Τετάρτη 2 Οκτωβρίου 2013
Ένα κείμενο γραμμένο στα Αγγλικά... Ή μήπως στα... Ελληνικά;
Το
κείμενο παρακάτω έχει δημοσιευθεί σε Αγγλικό περιοδικό και το 99% των λέξεων
είναι Ελληνικές...
"The
genesis of classical drama was not symptomatic. Aneuphoria of charismatic and
talented protagonists showed fantastic scenes of historic episodes. The
prologue, the theme and the epilogue, comprised the trilogy of drama while
synthesis, analysis and synopsis characterized the phraseology of the text. The
syntax and phraseology used by scholars, academicians and philosophers in their
rhetoric, had many grammatical idioms and idiosyncrasies. ... The protagonists
periodically used pseudonyms. Anonymity was a syndrome that characterized the
theatrical atmosphere. The panoramic fantasy, the mystique, the melody, the
aesthetics, the use of the cosmetic epithets are characteristics of drama. Even
through the theaters were physically gigantic, there was no need for
microphones because the architecture and the acoustics would echo isometrically
and crystal - clear.
Many
epistomologists of physics, aerodynamics, acoustics, electronics,
electromagnetics can not analyze - explain the ideal and isometric acoustics of
Hellenic theaters even today. There were many categories of drama: classical
drama, melodrama, satiric, epic, comedy, etc. The syndrome of xenophobia or
dyslexia was overcome by the pathos of the actors who practiced methodically
and emphatically. Acrobatics were also euphoric. There was a plethora of
anecdotal themes, with which the acrobats would electrify the ecstatic audience
with scenes from mythical and historical episodes. Some theatric episodes were
characterized as scandalous and blasphemous. Pornography, bigamy, hemophilia,
nymphomania, polyandry, polygamy and heterosexuality were dramatized in a
pedagogical way so the mysticism about them would not cause phobia or anathema
or taken as anomaly but through logic, dialogue and analysis skepticism and the
pathetic or cryptic mystery behind them would be dispelled. It is historically
and chronologically proven that theater emphasized pedagogy, idealism and
harmony. Paradoxically it also energized patriotism a phenomenon that
symbolized ethnically character and phenomenal heroism."
Πηγή: http://gr.omg.yahoo.com
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Φόρμα επικοινωνίας
Αρχειοθήκη ιστολογίου
-
►
2010
(489)
- ► Ιανουαρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (3)
- ► Σεπτεμβρίου (77)
- ► Δεκεμβρίου (82)
-
►
2011
(671)
- ► Ιανουαρίου (76)
- ► Φεβρουαρίου (77)
- ► Σεπτεμβρίου (40)
- ► Δεκεμβρίου (63)
-
►
2012
(612)
- ► Ιανουαρίου (56)
- ► Φεβρουαρίου (47)
- ► Σεπτεμβρίου (60)
- ► Δεκεμβρίου (53)
-
▼
2013
(594)
- ► Ιανουαρίου (66)
- ► Φεβρουαρίου (51)
- ► Σεπτεμβρίου (50)
-
▼
Οκτωβρίου
(53)
- ΤΙ ΚΑΘΟΜΑΙ ΚΑΙ ΧΑΣΟΜΕΡΑΩ ΕΔΩ, ΘΑ ΠΑΩ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΣΤ...
- ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ ΕΝ ΜΕΣΩ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ; ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΓΙ...
- ΧΛΩΜΗ ΜΠΛΕ ΚΟΥΚΚΙΔΑ
- Ένα κείμενο γραμμένο στα Αγγλικά... Ή μήπως στα......
- ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΕΤΩΝ 13 ΚΑΙ ΚΑΤΟΙΚΟΣ ΝΕΑΣ ΥΟΡΚΗΣ...
- Τσακώνικα. Οι Τσάκωνες, λόγω της γεωγραφικής απομό...
- ΓΡΑΜΜΑ ΕΝΟΣ ΑΦΕΛΗ ΠΛΗΝ ΘΥΜΩΜΕΝΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΣΤΟΝ ΟΔΥΣΣ...
- Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά - Οδυσσέας Ελύτης
- Η ΓΕΝΝΗΣΗ ΤΗΣ ΤΡΑΓΩΔΙΑΣ – ΝΙΤΣΕ
- ΚΙ ΟΜΩΣ ΚΙΝΟΥΝΤΑΙ!
- ΝΕΑ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΑ ΕΥΡΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ
- ΑΣΤΡΙΚΑ ΤΑΞΙΔΙΑ - ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ
- Η ΜΥΣΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΧΩΡΩΝ
- ΠΛΟΥΤΑΡΧΟΣ Ο ΧΑΙΡΩΝΕΥΣ, Η ΖΩΗ ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ
- Ο ΘΡΥΛΟΣ ΤΗΣ ΣΧΙΣΤΗΣ ΠΕΤΡΑΣ ή ΣΤΗΛΗΣ ΤΩΝ ΟΦΕΩΝ ΣΤΗ...
- ΞΗΜΕΡΩΝΕΙ ΚΥΡΙΑΚΗ
- ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ
- Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΥΝΩΜΟΣΙΑ ΚΑΙ Ο ΑΠΟΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ ΑΠΟ ΤΙΣ Φ...
- ΟΙ ΜΙΝΩΙΤΕΣ ΣΤΗΝ ΒΟΡΕΙΑ ΘΑΛΑΣΣΑ
- «ΖΩΝΤΑΝΑ» Η ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ ΚΟΜΗΤΗ ISON
- ΟΝΕΙΡΑ
- ΕΛΠΙΔΑ: ΤΟ ΜΟΝΟ "ΔΩΡΟ" ΠΟΥ ΑΠΕΜΕΙΝΕ ΦΥΛΑΚΙΣΜΕΝΟ ΣΤ...
- Evergreen
- "Σα να 'ναι όλη η ζωή ετούτη τ' ορατό αιώνιο κυνήγ...
- Η ΠΛΗΡΗΣ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗ ΤΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙO
- "ΠΕΡΙ ΤΩΝ ΠΑΘΩΝ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ"
- ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ - ΕΥΘΥΤΗΣ - ΑΠΛΟΤΗΣ
- ΠΕΡΙ ΕΥΔΑΙΜΟΝΙΑΣ
- ΜΥΘΩΔΙΑ – ΚΙΝΗΣΗ 2
- ΑΡΧΑΙΕΣ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΙΕΡΕΙΕΣ
- Φύλλα φθινοπωρινά - 1971
- ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΤΟΥ ΠΑΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΥΣΗ
- Ο ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΙΟΥΛΙΑΝΟ ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
- ΠΩΣ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΚΕ Η ΑΡΧΑΙΑ ΣΠΑΡΤΗ;
- H AΡΕΤΗ ΤΗΣ ΑΓΧΙΝΟΙΑΣ
- ΤΟ ΓΝΩΡΙΣΜΑ ΤΟΥ ΩΡΑΙΟΥ
- Ο ΤΡΟΠΟΣ ΣΚΕΨΗΣ ΓΙΑ ΜΑΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΙΣΤΟΡΙΚ...
- Ο ΠΑΡΘΕΝΩΝΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΧΡΥΣΕΛΕΦΑΝΤΙΝΟ ΑΓΑΛΜΑ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
- ΔΟΜΗ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ - ΝΟΗΤΙΚΟΣ ΣΤΡΟΒΙΛΟΣ
- Ο ΙΕΡΟΣ ΒΡΑΧΟΣ
- ΙΣΤΟΡΙΑ
- ΤΟ ΡΟΔΙ - Ο ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΚΑΡΠΟΥ ΤΗΣ ΡΟΔΙΑΣ
- Προς περισυλλογή...
- Η ΠΙΟ ΚΡΙΣΙΜΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΚΙ Ο ΕΣΧΑΤΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΤΗΣ Ψ...
- Η ΑΞΙΑ ΤΗΣ ΣΙΩΠΗΣ
- Τι είναι η πατρίδα μας;
- Διάλεξη του Ν. Λυγερού με θέμα: "Μετά την εκπαίδευ...
- Πλάτων - Τίμαιος 47 c
- «Η ΑΡΕΤΗ ΔΙΑΒΑΙΝΕΙ ΜΕΣΑ ΑΠ’ ΤΟΥΣ ΜΟΧΘΟΥΣ» ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ
- ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΤΟΒΑΙΟΣ
- ΑΝ ΤΥΧΟΝ ΤΟΥΤΗ Η ΓΗ, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΑΛΥΘΕΙ…
- Θεάγης Πυθαγόρειος – Περί αρετής
- ΕΠΙΜΕΝΙΔΗΣ Ο ΚΡΗΣ
- ► Δεκεμβρίου (26)
-
►
2014
(450)
- ► Ιανουαρίου (44)
- ► Φεβρουαρίου (54)
- ► Σεπτεμβρίου (46)
- ► Δεκεμβρίου (38)
-
►
2015
(477)
- ► Ιανουαρίου (54)
- ► Φεβρουαρίου (43)
- ► Σεπτεμβρίου (28)
- ► Δεκεμβρίου (30)
-
►
2016
(388)
- ► Ιανουαρίου (2)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Σεπτεμβρίου (50)
- ► Δεκεμβρίου (43)
-
►
2017
(522)
- ► Ιανουαρίου (47)
- ► Φεβρουαρίου (54)
- ► Σεπτεμβρίου (45)
- ► Δεκεμβρίου (41)
-
►
2018
(521)
- ► Ιανουαρίου (49)
- ► Φεβρουαρίου (46)
- ► Σεπτεμβρίου (36)
- ► Δεκεμβρίου (49)
-
►
2019
(354)
- ► Ιανουαρίου (53)
- ► Φεβρουαρίου (30)
- ► Σεπτεμβρίου (29)
- ► Δεκεμβρίου (17)
-
►
2020
(290)
- ► Ιανουαρίου (31)
- ► Φεβρουαρίου (25)
- ► Σεπτεμβρίου (26)
- ► Δεκεμβρίου (27)
-
►
2021
(312)
- ► Ιανουαρίου (29)
- ► Φεβρουαρίου (33)
- ► Σεπτεμβρίου (24)
- ► Δεκεμβρίου (21)
-
►
2022
(420)
- ► Ιανουαρίου (30)
- ► Φεβρουαρίου (16)
- ► Σεπτεμβρίου (30)
- ► Δεκεμβρίου (49)
-
►
2023
(472)
- ► Ιανουαρίου (39)
- ► Φεβρουαρίου (36)
- ► Σεπτεμβρίου (42)
- ► Δεκεμβρίου (41)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου