Στο επίτομο έργο του "Περί Θεών και Κόσμου", με το οποίο ο ίδιος φιλοδοξούσε προφανώς να διαμορφώσει μία εισαγωγή στον Νεοπλατωνισμό, πραγματεύεται με πολύ απλή και κατανοητή γλώσσα τα δύσκολα φιλοσοφικά και θεολογικά ζητήματα του Ελληνικού Πολυθεϊσμού.
Κάποια σημαντικά σημεία του "Περί Θεών και Κόσμου" αποσαφηνίζουν την ξεκάθαρα πολυθεϊστική φύση του Ελληνικού Εθνισμού, παρά τα όσα απατεωνίστικα επιχειρούν να "καθιερώσουν" στις ημέρες μας οι αλιεύοντες σε θολά ύδατα παραχαράκτες της Παραδόσεώς μας.
Αρμόδιοι να μάς πούνε το τι πίστευαν οι Έλληνες, ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΝ ΕΚΕΙΝΟΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ και όχι οι σύγχρονοι εσωτεριστές, θεοσοφιστές, χριστιανοί, γνωστικοί και οι λοιποί συνοδοιπόροι τους.
Εμείς, ως συνεχιστές της πατρογονικής μας πολυθεϊστικής Παραδόσεως, δίνουμε βήμα στον Σαλλούστιο για να μας μιλήσει τόσο για την Πρώτη Αιτία που ουδεμία σχέση έχει με τον αφύσικο και εξωκοσμικό "Θεό" των μονοθεϊστών, όσο και για την φύση, τις ουσίες και τις τάξεις των Θεών μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου