Ο Ηράκλειτος έλεγε ότι τον κόσμο αυτόν, που είναι ο ίδιος για όλα τα όντα, δεν τον έπλασε κανένας θεός και κανένας άνθρωπος, αλλά πάντα ήταν, είναι και θα είναι αείζωο πυρ. Το αείζωο πυρ είναι αιώνιος θεός, καθολικός και θεϊκός λόγος, γι’ αυτό και το Σύμπαν που είναι αείζωο πυρ είναι λόγος και θεός. `Οσον αφορά τους θεούς, έλεγε ότι το Σύμπαν είναι γεμάτο από ψυχές και από θεϊκά όντα.
Από τους Ολυμπίους κατάγονται οι Νύμφες, ή οι νεράιδες όπως αλλιώς λέγονται, καθώς είναι κόρες του Διός σύμφωνα με την Ιλιάδα και την Οδύσσεια του Ομήρου: «Ολόγυρα φτελιές φύτευσαν ορεστιάδες Νύμφες, κόρες του Διός του αιγιδοφόρου» (`Ομηρος, Ιλιάς, ραψωδία Ζ, στίχοι 419-420)
«Η τοξεύτρα `Αρτεμις πηγαίνει στα όρη, ή στον πανύψηλο Ταΰγετο ή στον Ερύμανθο, για να περάσει ωραία με κάπρους και γοργοπόδαρα ελάφια και μαζί της οι αγροδίαιτες Νύμφες, οι κόρες του Διός του αιγιδοφόρου, παίζουν» (`Ομηρος, Οδύσσεια, ραψωδία Ζ, στίχοι 102-106).
Μάλιστα στην Ιλιάδα του Ομήρου αναφέρεται ότι οι Νύμφες συμμετείχαν στα συμβούλια των Ολυμπίων όταν κρίνονταν απαραίτητες (ραψωδία Υ, στίχοι 4-9): «Κι απ’ την κορυφή του πολυφάραγγου Ολύμπου ο Δίας προστάζει τη Θέμιδα τους θεούς σε σύναξη να φωνάξει ευθύς κι εκείνη τρέχει παντού, στου Διός προστάζοντας να δράμουν το παλάτι. Κανένας ποταμός δεν έλειψε, μόνο ο Ωκεανός δεν ήρθε, καμία Νύμφη, απ’ όσες χαίρονται τα δάση τα πανώρια, των ποταμών τα κεφαλόβρυσα και τα χλωρά λιβάδια».
Σύμφωνα με την Ελληνική Μυθολογία οι Νύμφες είναι οντότητες μεταξύ των θεών και των θνητών, μπορούν να υλοποιούνται και να αποϋλοποιούνται κατά βούληση, αλλά δεν είναι αθάνατες.
Οι Νύμφες χωρίζονται σε τρεις κατηγορίες: Τις Ναϊάδες, τις Ορεστιάδες και τις Δρυάδες ή Αμαδρυάδες.
Οι Ναϊάδες ζουν στα ποτάμια, στις πηγές και στις σπηλιές, οι Ορεστιάδες στα βουνά και οι Δρυάδες ή Αμαδρυάδες στα δάση και τα λιβάδια.
Τα Ξωτικά ή Αερικά όπως αλλιώς λέγονται, που μπορούν να υλοποιούνται και να αποϋλοποιούνται κατά βούληση και ζουν σε ποτάμια, σε πηγές, σε σπηλιές, σε βουνά, σε δάση και σε λιβάδια, δεν είναι παρά οι νεράιδες, οι Νύμφες δηλαδή της Ελληνικής Μυθολογίας. http://keythonimos.blogspot.com/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου