειδητοποιήσει ο κάθε δημόσιος υπάλληλος και ο κάθε σπουδαγμένος στα δημόσια μας ιδρύματα, από το Δημοτικό έως και το Πανεπιστήμιο ότι βγήκε μολυσμένος από αυτήν την τοξική περίοδο, ίσως αναθεωρήσει την στάση του απέναντι στις αξίες που τον κρατούν, αξιακώς ευνουχισμένο, εθνικώς «άεθνον», πατριωτικώς «άπατριν» και ιστορικώς «ανιστόρητον».
Και δεν μιλάω για τις αυτόφωτες εξαιρέσεις που είχαν την πνευματική ανοσία να αντισταθούν και να παραμείνουν Έλληνες, αλλά για τους συνειδησιακώς βολεμένους.
Πλαστικές καρέκλες ταιριάζουνε
την μοίρα που έχεις χαράξει.
Σ’ αυτές αργόσχολα κάθεσαι
αγνοώντας τι έχεις σπαράξει.
Όταν ο ιδρυτής της αρχαιολογικής σχολής του Βερολίνου Χένρι Βίνκελμαν ερωτήθηκε γιατί πρέπει να μελετούμε τους Έλληνες, εκείνος απήντησε: «Μα είναι απλούστατο. Για να γίνει κάποιος άνθρωπος, πρέπει πρώτα να γίνει Έλληνας»
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΕΡΠΑΝΔΡΟΥ ΖΑΧΑΡΙΟΥ , Οπτικοακουστικά 1 & 2
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου