Πέμπτη, 18 Νοεμβρίου 2010

ΦΩΣ

 (Δεν κατανοούμε αυτά που συμβαίνουν στο παρόν γιατί δεν γνωρίζουμε αυτά που συνέβησαν στο παρελθόν. Και δεν μπορούμε να προβλέψουμε και να πορευθούμε με σιγουριά στο αύριο, αν δεν έχουμε κατανοήσει τι έγινε χθες και τι γίνεται σήμερα. pare-dose.net)
 Γράφει ο Σείριος.
Πρώτα πρώτα θέλω να ξεκαθαρίσω ότι οι θρησκευτικές πεποιθήσεις και τα πιστεύω του καθενός, είναι αυστηρώς προσωπική υπόθεση και απολύτως σεβαστή. Και κανείς δεν έχει το δικαίωμα να επιβάλει την γνώμη του σε κάποιον άλλον. Η ιστορική αλήθεια και τα γεγονότα όμως, δεν είναι προσωπική υπόθεση κανενός και ούτε είναι σωστό χάριν συμφερόντων,  να αποκρύπτονται ή να διαστρεβλώνονται. Καθιερώθηκε να λέγεται και πόσες φορές δεν το ακούσαμε ότι, οι Ηρωική γενιά του ‘21 ξεσηκώθηκε «για του Χριστού την πίστη την αγία (πρώτα, και μετά) και της πατρίδος της ελευθερία». Μάλιστα. Δηλαδή να υποθέσουμε ότι εκείνη η γενιά, αν δεν ήταν χριστιανοί, αλλά ανήκαν σε κάποια άλλη θρησκεία, δεν θα επαναστατούσαν…;;;
Είναι πλέον γνωστός ο ρόλος της ΕΠΙΣΗΜΗΣ εκκλησίας  διαχρονικά, από την εποχή της ίδρυσης της, πριν 1700 χρόνια. Και είναι επίσης γνωστός ο ρόλος της και οι αντιδράσεις της κατά την περίοδο του ξεσηκωμού του γένους. Καταλάβαινε ότι ίσως έχανε τα προνόμια που τις παρείχε ο βάρβαρος κατακτητής με αντάλλαγμα την διατήρηση της υποταγής  των Ελλήνων (που βέβαια δεν τα έχασε, αλλά τα διατηρεί ακόμη). Έκανε λοιπόν ότι μπορούσε να εμποδίσει την επανάσταση. Εκ των υστέρων και αφού ελευθερώθηκε η πατρίδα, ή έστω ένα μέρος της πατρίδος, έρχεται η εκκλησία να καπελώσει την επανάσταση και να πει ότι χάρη σ’ αυτήν ελευθερωθήκαμε, κολλώντας και την ημέρα έναρξης της επαναστάσεως, πάνω σε θρησκευτική γιορτή, μια ημερομηνία που ουδεμία σχέση έχει με την έναρξη του αγώνα. Θα πει τώρα κάποιος: «Μα τόσοι και τόσοι παπάδες πολέμησαν και θυσιάστηκαν!». Βεβαίως και το γνωρίζουμε . Αυτό είναι γνωστό και είναι γνωστά και τα ονόματα τους και τους τιμούμε.
«Οι άνθρωποι δεν σκέπτονται, ακόμη και αυτοί που νομίζουν ότι σκέπτονται», έλεγε ο Ηράκλειτος. Θα πρέπει να καταλάβουμε ότι οι παπάδες που θυσιάστηκαν, εκπροσωπούσαν τον εαυτό τους, τους ανθρώπους τους, την πατρίδα τους και το έθνος και όχι την επίσημη εκκλησία. Αλλά για να το κατανοήσουμε αυτό απαραίτητη προϋπόθεση είναι η γνώση της πραγματικής ιστορίας και όχι αυτής που μας δίδαξαν στο σχολείο. Ο Αθανάσιος διάκος δεν εκπροσωπούσε την εκκλησία και για αυτό είπε «εγώ γραικός γεννήθηκα…» και όχι εγώ χριστιανός γεννήθηκα… Ο Παπαφλέσσας ως δεύτερος Λεωνίδας δεν εκπροσωπούσε την εκκλησία. Την εκπροσωπούσε όμως ο Γρηγόριος ο Ε’ o αντιβασιλέας του σουλτάνου… Όπως διαβάσατε παραπάνω, και όπως είναι γνωστό, το ’21 έγινε ο ξεσηκωμός του γένους και όχι των χριστιανών και μόνο. Και το γένος δεν ξεκινάει τον τρίτο και τον τέταρτο αιώνα μΧ. με την αρχή της νέας  θρησκείας. Ούτε που φανταζόμαστε από πού και ποτέ ξεκινά το γένος…
Αν λοιπόν οι Έλληνες ξεσηκώθηκαν «για του χριστού την πίστη την αγία…» τότε γιατί λίγο πριν από το 1821 οι υπόδουλοι Έλληνες άρχισαν να αποκηρύττουν τα χριστιανικά τους ονόματα και να παίρνουν Ελληνικά, τα δε παιδιά τους τα βάπτιζαν με ονόματα αρχαίων Ελλήνων σοφών, ηρώων , καθώς και τα καράβια τους;
