Σάββατο 15 Ιουνίου 2013
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΑΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΕΘΝΕΣ ΡΕΖΙΛΙ ΣΤΟΥΣ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΤΗΣ ΡΟΔΟΠΗΣ
Ανακοίνωση
270 / 14.6.«13» ΑΡΚΕΤΑ ΠΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΧΩΡΩΝ ΤΗΣ
ΡΟΔΟΠΗΣ!
Για
τους περισσότερους κατοίκους του νεορωμαίικου κράτους που ονομάζεται «Ελλάς»,
οι αρχαιολογικοί χώροι δεν είναι τίποτα περισσότερο από «χωράφια γεμάτα πέτρες
και σπασμένα κεραμίδια». Για την επίσημη Πολιτεία οι αρχαιολογικοί χώροι που
είναι επισκέψιμοι, αποτελούν μια πλούσια πηγή άντλησης εσόδων, γιατί όπως
ανερυθρίαστα λένε, δυστυχώς και κρατικοί λειτουργοί, «αφού θέλουν να τα δουν ας
πληρώσουν οι κουτόφραγκοι».
Για
τους αρχαιολόγους των κατά τόπους Εφορειών Αρχαιοτήτων υπάρχει μία άκρως
«υπηρεσιακή» και γραφειοκρατική διαχείριση – διεκπεραίωση του αρχαιολογικού
έργου, που δυστυχώς συνοψίζεται στη φράση «Μα υπάρχουν τόσοι πολλοί
Αρχαιολογικοί χώροι σε όλη την Ελλάδα, με ποιόν να ασχοληθείς, άλλωστε έχουμε
μεγάλη έλλειψη προσωπικού». Βέβαια σε πολλές περιπτώσεις όταν πρέπει να
εξυπηρετηθεί, όχι φυσικά το δημόσιο συμφέρον, αλλά ιδιωτικά ή εκκλησιαστικά
συμφέροντα, το ανεκδιήγητο Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο (ΚΑΣ) αναλαμβάνει
τον ρόλο του υπερασπιστή των συμφερόντων αυτών, παρακάμπτοντας γραφειοκρατικά ή
άλλης φύσεως εμπόδια.
Τέλος,
για την ορθόδοξη εκκλησία οι Αρχαιολογικοί χώροι αποτελούν το πεδίο συνέχισης
της «ευγενούς» παραδόσεως που συνοψίζεται στην φράση «ες έδαφος φέρειν», καθώς
η προσφιλής τακτική που ακολουθείται περιλαμβάνει, τις περισσότερες φορές,
καταπάτηση του χώρου και ανέγερση εκκλησιών με τα απομεινάρια του οικοδομικού
υλικού των αρχαίων κτισμάτων προκειμένου να εμπεδωθεί το γνωστό δόγμα του
«Ελληνοχριστιανισμού» και της δήθεν «ιστορικής συνέχειας του Ελληνισμού μέσω
του Χριστιανισμού».
Μέσα
στο θλιβερό πλαίσιο που περιγράψαμε παραπάνω, η προστασία και η ανάδειξη των
Αρχαιολογικών χώρων της πατρίδας μας, φαίνεται να είναι τελικά στις ημέρες μας
μια πολύ δύσκολη υπόθεση. Χαρακτηριστική περίπτωση αποτελούν οι αρχαιολογικοί
χώροι της Ροδόπης και ιδιαίτερα εκείνοι της Αρχαίας Στρύμης, της
Μαξιμιανούπολης και της Αναστασιούπολης, οι οποίοι βρίσκονται στο έλεος
καταπατητών που χτίζουν αυθαίρετα όπου και όποτε θέλουν, αγροτών που καταπατούν
δημόσιες εκτάσεις βάζοντας τρακτέρ και καλλιεργώντας μέσα στους αρχαιολογικούς
χώρους, καθώς βεβαίως και της εκκλησίας η οποία με την γνωστή ανοχή, διαπλοκή
και κάλυψη της Πολιτείας, προχωρά στην ανέγερση εκκλησιών μέσα στους
αρχαιολογικούς χώρους.
Μάλιστα
δε, ακόμη και μετά την ανάδειξη και προβολή του θέματος από ιστοσελίδες,
ιστολόγια, δημοσιογράφους και ενεργούς πολίτες της περιοχής, οι (αν)αρμόδιοι
υπηρεσιακοί παράγοντες καθώς και η επίσημη Πολιτεία κωφεύουν επιδεικτικά.
Χαρακτηριστική της αδιαφορίας και αφασίας της επίσημης Πολιτείας είναι και η
μέχρι σήμερα «αντιμετώπιση» των καταστροφών που συντελούνται εδώ και δεκαετίες
στους αρχαιολογικούς χώρους της Ροδόπης, η οποία περιορίζεται στην τοποθέτηση
πινακίδων που απλώς αναφέρουν ότι πρόκειται για αρχαιολογικούς χώρους!
Εμείς,
ως ο κύριος φορέας της Ελληνικής Εθνικής Θρησκείας και Παραδόσεως, έχουμε κατ’
επανάληψη δηλώσει σε ανάλογες περιπτώσεις στο παρελθόν, ότι η φύλαξη, η
προστασία, ο σεβασμός και η ανάδειξη των μνημείων του προχριστιανικού μας
Πολιτισμού, αποτελεί ζήτημα μείζονος σημασίας. Με αφορμή την απαράδεκτη
κατάσταση που επικρατεί στους Αρχαιολογικούς χώρους της Ροδόπης, εμείς οι
Έλληνες Εθνικοί καλούμε για μία ακόμη φορά την επίσημη Πολιτεία, καταγγέλλοντας
παράλληλα την έως τώρα σκανδαλώδη απροθυμία της:
Να
φυλάξει αποτελεσματικά, να προστατέψει και να αναδείξει τους αρχαιολογικούς
χώρους, τα αρχαιολογικά μουσεία και τα μνημεία του προχριστιανικού (εθνικού)
Ελληνικού Πολιτισμού.
Να
αυστηροποιήσει τις ποινές που προβλέπονται σε περιπτώσεις καταπάτησης,
βεβήλωσης, φθοράς ή καταστροφής έργων τέχνης, μνημείων ή ιερών των προγόνων
μας, χωρίς να εξαιρεί από τις ποινές αυτές την ορθόδοξη εκκλησία.
Να
συμβάλλει αποτελεσματικά, μέσω όλων των εκπαιδευτικών βαθμίδων, στην εμπέδωση
σεβασμού και συνείδησης ιερότητας απέναντι στα μνημεία του προχριστιανικού
(εθνικού) Ελληνικού Πολιτισμού.
ΥΠΑΤΟ
ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ www.ysee.gr
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Φόρμα επικοινωνίας
Αρχειοθήκη ιστολογίου
-
►
2010
(489)
- ► Ιανουαρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (3)
- ► Σεπτεμβρίου (77)
- ► Δεκεμβρίου (82)
-
►
2011
(671)
- ► Ιανουαρίου (76)
- ► Φεβρουαρίου (77)
- ► Σεπτεμβρίου (40)
- ► Δεκεμβρίου (63)
-
►
2012
(612)
- ► Ιανουαρίου (56)
- ► Φεβρουαρίου (47)
- ► Σεπτεμβρίου (60)
- ► Δεκεμβρίου (53)
-
▼
2013
(594)
- ► Ιανουαρίου (66)
- ► Φεβρουαρίου (51)
-
▼
Ιουνίου
(48)
- Η ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΤΟΥ ΙΕΡΟΥ
- ΕΔΩ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ - ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ
- Ο ΔΙΩΓΜΟΣ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ (4ος – 5ος αιών) ...
- Η ΔΙΑΦΩΝΙΑ ΤΟΥ ΚΟΡΑΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΤΕΙΣΙΑ - ΕΥΦΥΕΣΤΑΤΟΝ
- «ΠΟΙΜΝΙΟ Ή EΛΛΗΝΑΣ;»
- ΑΡΧΑΙΩΝ ΗΧΩΝ ΑΡΜΟΣΙΣ
- Ο ΚΑΙΡΟΣ
- ΥΜΝΟΣ ΕΙΣ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑΝ ΥΠΟ ΚΩΣΤΗ ΠΑΛΑΜΑ
- ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ
- ΔΕΣΠΟΙΝΑ: ΤΟ ΑΠΟΡΡΗΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΣ ΤΩΝ ΕΛΕΥΣΙΝΙΩΝ
- Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΣΤΟΝ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ
- ΜΥΣΤΗΡΙΑ
- Η ΑΘΗΝΑ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΟΝ ΔΙΟΜΗΔΗ. ΑΥΤΟΣ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛ...
- 13 ΙΟΥΝΙΟΥ. ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ ΠΕΡΑΣΕ ΣΤΗΝ ΑΙΩΝΙΟΤΗΤΑ Ο ΜΕ...
- ΝΑ ΣΤΟΧΑΖΟΜΑΣΤΕ, ΝΑ ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΑΤΤΟΥΜΕ...
- ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΑΝΤΙΔΡΟΥΝ;
- ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ: Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΜΑΣ ΑΠΕΙΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΜΗ ΑΝΑΣΤ...
- ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΟ ΠΟΥΘΕΝΑ ΑΛΛΟΥ ΝΑ ΚΡΑΤΗΘΟΥΜΕ ΠΑΡΑ ΜΟ...
- "Το βλέμμα του Οδυσσέα" (1995) Απόσπασμα από την τ...
- ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΑΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ ...
- ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΟΙ ΤΟΥ ΣΩΚΡΑΤΟΥΣ
- Η ΠΟΝΗΡΙΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ
- Η ΚΥΡΙΑ ΠΗΓΗ ΕΜΠΝΕΥΣΗΣ ΣΤΟΥΣ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΣ ΤΟΥ ΣΩΚΡΑΤΗ
- ΣΩΚΡΑΤΟΥΣ ΒΙΟΓΡΑΦΙΑ
- ΑΡΧΑΙΑ ΑΓΟΡΑ
- ΟΡΓΙΟ - ΔΑΙΜΩΝ - ΣΥΜΠΟΣΙΑ
- ΣΩΚΡΑΤΗΣ: ΟΙ ΑΡΙΣΤΟΙ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΧΑΡΙΝ ...
- ΑΝΩ ΠΟΛΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΚΑΣΤΡΑ)
- Οδυσσέας Ελύτης (Ο ήλιος ο ηλιάτορας, Ίκαρος, 1971)
- ΟΙ ΜΟΙΡΑΙΟΙ
- ΤΟ ΤΡΕΛΟΒΑΠΟΡΟ
- ΠΕΡΙ ΕΡΩΤΟΣ
- Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΣΩΚΡΑΤΗ
- ΟΡΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
- ΤΟ ΘΕΡΙΝΟ ΗΛΙΟΣΤΑΣΙΟ ΚΑΙ Η ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΚΛΗΔΟΝΑ
- ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΛΕΜΠΕΣΗΣ (1906-1968) - Η ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΚΟΙΝΩΝ...
- ΠΡΟΚΛΟΣ
- ΑΦΡΟΔΙΤΗ, ΠΑΝΔΗΜΟΣ ΚΑΙ ΟΥΡΑΝΙΑ
- ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΠΛΙΤΕΣ ΣΤΗΝ ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΠΛΑΤΑΙΩΝ
- ΜΑΣΣΑΛΙΑ: "ΓΥΠΤΙΣ" ΜΙΑ ΣΗΜΑΙΑ ΤΩΝ 2.600 ΧΡΟΝΩΝ
- ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ & ΛΑΟΓΡ. ΣΥΛΟΓΟΣ «ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΣΤΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ»...
- «Οι περισσότεροι άνθρωποι είναι "άλλοι άνθρωποι". ...
- Ο ΒΛΑΣΗΣ ΡΑΣΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΘΕΜΕΛΙΑ ΤΗΣ ΛΕΓΟΜΕΝΗΣ "ΚΡΙ...
- ΤΟ ΓΑΛΑΖΙΟ ΧΡΩΜΑ
- ΣΤΑ ΙΧΝΗ ΕΝΟΣ ΠΑΝΑΡΧΑΙΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
- -Πώς δηλαδή ενδιαφέρεται... Ναι αλλά... εμείς...;
- Η ΑΝΑΛΗΨΗ ΕΥΘΥΝΗΣ ΤΟΥ ΑΝΤΡΑ ΚΑΙ ΕΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΞΕΚΙ...
- Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΚΑΣΤΡΩΝ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ - TV100
- ► Σεπτεμβρίου (50)
- ► Δεκεμβρίου (26)
-
►
2014
(450)
- ► Ιανουαρίου (44)
- ► Φεβρουαρίου (54)
- ► Σεπτεμβρίου (46)
- ► Δεκεμβρίου (38)
-
►
2015
(477)
- ► Ιανουαρίου (54)
- ► Φεβρουαρίου (43)
- ► Σεπτεμβρίου (28)
- ► Δεκεμβρίου (30)
-
►
2016
(388)
- ► Ιανουαρίου (2)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Σεπτεμβρίου (50)
- ► Δεκεμβρίου (43)
-
►
2017
(522)
- ► Ιανουαρίου (47)
- ► Φεβρουαρίου (54)
- ► Σεπτεμβρίου (45)
- ► Δεκεμβρίου (41)
-
►
2018
(521)
- ► Ιανουαρίου (49)
- ► Φεβρουαρίου (46)
- ► Σεπτεμβρίου (36)
- ► Δεκεμβρίου (49)
-
►
2019
(354)
- ► Ιανουαρίου (53)
- ► Φεβρουαρίου (30)
- ► Σεπτεμβρίου (29)
- ► Δεκεμβρίου (17)
-
►
2020
(290)
- ► Ιανουαρίου (31)
- ► Φεβρουαρίου (25)
- ► Σεπτεμβρίου (26)
- ► Δεκεμβρίου (27)
-
►
2021
(312)
- ► Ιανουαρίου (29)
- ► Φεβρουαρίου (33)
- ► Σεπτεμβρίου (24)
- ► Δεκεμβρίου (21)
-
►
2022
(420)
- ► Ιανουαρίου (30)
- ► Φεβρουαρίου (16)
- ► Σεπτεμβρίου (30)
- ► Δεκεμβρίου (49)
-
►
2023
(472)
- ► Ιανουαρίου (39)
- ► Φεβρουαρίου (36)
- ► Σεπτεμβρίου (42)
- ► Δεκεμβρίου (41)
1 σχόλιο:
Τι ειναι αυτα που λετε κυριοι?
εδω στην Θεσσαλονικη βρεθηκαν τα οστα
των χιλιαδων Θεσσαλονικαιων που σφαχτηκαν απο τον Θεοδοσιο τον Μεγα? και Αγιο? και τα εριξαν στα μπαζα με τις νταλικες χωρις να κουνιθει κανενας.
ΚΡΑΤΕΡΟΣ
Δημοσίευση σχολίου