Τετάρτη, 3 Ιανουαρίου 2018

ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΠΥΡΑΜΙΔΕΣ ΤΗΣ ΑΙΓΥΠΤΟΥ, ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ / ΓΗΙΝΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ;;;

Η ΜΕΓΑΛΗ ΠΥΡΑΜΙΔΑ ΗΤΑΝ ΣΥΛΛΕΚΤΗΣ ΠΟΛΛΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ  ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΜΕΤΕΤΡΕΠΕ ΣΕ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΕΣ ΔΙΝΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΣΤΙΑΖΕ ΑΓΝΩΣΤΟ ΠΩΣ, ΣΤΟΝ «ΘΑΛΑΜΟ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΙΑ» ΜΕΤΑΤΡΕΠΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΣΕ ΕΝΑ ΓΙΓΑΝΤΙΑΙΟ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟ ΠΟΜΠΟΔΕΚΤΗ.
Χωροχρονικἑς Στρεβλώσεις
Ο Αμερικάνος φυσικός Δρ Πατ Φλάναγκαν που ερεύνησε τα περίεργα ενεργειακά φαινόμενα της Γκίζας διαπίστωσε ότι η μεγάλη πυραμίδα παράγει τεράστιες ποσότητες άγνωστης ενεργείας οι οποίες δεν εξηγούνται από τη σύγχρονη επιστήμη. Θεωρεί ότι λειτουργούσε σαν ισχυρός συσσωρευτής μεγάλης εντάσεως και μπορούσε να διαφοροποιεί τα  βαρυτικά πεδία της γης να στρεβλώνει το χωροχρονικό συνεχές και να δημιουργεί κενά μέσα από τα οποία γινόταν η έξοδος του ανθρώπου σε άλλες διαστάσεις.
Κατέληξε δε στο εξής συμπέρασμα: «Η πυραμίδα πρέπει να βρίσκεται στο κέντρο μιας τεράστιας κοσμικής δίνης, άγνωστης ενέργειας, την οποία ενεργοποιούσε το περίεργο σχήμα της, το οποίο άνοιγε πύλη προς τ’ αστέρια. Η μεγάλη πυραμίδα θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως πύλη του ουρανού».
Εκτός από τη μεγάλη πυραμίδα της Αιγύπτου και οι άλλες πυραμίδες της γης είναι πηγές μυστηριώδους δύναμης που βρίσκεται πέρα από τις γνώσεις και την κατανόησή μας, δύναμης που φαίνεται και από τα ενεργειακά φαινόμενα που παρουσιάζουν οι μικρογραφίες της μεγάλης πυραμίδάς.
Υπερφωτεινή Ενέργεια
Μια ομάδα επιστημόνων φωτογράφισε τη μεγάλη πυραμίδα με υπέρυθρες ακτίνες και διαπίστωσε ότι από την κορυφή της εκπέμπονται στροβιλὡδεις χοάνες υπερφωτεινής ενέργειας πέρα από το φάσμα του ορατού φωτός προς διάφορες κατευθύνσεις. Υπερφωτεινή ενέργεια εκπέμπει και ο ανθρώπινος εγκέφαλος. Οι τέσσερις πλευρές της μεγάλης πυραμίδας είχαν συνολική επιφάνεια 22 στρεμμάτων και ήταν ντυμένες με πλάκες γυαλισμένου ασβεστόλιθου· έτσι λειτουργούσε σαν ένας μονοκόμματος πολύπλευρος καθρέφτης. Όταν μεσουρανούσε ο ήλιος,  η πυραμίδα έλαμπε σαν ένας μικρός ήλιος. σαν ένα γιγαντιαίο κάτοπτρο που ανακλούσε τεράστιες ποσότητες φωτός. Όλη η ασβεστολιθική επικάλυψη πυρακτωνόταν και έστελνε μια ορισμένη ποσότητα θερμοκρασίας προς το εσωτερικό της πυραμίδας που υποβοήθούσε τα εσωτερικά ενεργειακά φαινόμενα.
Κοσμική Ακτινοβολία-Οργόνη
Το σχήμα της μεγάλης πυραμίδας, οι εσωτερικοί διάδρομοι, οι αποθήκες οι αίθουσες και οι νεκροθάλαμοι είχαν κατασκευαστεί για τον έλεγχο και τον πολλαπλασιασμό της πολύμορφης ενέργειας η οποία τη μετέβαλλε σε ισχυρότατο συσσωρευτή. Σύγχρονα πειράματα έχουν αποδείξει ότι στο εσωτερικό της μεγάλης πυραμίδας παραμορφώνεται το ηλεκτροστατικό πεδίο που δημιουργεί το σχήμα της και επίσης μεταβάλλονται οι διηλεκτρικές ιδιότητες των υλικών σωμάτων. (Διηλεκτρική ενέργεια είναι η διαφορά δυναμικού ανάμεσα στο στατικό ηλεκτρισμό και τον ηλεκτρισμό της επιφάνειας των σωμάτων). Οι ειδικοί επιστήμονες ισχυρίζονται ότι η ενέργεια της μεγάλης πυραμίδας και τα ενεργειακά πεδία που δημιουργούσε, κάτω από ορισμένες συνθήκες μπορούσαν να παγώσουν στιγμιαία ένα κομμάτι πυρακτωμένου σιδήρου. Κατά την άποψή μου. λειτουργούσε και σαν θάλαμος βαθιάς κατάψυξης των νεκρών φαραώ, οι οποίοι στη συνέχεια αποψύχονταν από τους ειδικούς επιστήμονες του Φοίνικα και τους επανέφεραν στη ζωή όταν επέστρεφε ο Φοίνικας κάθε 1.460 χρόνια. Η μεγάλη πυραμίδα ήταν συλλέκτης πολλών μορφών ενέργειας  τις οποίες μετέτρεπε σε ενεργειακές δίνες και τις εστίαζε άγνωστο πώς, στον θάλαμο του βασιλιά μετατρέποντας τον σε ένα γιγαντιαίο ενεργειακό πομποδέκτη.
Το σχήμα της πυραμίδας λειτουργούσε και σαν συλλέκτης κοσμικής ενεργείας  της οργόνης ή αιθέρα. ή πράνα  ή τσι, ή ζωντανής κοσμικής ενέργειας η οποία είναι πανταχού παρούσα. Είναι η ισχυρότατη δύναμη που εμποτίζει όλα τα σώματα και τα προστατεύει από την πρόωρη φθορά. Η ενέργεια αυτή είναι στροβιλώδης και κινείται προς την κατεύθυνση του μαγνητικού πεδίου της γης, έχει σταθερή κίνηση και ανοδική τάση. Ακτινοβολεί σε μεγάλη απόσταση και διαπερνά όλα τα υλικά σώματα με διαφορετικές ταχύτητες ανάλογα με την υλική σύστασή τους, και τα γεμίζει αργά ή γρήγορα με ενέργεια.
Ιονισμός Ατμοσφαίρας
Η επιφάνεια της μεγάλης πυραμίδας με την επικάλυψή της είτε αυτή ήταν από ασβεστόλιθο είτε από μέταλλα μπορούσε να προκαλέσει έντονα φαινόμενα ιονισμού της ατμόσφαιρας τα οποία βελτίωναν το όζον που βρίσκεται από πάνω της και διατηρούσαν καθαρή την ατμόσφαιρα.
Μοριακές Δυνάμεις Υλικών Κατασκευής
Σύγχρονες ειδικές έρευνες απέδειξαν ότι η μεγάλη πυραμίδα της Γκίζας χτίστηκε σε αρμονία με τη μοριακή δομή των κρυστάλλων του ασβεστόλιθου  οι οποίοι έχουν την ίδια κλίση με τη γωνία κλίσεως των πλευρών της πυραμίδας σε όλη τη μορφή της (οι κρύσταλλοι των σωμάτων έχουν ορισμένο σχήμα διάταξη και κλίση και χαρακτηρίζονται ως ορθόκλαστα ή πλαγιόκλαστα. Πώς ήξεραν αυτές τις λεπτομέρειες οι πρωτόγονοι κατασκευαστές της;
Αυτή η κατασκευαστική λεπτομέρεια μετέτρεπε ολόκληρη την πυραμίδα σε έναν  γιγαντιαίο κρύσταλλο και μια κεραία συλλογής κοσμικής ενέργειας την οποία μετέφερε από μια άλλη διάσταση στο δικό μας τρισδιάστατο χώρο. Μέσω αυτής της ενεργειακής κεραίας οι φαραώ και οι ιερείς της Αιγύπτου έρχονταν σε επαφή κατά βούληση με τη νοόσφαιρα που περιβάλλει τον πλανήτη και επικοινωνούσαν με τις υπερβατικές οντότητες και τους θεούς για να τους συμβουλευτούν και να πάρουν χρησμούς.
Η μεγάλη πυραμίδα έχει φωτογραφηθεί με υπεριώδεις ακτινοβολίες και οι φωτογραφίες δείχνουν την ηλεκτρομαγνητική κοσμική ενέργεια να ρέει προς την κορυφή της από οκτώ διαφορετικές κατευθύνσεις και με οκτώ διαφορετικά ενεργειακά ρεύματα ενώ σε άλλες φωτογραφίες αυτό παρουσιάζονται έγχρωμα, και εμφανίζονταν και χάνονταν μυστηριωδὡς κατά τη διαδικασία ανίχνευσης·
Ηχείο
Το τεράστιο βάρος και ο μεγάλος αριθμός των ογκόλιθων μετέτρεπαν την πυραμίδα σε έναν τεράστιο ενισχυτή που έπαιρνε τις δονήσεις από τη γη και τις μετάτρεπε σε ήχο.
Συλλογὴ Υποστομικών Σωματιδίων
Τα υποατομικά σωμάτια και οι κοσμικές ακτίνες ζουν μερικά εκατομμυριοστά του δευτερολέπτου χαρακτηρίζονται από μεγάλη ταχύτητα και υψηλή ενέργεια πλημμυρίζουν συνεχώς τη γη. Η γεωμετρική μορφή της πυραμίδας λειτουργεί σαν συλλέκτης των σωματιδίων αυτών. Η ενέργεια που παράγουν αυτά δονεί τα κύτταρα των ζωντανών οργανισμών (που βρίσκονται μέσα στην πυραμίδα) με έναν θετικό τρόπο και εξαφανίζουν την αρνητική δόνηση αυτών.
Ηχητική Συνἡχηση
Το σχήμα της πυραμίδας όταν ηχοβολείται δρα σαν ένας συνηχητής (συνήχηση είναι όρος της ακουστικής που σχετίζεται με τη συχνότητα του ήχου) και δημιουργεί ευεργετικούς κραδασμούς, όπως έδειξαν τα αποτελέσματα πειραμάτων με ήχο σε μοντέλα πυραμίδων. Χρησιμοποιήθηκαν μουσικές νότες για να επιδράσουν στη θεραπεία και να μεταβάλλουν υλικές ουσίες. Παρατηρήθηκε πως η ενέργεια των ηχητικών κυμάτων έχει θετική επίδραση στα κύτταρα του ανθρώπινου οργανισμού. Το 1851 ο Γάλλος Ζαν Παλμερμέ ανώτερος κρατικός υπάλληλος, επισκέφτηκε τη μεγάλη πυραμίδα και ανέφερε ότι η γρανιτένια σαρκοφάγος στο θάλαμο του βασιλιά δημιουργεί ακουστική αντήχηση σαν καμπάνα και στο ελάχιστο χτύπημα. Αυτό το φαινόμενο το επαναλαμβάνουν σήμερα σαν αξιοπερίεργο οι ξεναγοί.
Το γρανιτένιο δάπεδο του θαλάμου υποβοηθούσε επίσης τα ακουστικά φαινόμενα γιατί παρουσίαζαν μεγάλη δόνηση. Σήμερα η μεγάλη πυραμίδα της Γκίζας έπαψε να εκπέμπει ήχους, γιατί ο θάλαμος του βασιλιά έχει υποστεί σοβαρές δομικές ζημιές. Οι δοκοί του γρανίτη στη στέγη του θαλάμου έχουν ραγίσει, οι τοίχοι έχουν διασαλευτεί εξωτερικά και οι ογκόλιθοι των δαπέδων έχουν τιναχτεί και απομακρυνθεί. Οι αιγυπτιολόγοι αποδίδουν τις βλάβες αυτές σε κάποιο μεγάλο σεισμό  που προκάλεσε στο θάλαμο του βασιλιά παλμική υπερφόρτιση.
Ο συγγραφέας και ερευνητής Χριστόφορος Νταν θεωρεί ότι η μεγάλη πυραμίδα μετέτρεπε τις γήινες παλμικές δονήσεις σε ακτινοβολία μικροκυμάτων όταν δονούνταν σε αρμονία με τη γήινη παλμοδόνηση. Οι δύο μικρότερες πυραμίδες στο οροπέδιο της Γκίζας χρησιμοποιούνταν για να ενισχύσουν τη μεγάλη πυραμίδα ώστε να επιτευχθεί η μέγιστη απόδοσή της.
