Μερικά πράγματα στους ανθρώπους, μένουν πάντα ίδια!!!
Εικόνα: Τμήμα ψηφιδωτού δαπέδου έπαυλης του 4ου αι. δυτικά του Μαυσωλείου της Αλικαρνασσού της Μικράς Ασίας.
Μερικά πράγματα στους ανθρώπους, μένουν πάντα ίδια!!!
Εικόνα: Τμήμα ψηφιδωτού δαπέδου έπαυλης του 4ου αι. δυτικά του Μαυσωλείου της Αλικαρνασσού της Μικράς Ασίας.
Θεά Εννοδία: Η προθυραία θεσσαλική δέσποινα των καθαρμών
"Οι Φερές, γνωστές πανελλήνια ήδη πριν από τα κλασικά χρόνια για το μύθο της Άλκηστης. Ήταν κτισμένες πάνω στη μεγάλη οδική αρτηρία, που ένωνε το βορρά με το νότο, τη βόρεια με τη νότια Ελλάδα.
Οι Φερές, η δεύτερη σε σημασία και μέγεθος πόλη της Θεσσαλίας, υπήρξε το λατρευτικό κέντρο μιας ιδιόμορφης θεάς, που ήταν ευρύτερα γνωστή στις επιγραφές με τα ονοματοποιημένα επίθετα Εννοδία θεά Φεραία.
Το λίκνο της λατρείας της βρισκόταν έξω από την πόλη (προ πόλεως), δίπλα στο δρόμο, που από τη Λάρισα κατέληγε στις Φερές. Και το σημαντικότερο, το ιερό είχε ιδρυθεί πάνω σε τάφους πρωτογεωμετρικού νεκροταφείου και ακριβώς πριν από το Μακαλόρεμα, βόρεια του οποίου άρχιζε το μεγάλο μεταγενέστερο νεκροταφείο της πόλης, που διασχιζόταν από το δρόμο Φερών-Λάρισας. Στα υστεροαρχαϊκά χρόνια ιδρύθηκε στο ιερό της θεάς μνημειακός πώρινος δωρικός περίπτερος ναός. Γύρω στο -300. στην ίδια θέση κτίστηκε παρόμοιος μεγαλύτερος εκατόμπεδος ναός με 6x12 κίονες (διαστάσεων 16,30χ 32,60 μ.).
Μαρμάρινο αναθηματικό ανάγλυφο από την Κραννώνα με παράσταση όρθιας δαδοφόρου Ενοδίας με άλογο και κύνα -330.
Όταν η λατρεία της διαδόθηκε εκτός Φερών (αρχικά στη Θεσσαλία) ονομαζόταν Εννοδία ή Εννοδία Φεραία. Από πολύ νωρίς (μαρτυρημένα ήδη από τα κλασικά χρόνια) η Εννοδία έγινε η εθνική θεσσαλική θεά. Εκτός Θεσσαλίας ονομαζόταν Εννοδία ή Φεραία θεά. Στη γραμματεία είναι γνωστή στη Θεσσαλία και την Αθήνα, ενώ επιγραφικά είναι γνωστή σε 33 επιγραφές, οι οποίες βρέθηκαν στη Θεσσαλία, τη Μακεδονία και την Εύβοια. Η λατρεία της διαπιστώνεται επίσης από διάφορα άλλα μνημεία ή πιθανά ιερά και σε άλλα μέρη της Θεσσαλίας και της Μακεδονίας.
Η Εννοδία λατρευόταν στις Φερές και στο επίνειό τους, τις Παγασές, όπως επίσης στη Λάρισα, στην Κραννώνα, στον Άτραγα, στη Φάρσαλο, στο Φάκιο, στις Φθιώτιδες Θήβες, στην Ολοοσσώνα, στη Φάλαννα, στους Γόννους και στο Πύθιο. Στη Μακεδονία λατρευόταν στην Πέλλα, στη Βέροια, στην Εξοχή Εορδαίας και στην Αγία Παρασκευή Κοζάνης, στην Περσηίδα (σημ. χωριό DebreSte της επαρχίας Prilep των Σκοπιών) της Δερριόπου και ίσως στη Λητή της Μυγδονίας. Τέλος, η θεά ήταν γνωστή στους Ωρεούς της Εύβοιας και στην Αθήνα.
Η μελέτη των χάλκινων αναθημάτων του μεγάλου ιερού της Εννοδίας στις Φερές έδειξε ότι αυτά δεν ήταν μόνο θεσσαλικά. Η μεγάλη σημασία του ιερού και της λατρείας της θεάς φανερώνεται επίσης, τόσο από το πλήθος και την ποικιλία των αναθημάτων του, όσο και από την παλαιότητά τους.
Για τη σπουδαιότητα του ιερού ο Kilian σημειώνει με έμφαση ότι το ιερό της Εννοδίας συγκαταλέγεται, σύμφωνα με τη σύνθεση και τον πλούτο των αναθημάτων, ανάμεσα στα πρώιμα ιερά της ηπειρωτικής Ελλάδας, τα οποία είχαν την ακμή τους στην υστερογεωμετρική περίοδο.
Η εξάπλωση της λατρείας της οφειλόταν κυρίως στους Φεραίους, που είχαν εγκατασταθεί για διάφορους λόγους σε άλλες πόλεις της Θεσσαλίας, ή από Θεσσαλούς που είχαν εγκατασταθεί προσωρινά στις Φερές ή που είχαν ιδιαίτερες σχέσεις με τις Φερές και γνώρισαν τη θεά, καθώς και από Θεσσαλούς απόδημους (Φεραίους και λοιπούς), που είχαν εγκατασταθεί στη Μακεδονία και αλλού. Προφανώς η πρωτοβουλία μεμονωμένων πλουσίων ή αφοσιωμένων λατρευτών οδήγησαν στην ίδρυση ιερών και στην άσκηση της λατρείας της θεάς. Είναι πρόδηλο ότι η αύξηση της στρατιωτικής και της πολιτικής δύναμης των Φερών από τα αρχαϊκά χρόνια και μετά, αλλά κυρίως στην περίοδο των τυραννιών του Λυκόφρονα, του Ιάσονα, του Αλεξάνδρου και των διαδόχων του (τέλος -5ου αι. έως -344), επέδρασε ευνοϊκά στη διάδοση της λατρείας της.
Οι περισσότεροι ερευνητές ταυτίζουν την Εννοδία ή Φεραία θεά με την Άρτεμη Εννοδία - Άρτεμη Φεραία, με τη Βριμώ των Φερών, με την Εκάτη ή την Περσεφόνη.
Συνοψίζοντας μπορούμε να πούμε ότι η νεότερη έρευνα θεωρεί την Εννοδία ή Φεραία θεά ως μια αυτόνομη θεσσαλική θεά με αιολική καταγωγή, κυρίως έφιππη και φώσφορο, θεά των δρόμων και χθόνια. Θεά των οδοιπόρων, των δρόμων, των τρίστρατων και των προπύλων.
Μία θεά αλεξιτήρια, αλεξίκακη, απωσίκακη, αποτροπαϊκή και προστατήρια. Όσια, αιολική δέσποινα θεά των καθαρμών, των εξαγνιστικών ιεροπραξιών από τα μιάσματα, η οποία επόπτευε, εκτός των άλλων, τις νόμιμες και καθιερωμένες από τα πανάρχαια χρόνια τιμές προς τους νεκρούς. Μία θεά της ζωής, κουροτρόφος και στοργική, προστάτιδα των παιδιών και των παρθένων. Η προθυραία θεά που μυκάται.
Η Εννοδία λατρεύτηκε, τιμήθηκε αλλά αφέθηκε. Αν ξεχάστηκε είναι κάτι που δεν λέγεται με σιγουριά. Μέσα στις μνήμες μας σαφώς και παραμένει ζωντανή. Περιμένοντας ίσως κάποιους μυσταγωγούς που θα την ξυπνήσουν από τον βαθύ ύπνο της λησμοσύνης, καλώντας την μέσα σε ιερή σιγή, ολόκαρδα: "Έλα, προθυραία θεά και να έχεις ευχάριστον διάθεσιν διότι εσένα προσκαλώ με άγια λόγια σεμνής ψυχής".
https://ellinondiktyo.blogspot.com
---------------------------------
Αν
οι άνθρωποι γνώριζαν, δεν θα ήσαν κακοί,
μας λέει ο Σωκράτης. Κανένας δεν θέλει
να δυστυχεί. Όλοι θέλουν να ευδαιμονούν.
Η ευδαιμονία του ανθρώπου είναι να μην
αδικεί, συνεπώς να μην είναι κακός.
Η
κακία θέλει πολύ κόπο. Έχει πολύ κούραση
να είσαι κακός.
Υπάρχει όμως και
η άποψη ότι κάποιοι γνωρίζουν την κακή
πράξη και την πράττουν.
Ακριβώς
το ότι την πράττουν δηλώνει την άγνοια
τους.
Αυτό
που είχε και έχει η Φιλοσοφία να προσφέρει,
είναι να βγάλει τους ανθρώπους από την
άγνοια.
Για να ασκήσει κανείς την
Φιλοσοφία όμως, πρέπει να είναι ψυχικά
και πνευματικά ελεύθερος.
Η
ελευθερία με την επιλογή πάνε μαζί.
Όταν
δεν σου επιτρέπουν καν να επιλέξεις,
είσαι ανελεύθερος, ανεύθυνος, δούλος.
Η Φιλοσοφία, μας λέει ότι δεν
γλυτώνεις από μια άσχημη πραγματικότητα
με το να μη την βλέπεις.
Ο
ψυχικά ελεύθερος άνθρωπος έχει όλο τον
χρόνο και την φιλοσοφική μέθοδο να
γνωρίσει την πραγματικότητα.
Η γνώση
της πραγματικότητας είναι το ζητούμενο
όλης της Ελληνικής Φιλοσοφίας.
Την άγνοια καταπολεμούσε και αυτήν προσπαθούσε να νικήσει και ο Ιάσων με τους Αργοναύτες. Να ιάσει, δηλαδή να θεραπεύσει, την νόσο αυτή της ψυχής και του πνεύματος από τους ανθρώπους και τους λαούς και το επέτυχαν οι Αργοναύτες διαδώσαντες τον μέγιστο τον συμπαντικό Ελληνικό Πολιτισμό.
"Πολλοί αγνοούν το βασικό ελάττωμα των βιβλίων:
Κωνσταντίνος Γεωργανάς
(απομαγνητοφώνηση ΣΥΜΠΟΣΙΟΝ ΠΛΑΤΩΝΟΣ - ΠΕΡΙ ΕΡΩΤΟΣ)
Η Βριμώ είναι Ελληνική θεότητα και τιμόταν ιδιαίτερα στη πόλη των Φερών της Θεσσαλίας, εξ ου και επονομαζόταν Φεραία, η οποία και παριστανόταν στα νομίσματα της πόλης ως «δαδοφόρος έφιππος».
Ο Απολλώνιος ο Ρόδιος στα Αργοναυτικά, περιγράφοντας την προετοιμασία της Μήδειας να φτιάξει το φίλτρο που θα βοηθούσε τον Ιάσονα να αντιμετωπίσει τους ταύρους του Άρη αναφέρει «Το μαύρο της χυμό, όπως αυτός της ορεινής βελανιδιάς, τον είχε μαζέψει σ' ένα κοχύλι από την Κασπία για να φτιάξει φίλτρο, αφού πρώτα λουτρό είχε κάνει σ' εφτά αστείρευτα ρυάκια κι εφτά φορές είχε καλέσει την παιδοτρόφο Βριμώ, τη νυχτοπλάνητη, τη καταχθόνια, τη βασίλισσα των νεκρών».
Επειδή το όνομά της σήμαινε την "φρυάττουσα" ή "λυσσώσα" εικάζεται ότι επρόκειτο για θεότητα του κάτω κόσμου, του Άδη. Έτσι συχνά παρατηρείται το όνομα Βριμώ να αποτελεί σε άλλους τόπους προσωνύμιο που έφεραν μεγάλες θεότητες όπως η Περσεφόνη, η Δήμητρα, η Εκάτη αλλά και η Κυβέλη.
Απολλώνιος Ρόδιος (1999). Αργοναυτικά. Αθήνα: κάκτος. σελ. 257
Επίσης αποκάλυψα τα τέκνα της ισχυρής Βριμούς και τα έργα τα αόρατα των Γηγενών, οι οποίοι, παίρνοντας δεινό σπέρμα απ' τον Ουρανό, έπλασαν το προηγούμενο γένος των θνητών που κατοικούν πάντα στην απέραντη γη.
[15-19 Βριμοῦς τ’ εὐδυνάτοιο γονάς, ἠδ' ἔργ' ἀΐδηλα Γηγενέων, οἵ λυγρόν ἀπ' οὐρανοῦ ἐκμάξαντο σπέρμα γονῆς, τό πρόσθεν ὄθεν γένος ἐξεγένοντο]
-------------------------------------
Παρακολουθήστε την συνέντευξη εδώ:
ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ INDIGO ΜΕ ΜΝΗΜΕΣ ΑΠΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΖΩΗ ΣΕ ΑΛΛΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ
Ἡ γέννηση τοῦ Ἡρακλέους ἔγινε ὅταν ὁ «Σείριος Ἠέλιος τρισσὴν αἴγλην ἐλείπετο» καὶ «δολιχὴ ὄρφνη πάντοθεν ἐπεμαίετο»…
Ἡ σημαντικὴ αὐτὴ ἀναφορὰ ὑπάρχει στὰ “Ἀργοναυτικά” τοῦ Ὀρφέως. Ἐκεῖ ὁ ἴδιος ὁ Ὀρφεύς, πηγαίνοντας νὰ συναντήσει τοὺς ἄλλους Ἀργοναύτες μαζὶ μὲ τὸν Ἰάσονα, βλέποντας πρῶτον ἀπ’ ὅλους τὸν Ἡρακλῆ, λέει τὰ ἑξῆς:
Ἡ γέννηση τοῦ Ἡρακλέους ἔγινε, λοιπόν, ὅταν ὁ Σείριος εὐθυγραμμιζόταν (ἐλείπετο) μὲ τὰ τρία ἄστρα (τρισσὴ αἴγλη) τοῦ Ὠρίωνος κατὰ τὴν μεγαλύτερη νύχτα (δολιχὴ ὄρφνη) τοῦ ἔτους…
Ἰαλυσσός - Γ. Λ. https://www.heliodromion.gr/
-----------------------------------
Η ΘΕΙΑ ΠΝΟΗ ΣΤΗ ΓΑΙΑ
«Κατά τα ηλιοστάσια και τις ισημερίες, αποστέλλεται η θεία πνοή στη Γαία.
«Ιδανικότερες ημέρες για τις μυητικές διαδικασίες είναι τα ηλιοστάσια και οι ισημερίες. Τις ημέρες αυτές ανοίγει το φωτεινό περίβλημα της Γαίας, οι φωτεινοί δακτύλιοι των πλανητών, των άστρων, των γαλαξιών και μαζί με αυτούς ανοίγουν και όλοι οι ουράνιοι δίαυλοι. Σε ολόκληρο το σύμπαν τις ημέρες αυτές κυριαρχεί η θεία ευαρέσκεια του δημιουργού και σε γήινη έκφραση είναι ένα ουράνιο πανηγύρι.»
Οι ημερομηνίες αυτές ήταν (και είναι) ιερές και γινόταν οι μυήσεις και οι μεγάλες γιορτές.
Το
Αναλίσκον Αεΐζωον Πυρ του Σειρίου (Διαβάστε:
ΑΝΑΛΙΣΚΟΝ ΠΥΡ ΣΕΙΡΙΟΥ) είναι το
ιόχρουν πανίσχυρο πυρ της τετάρτης
διάστασης, από ουσία του Όλου Φωτός.
Εκπέμπεται από τον αστερισμό του Σειρίου
και καλύπτει ακαριαία τον προσφερόμενο
χώρο. Ενισχυόμενο από τη φλόγα του
Απολλώνιου πυρός, μετουσιώνεται σε
πάλλευκο αόρατο φως υψηλής συχνότητας
και ενέργειας, μη αντιληπτό από την
ανθρώπινη όραση και προσεγγίζει σε
ένταση την ακτίνα του Όλου Φωτός. Η
ενέργεια του πυρός αυτού ενισχύει τον
αόρατο αιθερικό ήλιο του δικού σας
ήλιου, για να διατηρεί την ενέργεια του
σταθερή.
Τα φαινόμενα αυτά εκδηλώνονται
δύο φορές το εικοσιτετράωρο. Διαρκούν
περίπου μία με δύο ώρες μέσα στους
διαύλους, παίρνουν δε τις μέγιστες τιμές
τέσσαρες φορές τον χρόνο, στις
ισημερίες και τα ηλιοστάσια.
Πηγές: Η Άγνωστη Αρχαιολογία Των Ελλήνων και Η Υπέρτατη Μύηση, του Γερ. Καλογεράκη, εκδ. Δίον
-----------------------------------------
ΟΙ ΟΥΡΑΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΙΧΤΟΙ
Η χειμερινή τροπή, συνδέεται με την κάθοδο των ηλιακών ηρώων μεταξύ των οποίων καταχωρίζονται οι αναμορφωταί των Αρχαίων Ελληνικών Μυστηρίων, όταν αυτά χρήζουν αναμορφώσεως, όπως επίσης και εις τους ηλιακούς ήρωας καταχωρίζονται και οι ιδρυταί των Αρχαίων Ελληνικών Μυστηρίων, όταν αυτά έχουν παύσει να λειτουργούν.
Οι εναπομείναντες Αρχαίοι Έλληνες εύχονται όπως τα προσδιοριστικά χαρακτηριστικά του αστρονομικού τούτου φαινομένου ευοδωθούν δια το καλόν του χειμαζομένου Αρχαίου Ελληνικού Πνευματικού Πολιτισμού.
Σπυροδήμος
Ανεμογιάννης – Σινανίδης
Διδάκτωρ
Φιλοσοφίας Πανεπιστημίου Αθηνών
-----------------------------------
Εικόνα: Το μέγεθος και η κλίμακα του συστήματος Kepler-452 σε σύγκριση με το δικό μας ηλιακό σύστημα, συν ένα άλλο πλανητικό σύστημα με έναν πλανήτη κατοικήσιμης ζώνης γνωστό ως Kepler-186. Το σύστημα Kepler-186 έχει ένα αμυδρό κόκκινο νάνο αστέρι.
Οι επιστήμονες λένε ότι το διαστημικό τηλεσκόπιο Kepler της NASA ανακάλυψε έναν πλανήτη που είναι περίπου 60% μεγαλύτερος από τον δικό μας, βρίσκεται σε τροχιά γύρω από έναν αστέρα που μοιάζει με τον ήλιο μας, σε σημείο που θα μπορούσε να διατηρήσει υγρό νερό και ίσως ζωή.
Ο εξωγήινος κόσμος, γνωστός ως Kepler-452b, βρίσκεται περίπου 1.400 έτη φωτός μακριά στον αστερισμό του Κύκνου. Η ανακάλυψή του ανεβάζει τον πήχη για άλλη μια φορά στην αναζήτηση του Earth 2.0, ο οποίος αποτελεί μεγάλο μέρος της αποστολής του Kepler.
Ο πλανήτης απέχει περίπου 5% από το μητρικό του άστρο από ό,τι η Γη από τον ήλιο μας, με ένα έτος που διαρκεί 385 ημέρες. Ο ήλιος του είναι 10% μεγαλύτερος και 20% φωτεινότερος από τον ήλιο μας, με την ίδια ταξινόμηση και με έναν νάνο G2.
«Είναι απλά δέος να σκεφτόμαστε ότι αυτός ο πλανήτης έχει περάσει 6 δισεκατομμύρια χρόνια στην κατοικήσιμη ζώνη του άστρου του, η οποία είναι μεγαλύτερη από την ηλικία της Γης», είπε ο Jenkins.
Ο John Grunsfeld, συνεργάτης της NASA για την επιστήμη, χαρακτήρισε τον πρόσφατα ανακοινωμένο πλανήτη ως τον «πλησιέστερο δίδυμο» στη Γη που έχει ανακαλυφθεί μέχρι στιγμής. Ωστόσο, είπε ότι περαιτέρω ανάλυση των δεδομένων του Kepler μπορεί να βρει ακόμη πιο στενούς συγγενείς.
Το Kepler που ξεκίνησε το 2009 ανιχνεύει εξωγήινους κόσμους αναζητώντας την αμυδρή θαμπάδα ενός αστεριού καθώς ένας πλανήτης διασχίζει τον δίσκο του. Το τηλεσκόπιο μεγέθους SUV έχει εντοπίσει περισσότερους από 4.600 υποψήφιους πλανήτες. Μέχρι στιγμής, περίπου 1.000 από αυτούς έχουν επιβεβαιωθεί ως πλανήτες.
Εκτός από τον Kepler-452b, άλλοι 521 υποψήφιοι πλανήτες έχουν προστεθεί στη λίστα ελέγχου της αποστολής, συμπεριλαμβανομένων 12 υποψηφίων που φαίνονται να έχουν πλάτος μία έως δύο φορές μεγαλύτερο από τη Γη και να βρίσκονται σε τροχιά στις κατοικήσιμες ζώνες των γονικών αστεριών τους.
Alan Boyle από την ιστοσελίδα UniverseToday
https://www.bibliotecapleyades.net , Βίντεο: Insane Curiosity
Το λαμπρότερο αστέρι του σμήνος των Πλειάδων είναι η Αλκυόνη, και είναι επτά φορές φωτεινότερο από τον ήλιο μας.
Οι Πλειάδες στην Αρχαία Ελληνική Κοσμολογία είναι οι επτά κόρες του προολυμπιακού Τιτάνα Άτλαντα και της Ωκεανίδας Πλειόνης.
Ο Ωρίων ο Κυνηγός έχει τοποθετηθεί από τον Δία στον ουρανό, μαζί με τον σκορπιό που τον σκότωσε. Πριν από το θάνατό του, ο Ωρίων είδε τις επτά αδερφές και ξεκίνησε να τις αιχμαλωτίσει. Ο Δίας, λυπούμενος για την κατάστασή τους, τις μετέτρεψε σε αστέρια.
Ο Ερμητισμός, ένα εσωτερικό σύστημα που βασίζεται σε γραπτά που αποδίδονται στον Τρισμέγιστο Ερμή, περιλαμβάνει πραγματείες σχετικά με τον εσωτερικό συμβολισμό των αστερισμών και των πλανητών. Συνδέθηκε με τον Έλληνα θεό Ερμή.
Σύμφωνα με τις ερμητικές παραδόσεις, τα επτά αστέρια των Πλειάδων, οδηγούν τους αναζητητές σε ένα πιο εκλεπτυσμένο επίπεδο συνείδησης. Θεωρούνται ως «σχολή μάθησης» από τους ερμητικούς, μόνο για εκείνους που έχουν καθαριστεί από ενεργειακά μπλοκ στο λεπτοφυές σώμα.
Η πρόσκληση και η μύηση στις διδασκαλίες της Πλειάδειας σοφίας έρχονται αυθόρμητα κατά τη διάρκεια του ύπνου ή του βαθιού διαλογισμού.
από τον ιστότοπο Gaia
---------------------------------------
ΛΥΡΑ – ΠΡΟΚΥΩΝ – ΒΕΓΑΣ - ΠΛΕΙΑΔΕΣ
Η ΑΓΝΩΣΤΗ (για εμάς) ΓΑΛΑΞΙΑΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΟΙ ΑΡΚΤΟΥΡΙΟΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΣΤΡΟΣΚΑΦΟΣ ΑΘΗΝΆ
Εάν διαβάζετε αυτό το άρθρο, το πιθανότερο είναι ότι είστε πνευματικός αναζητητής για αρκετό καιρό.
Η
πνευματική ωριμότητα είναι ένα σημάδι
ότι όχι μόνο έχετε μάθει και συσσωρεύσει
πολλή γνώση, αλλά έχετε πραγματικά
μετατρέψει αυτή τη γνώση σε σοφία.
Όπως
μια κάμπια που περνά από μια διαδικασία
διάλυσης και μεταμόρφωσης, έτσι κι εσείς
έχετε βιώσει πολλές κρίσεις και
ανακαλύψεις. Και βγήκες από την άλλη
πλευρά νιώθοντας κάπως διαφορετικά,
αλλά ταυτόχρονα, το ίδιο.
Πώς μπορείς
να καταλάβεις αν έχεις ωριμάσει ή όχι;
Θα
εξερευνήσω αυτήν την ερώτηση μαζί σας
σε αυτό το άρθρο και θα μοιραστώ μαζί
σας μερικά σημάδια που πρέπει να
προσέξετε...
Τι είναι η πνευματική ωριμότητα;
Σημάδια
πνευματικής ανωριμότητας
Μερικά σημάδια πνευματικής ωριμότητας
Να είστε ευγενικοί και συμπονετικοί: Η καλοσύνη προέρχεται από μια ανοιχτή καρδιά και μια ανοιχτή καρδιά είναι σημάδι πνευματικής ωριμότητας. Χωρίς καλοσύνη, ζούμε μια περιορισμένη και δυστυχισμένη ζωή. Και όσο πιο στενοί είμαστε στο μυαλό, τόσο πιο ανώριμοι είμαστε. Η εξάσκηση της αυτοαγάπης και η αφετηρία από ένα μέρος συμπόνιας για τους άλλους μάς βοηθά να ξεφύγουμε από τον επικριτικό, απορριπτικό νου προς τη σοφή καρδιά που καλύπτει τα πάντα.
Υπομονή, επιμονή και αφοσίωση: Ζούμε σε έναν κόσμο στιγμιαίας ικανοποίησης όπου θέλουμε γρήγορα αποτελέσματα και τα θέλουμε τώρα . Αλλά δεν λειτουργεί έτσι το πνευματικό μονοπάτι. Ένα μεγάλο μέρος της πνευματικής ωριμότητας είναι η κατανόηση ότι τα πάντα στη ζωή λειτουργούν σε κύκλους . Ως εκ τούτου, το να είσαι υπομονετικός, επίμονος και αφοσιωμένος είναι σημάδια μιας πνευματικά ώριμης προσέγγισης στη ζωή, γνωρίζοντας ότι η αφύπνιση δεν είναι γραμμική, αλλά κυκλική .