Αν οι Έλληνες ξεσηκώθηκαν «για του χριστού την πίστη την αγία…» τότε γιατί η επίσημη εκκλησία αφόρισε την  επανάσταση; Ισχυρίζονται ότι αναγκάστηκαν και δεν το εννοούσαν και πως το έκαναν για να παραπλανήσουν τον σουλτάνο. Αν έγινε ο αφορισμός για ξεκάρφωμα, ή υπό πίεση, ή ως κίνηση τακτικής, πως δικαιολογείται και τι σκοπό είχε η αντιπροσωπεία που έστειλαν στον Καποδίστρια, μετά την επανάσταση, αφού έφυγαν οι τούρκοι και ζητούσαν την επιστροφή των Ελλήνων στην σκλαβιά; Πως γίνετε ο πατριάρχης Αγαθάγγελος Α΄ ο από Χαλκηδόνος να έστειλε τον Φεβρουάριο του 1828 στην Ελλάδα τους μητροπολίτες Νίκαιας, Χαλκηδόνας, Λάρισας και Ιωαννίνων, με σκοπό να συστήσουν στους κατοίκους της Πελοποννήσου και των νησιών του Αιγαίου Πελάγους, στους μπαρουτοκαπνισμένους και ματωμένους αγωνιστές, που με τόσες θυσίες κέρδισαν την ελευθερία τους να δηλώσουν υποταγή στο σουλτάνο και να επανέλθουν στον οθωμανικό ζυγό; Σε ποιο Ελληνικό μυαλό χωράει αυτό; Όλοι οι αφορισμοί έχουν ανακληθεί επίσημα;
Αν οι Έλληνες ξεσηκώθηκαν «για του χριστού την πίστη την αγία…» τότε προς τι  οι 4 πατριαρχικές επιστολές κατά της Επανάστασης των νησιωτών το 1770-1774 (Ορλωφικά).
 Αν οι Έλληνες ξεσηκώθηκαν «για του χριστού την πίστη την αγία…» τότε προς τι η επιστολή του Μητροπολίτη  Ιωαννίνων κατά «κακούργων» Σουλιωτών;
Προς τι ο αφορισμός των Ελλήνων αρματολών το 1805, ο αφορισμός της Μπουμπουλίνας, οι ύβρεις Π.Π. Γερμανού κατά Δικαίου-Παπαφλέσσα και η συμπεριφορά του  Αγίου Όρους κατά Εμμανουήλ Παπά;
Για πιο λόγο ο ανώνυμος συγγραφέας έγραψε την Ελληνική Νομαρχία;
 Πως μπορούν μετά από όλα αυτά να καπελώνουν τον αγώνα. Να σου πω εγώ πως γίνετε. Στηρίζονται στο γεγονός ότι οι νεοέλληνες δεν γνωρίζουν ιστορία.
Γιατί ο Περικλής Γιαννόπουλος έγραφε στο βιβλίο «Έκκλησις προς το Πανελλήνιον Κοινόν»:
 «Ελληνική Φυλή, δια να αισθανθείς τον Ελληνισμόν Σου πρέπει να περιορίσεις το Χριστιανικό Σου συναίσθημα εις τα λογικά και πραγματικά του όρια». «Ως Χριστιανοί είσθε Χαμένοι μεταξύ της αγέλης των θηριωδών Χριστιανικών Λαών. Ως Έλληνες ξεχωριζόμενοι δυνατόν να σωθείτε».  «Κοντός Ψαλμός Αλληλούια: Πας Παπάς αισθανόμενος δη είναι Πρώτα Χριστιανός και Δεύτερα Έλλην, ΞΟΥΡΑΦΙΣΘΗΤΩ». «Αδύνατον πλέον να ψευδώμεθα και να αυτοκτονούμεν Εθνικώς, κρύβοντες την δύναμιν του Ελληνισμού μας χάριν του Χριστιανισμού μας».  «Η μόνη διαφορά που υπάρχει μεταξύ Τούρκου και Καλόγερου είναι μόνον ότι ο ένας φορεί μαύρο και ο άλλος κόκκινο Φέσι». «Ελληνική φυλή, δεν σε έσωσε ο Χριστιανισμός, αλλά ο Ελληνισμός σου!».  «Ελληνική Φυλή, πάψε τις Ψευτιές και τους ΨΕΥΤΕΣ κι αρχήνα να σκεφθείς. ΕΡΩΤΑΤΑΙ ΛΟΙΠΟΝ Η ΦΥΛΗ: ΕΧΕΙ ΟΡΕΞΙΝ ΝΑ ΣΚΕΦΘΗ;».
 Γιατί ο ΑΔΑΜΑΝΤΙΟΣ ΚΟΡΑΗΣ είπε: Η ΕΛΛΑΣ ΑΛΛΑΞΕ ΤΑΦΟ, ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΟΥΡΚΙΚΟ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ.
Θα πει πάλι κάποιος: «Άλλο ή πίστη και άλλο οι παπάδες». Αυτό είναι ένα άλλο θέμα αρκετά ενδιαφέρων, αλλά είναι άλλης ανάρτησης που μπορεί να αναλυθεί μια χαρά. Εδώ εξετάζουμε τον ρόλο της ΕΠΙΣΗΜΗΣ, το τονίζω, εκκλησίας, στην διάρκεια του αγώνος και το αν οι προγονοί μας ξεσηκώθηκαν ως χριστιανοί ή ως Έλληνες. Και αν ξεσηκώθηκαν και για τα δύο, τι είχαν ως προτεραιότητα.  
Πως λοιπόν μετά από όλα αυτά, η επίσημη εκκλησία, ισχυρίζεται ότι συνέδραμε στον αγώνα και χάρις και σε αυτήν ελευθερώθηκε η πατρίδα;
Διαβάστε τους ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΚΟΥΣ  AΦOPIΣMOΥΣ ΜΠΟΥΜΠΟΥΛΙΝΑΣ - ΑΡΜΑΤΟΛΩΝ -"ΚΑΚΟΥΡΓΩΝ" ΣΟΥΛΙΩΤΩΝ κ.λπ. κ.λπ ΣΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΡΕΥΝΑ

1 σχόλιο:

Areti είπε...

ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ !

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Αρχειοθήκη ιστολογίου