Διέγερση Ενζύμων
Πειραματικά έχει διαπιστωθεί ότι η μεγάλη πυραμίδα διεγείρει και επιταχύνει τη δράση ενζύμων που ενισχύουν το φαινόμενο της μουμιοποίησης αφού το σώμα αφυδατώνεται χωρίς σημάδι σήψης. Οι επιστήμονες πήραν νεκρό βακτηρίδια από μούμιες ηλικίας 4.500 ετών και τα έβαλαν σε ειδικό διάλυμα που περιείχε ίχνη λιθίουΙ σε θερμοκρασία δωματίου, και μέσα σε 17 ώρες ζωντάνεψαν. Αυτό σημαίνει ότι ο θάνατος δεν τερματίζει τη ζωή του υλικού σώματος  όταν αυτό συντηρηθεί με ειδικό τρόπο εν προκειμένω με μουμιοποίηση, μια τέχνη που οι μετέπειτα Αιγύπτια είχαν ξεχάσει, αφού αφαιρούσαν τα εσωτερικό όργανα του νεκρού για να τον μουμιοποιήσουν.
Οι ουράνιοι γνώριζαν να διατηρούν ζωντανό κατ' ουσία το νεκρό σώμα και περίμεναν την επιστροφή του φοίνικα για τη νεκρανάστασή του.
Θάλαμος Βασιλιά
Οι κατασκευαστές των πυραμίδων γνώριζαν πολύ καλά την ύπαρξη και τον έλεγχο του αιθέρα (οργόνης) και τη σημασία που είχε για τη ζωή των ζωντανών κυττάρων.
Ήξεραν την θεραπευτική χρήση των χρωμάτων που παράγονταν από την ανάλυση του φωτός του ηλίου μέσω των κρυστάλλινων πρισμάτων,  καθώς επίσης και τις θεραπευτικές ιδιότητες των υψηλότερων ακτίνων υπερύθρων και υπεριωδών, Στα Ασκληπιεία και τους ναούς υπήρχε ο θάλαμος θεραπείας  ο οποίος ήταν κατασκευασμένος από κρυσταλλική πέτρα,  γρανίτη μάρμαρο ή χαλαζία για να διαχέει το ηλιακό φως και άλλες μορφές κοσμικής ενεργείας. Ο θάλαμος του βασιλιά της μεγάλης πυραμίδας ήταν μια πολύ ειδική κατασκευή η οποία βρίσκεται στο κέντρο του γεωμετρικού σχήματος της πυραμίδας δηλαδή εκεί όπου οι γνωστές και άγνωστες πυραμιδικές δυνάμεις έπαιρναν τις μέγιστες τιμές τους.
Στην Γκίζα βρίσκονται τα σημάδια των θεών, με τεχνολογία πέρα από το δικό μας επιστημονικό ορίζοντα. Μια τεχνολογία, που ήταν ικανή να κατασκευάσει μια απέραντη υπόγεια πόλη, της οποίας η Σφίγγα και οι Πυραμίδες είναι μόνο οι δείκτες επιφάνειας και οι γεννήτριες ενέργειας.
Σύμφωνα με το Δρ Τζέιμς Χούρτακ  που ήταν ο υπεύθυνος επιστήμονας του προγράμματος ερευνών στην Γκίζα: «Οι κατασκευές είναι έργο ενός εξωγήινου “Πολιτισμού Γονέα", που βελτίωσε το γενετικό κώδικα του ανθρώπου. Ήταν ένας πολιτισμός φωτεινών οντοτήτων που κατείχαν τα κλειδιά του φυσικού φάσματος και της ανώτερης φυσικής, ζούσαν στο φως και μιλούσαν τη "γλώσσα του φωτός”, που είναι η γλώσσα των θεών».
Συμπερασματικά πρέπει να υποθέσουμε ότι η μεγάλη πυραμίδα χτίστηκε από τους "Ζεπ Τεπί", σε ανάμνηση της καθόδου  τους στην γη με σκάφη σχήματος πυραμίδας και όπως δείχνουν ιερογλυφικές παραστάσεις. Τέτοια σκάφη χρησιμοποιούσαν οι θεοί  Όσιρις και Ίσιδα, και οι ουράνιοι επισκέπτες από τον Σείριο και τον Ωρίωνα. Διαβάστε: Ο ΠΑΠΥΡΟΣ TULLI
(Περισσότερα και συγκεκριμένα στο βιβλίο.)  
Πηγή: «Φως από τη Μεγάλη Πυραμίδα», Γεράσιμος Καλογεράκης, σελ. 300 -  305, 343, εκδόσεις Δίον.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Αρχειοθήκη ιστολογίου