Εστιάστε στην παρούσα στιγμή: Η εστίαση στην παρούσα στιγμή σημαίνει να βρεις την πόρτα για την ειρήνη, την ελευθερία και την αγάπη εδώ και τώρα. Το μυαλό τείνει να φαντάζεται ότι η ειρήνη, η ελευθερία και η αγάπη μπορούν να βρεθούν μόνο στο μέλλον, κάπου αλλού, σε κάποια ιδανική κατάσταση. Αλλά η πνευματική ωριμότητα είναι να βρούμε την πύλη προς την ελευθερία σε οποιαδήποτε κατάσταση βρισκόμαστε στη ζωή.
Προσγειωμένοι και ολοκληρωμένοι: Στην αρχή των εσωτερικών μας ταξιδιών, είναι φυσιολογικό να χωρίζουμε την πνευματικότητά μας και να την απομακρύνουμε προσεκτικά από την υπόλοιπη «καθημερινή μας κοσμική ζωή». Αλλά κάποια στιγμή, για να προχωρήσουμε προς μεγαλύτερη πνευματική ωριμότητα, πρέπει να συγχωνεύσουμε το ιερό και το εγκόσμιο, και αυτό είναι το ζητούμενο, κάνοντας την πνευματική μας ζωή ρεαλιστική και ολοκληρωμένη. Ο καλύτερος τρόπος για να βιώσουμε άμεσα όλα όσα μαθαίνουμε είναι να τα ενσωματώσουμε ενεργά στη ζωή μας στην εργασία, στις προσωπικές μας σχέσεις, ακόμη και στον τρόπο που διαχειριζόμαστε τα σπίτια μας.
Αμφισβητήστε τα πάντα και γίνετε ελεύθερος στοχαστής: Το να μπορούμε να αμφισβητούμε αυτούς που μας διδάσκουν είναι η επόμενη πτυχή της πνευματικής ωριμότητας. Το να ακολουθείς τυφλά ή να πιστεύεις αφελώς όλα όσα λένε οι άλλοι σε θέσεις εξουσίας δεν είναι καλή ιδέα. Στην πραγματικότητα, είναι πολύ επικίνδυνο να αποδεχόμαστε αυτά που λένε ορισμένοι δάσκαλοι και πνευματικοί γκουρού χωρίς να κάνουμε τις δικές μας ερωτήσεις. Έτσι γεννιούνται οι λατρείες και η καταστροφική ομαδική σκέψη.
Πρέπει να είμαστε ελεύθεροι στοχαστές και, να ανακαλύπτουμε την αλήθεια απευθείας.
Ικανότητα ευελιξίας: Η δογματική προσκόλληση σε πεποιθήσεις σχετικά με το πώς κάτι «πρέπει» ή «δεν πρέπει» να γίνει στο ταξίδι της αφύπνισης είναι απλώς ένα σημάδι ανωριμότητας και μια εγωκεντρική προσήλωση στις πεποιθήσεις.
Πνευματική ωριμότητα σημαίνει, να νιώθεις άνετα να είσαι ο εαυτός σου όπως είσαι και να λειτουργείς σταθερά με τα πόδια στο έδαφος... Να είσαι ειλικρινής, αφοσιωμένος, ταπεινός και ανοιχτόκαρδος στο ταξίδι της πνευματικής αφύπνισης! Με άλλα λόγια, η πνευματική ωριμότητα είναι κάτι που κερδίζεται με συνεχή προσπάθεια και πολλές δοκιμές και λάθη .
από
την Aletheia Luna
2 Αυγούστου 2023 από τον
ιστότοπο LonerWolf
https://www.bibliotecapleyades.net/
----------------------------------------
ΝΑ ΕΠΙΜΕΝΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΑΛΟΣΥΝΗ ΣΟΥ - ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ
[Μικρό εναλλακτικό...]
Η αφύπνιση του ανθρώπινου γένους, είναι συνειδητοποίηση της μετάβασης σε μια νέα πραγματικότητα. Η γη χρειάζεται επειγόντως αυτή τη μετάβαση.
Ανακαλύψτε μέσα από τη δική σας εμπειρία ότι είστε ένα πνευματικό ον και αντιληφθείτε την ενότητα σε όλο το σύμπαν. Την ενότητα μεταξύ του φυσικού σώματος και του σύμπαντος. Μόνο αυτή η εμπειρία από πρώτο χέρι θα δημιουργήσει μια αλλαγή σε παγκόσμιο επίπεδο.
