Σάββατο 9 Ιουλίου 2022

Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Κ18: «Χρυσή» η ιπτάμενη Ηλιάνα Τριανταφύλλου η 17χρονη Σερραία από την Κερκίνη, στο επί κοντώ!!!

Τεράστια επιτυχία για την Ηλιάνα Τριανταφύλλου (ΓΣ Σέρρες’93) που στο Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Κ18 στην Ιερουσαλήμ κατέκτησε, το απόγευμα της Πέμπτης 7/7/2022 το χρυσό μετάλλιο στο άλμα επί κοντώ, το πρώτο για την Ελληνική ομάδα, με επίδοση 4,05μ στην 2η προσπάθεια.

Η αθλήτρια του Σάββα Κεφαλίδη ξεκίνησε θεαματικά τις προσπάθειες περνώντας με την πρώτη προσπάθεια τα 3,60μ, 3,75μ, 3,85 και 3,95μ με τις περισσότερες αθλήτριες να βγαίνουν εκτός στα 3,75μ, μαζί με την Γερμανίδα Σαμάνσκι που είχε και το ρεκόρ για φέτος με 4,21μ. 

Το χρυσό άλμα 

Μετά το τέλος της προσπάθειας έτρεξε στον προπονητή της Σάββα Κεφαλίδη, ενώ όλη η Ελληνική αποστολή ήταν εκεί για να πανηγυρίσει το χρυσό μετάλλιο που κατέκτησε η 17χρονη Σερραία από την Κερκίνη.

Ήταν το πρώτο μετάλλιο για την Ηλιάνα Τριανταφύλλου σε διεθνείς αγώνες. Επίσης είναι το πρώτο χρυσό μετάλλιο της Ελλάδας στο Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Κ20 της Ιερουσαλήμ, (η Ελλάδα έχει και ένα χάλκινο μετάλλιο με τον Παπαναστασίου στην Σφύρα).

Ηλιάνα Τριανταφύλλου: Σας ευχαριστώ όλους από καρδιάς!

Σε δηλώσεις της στο anexartitos.gr η Πρωταθλήτρια Ευρώπης Ηλιάνα Τριανταφύλλου είπε: Αρχικά θέλω να ευχαριστήσω τον προπονητή μου και τους γονείς μου που πραγματικά είναι δίπλα μου σε όλες τις στιγμές.. χαρές και λύπες. Αυτός ο αγώνας θα μου μείνει αξέχαστος τόσο σε μένα όσο και σε όσους με στηρίζουν σε κάθε μου βήμα. Στόχος, με την επίδοση που πήγα στον αγώνα (2η) ήταν να βγω τριάδα κάτι το οποίο το πέτυχα με τον προπονητή μου με αυτή τη πρωτιά! Είμαι πολύ χαρούμενη που πέτυχα αυτόν μου τον στόχο διότι τον είχα θέση από πέρσι και έπειτα από τον τραυματισμό που ξεπέρασα επετεύχθη! Σας ευχαριστώ όλους από καρδιάς !

Σε δήλωσή του στο anexartitos.gr ο  Σάββας Κεφαλίδης, Ομοσπονδιακός Προπονητής του άλματος επι κοντώ και προπονητής της Ηλιάνας Τριανταφύλλου μας είπε: Μεγάλη Νίκη. Δύσκολος Αγώνας με πολύ αέρα ..!!! Μετά μια δύσκολη χρόνια με τραυματισμό που μας άφησε έξω … Τα καταφέραμε !!!! Ήταν ο στόχος και τα καταφέραμε!!!

Ο εθνικός ύμνος της χώρας για χάρη της Ηλιάνας Τριανταφύλλου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Αρχειοθήκη ιστολογίου