«Οι εθελοντές Είναι Όντα που προήλθαν από άλλα μέρη του σύμπαντος να υπηρετήσουν στην πλανητική μετάβαση».
Όλα αυτά τα χρόνια πολλά κύματα εθελοντών ενσαρκώθηκαν στον πλανήτη. Αυτοί οι εθελοντές ήρθαν για να μεταμορφώσουν το περιβάλλον στο οποίο ζούμε, να φέρουν το νέο και να μεταμορφώσουν.
Ποιοι
είναι όμως αυτοί οι εθελοντές;
Είναι
αυτοί που σήκωσαν τα χέρια ψηλά όταν
ρωτήθηκαν ποιος ήθελε να βοηθήσει τον
πλανήτη Γη! Είναι όντα που ήρθαν από
διάφορα μέρη του σύμπαντος για να
υπηρετήσουν στην πλανητική μετάβαση.
Το DNA όλων των ανθρώπων στον πλανήτη έχει ήδη ενεργοποιηθεί και αυτό θα ωθήσει όσους δεν έχουν ανακαλύψει ακόμη την αποστολή τους να αφυπνιστούν.
Πολλοί
άνθρωποι αναρωτιούνται, ποια είναι η
αποστολή ενός εθελοντή;
Και απαντώ: Υπάρχει
εδώ, τίποτα περισσότερο!
Μέσα σας υπάρχει ήδη ένα μοντέλο ενός υπέροχου πλανήτη όπου βασιλεύει η αγάπη, η ειρήνη και η καλοσύνη και είναι αυτή η ενέργεια που φέρατε εδώ!
Νιώστε
την Αγάπη που είστε!
Είστε εδώ για
έναν σκοπό και όταν το καταλάβετε, θα
συνειδητοποιήσετε τη σημασία του ρόλου
σας στο Σύνολο!
Μην αποθαρρύνεστε
νομίζοντας ότι δεν κάνετε τίποτα, γιατί
το κάνετε!
Γίνε αυτός που ήρθες να είσαι! Το να είσαι διαφορετικός είναι μέρος της κοσμικής σου προέλευσης! Μην αντιγράψετε κάτι που υπάρχει!
Οι αριθμοί είναι Αρχαίοι, σημαντικοί και ισχυροί.
Όπως είχε πει ο Πυθαγόρας: «Ο αριθμός είναι ο κυρίαρχος των μορφών και των ιδεών και η αιτία των θεών και των δαιμόνων».
Χάρη στον Πυθαγόρα, έχουμε το σύστημα της Αριθμολογίας που αποδίδει διαφορετικές έννοιες στους αριθμούς.
Αριθμοί
και συγχρονισμός
Πόσες φορές έχετε
δει επαναλαμβανόμενους αριθμούς όπως,
11:11, 777, 1010, 4444, 999 και ούτω καθεξής;
Η συγχρονικότητα γεννιέται από το βασίλειο του ασυνείδητου και του αιθερικού πεδίου. Όταν βιώνουμε συγχρονισμό, μας στέλνονται σημάδια και μηνύματα από το ασυνείδητο μυαλό και τον Ανώτερο Εαυτό μας.
Εάν βλέπετε τον ίδιο αριθμό ξανά και ξανά , είναι σημαντικό να προσπαθήσετε να εξερευνήσετε τον συμβολισμό που περιέχει ένας τέτοιος αριθμός για εσάς.
Η σημασία του 11 11
Συνεχίζετε να βλέπετε αυτόν τον ασυνήθιστο και ισχυρό αριθμό;
Αν έχετε δει το 11 11 και άλλους επαναλαμβανόμενους αριθμούς όπως 111, 222, 333, 444, 555, 1010, 1212, 777 και ούτω καθεξής, δώστε προσοχή!
Οι αριθμοί έχουν τον τρόπο να πάρεις έναν άνθρωπο από το χέρι και οδηγώντας τον στον δρόμο της λογικής. (Πυθαγόρας)
Η μυστική σημασία των αριθμών
Από τις ανακαλύψεις του Πυθαγόρα για τον κόσμο αναπτύχθηκε το Αρχαίο σύστημα Αριθμολογίας .
11
11 Η Σημασία
Σύμφωνα με την αριθμολογία,
ο αριθμός 11 είναι ένας «κύριος αριθμός»
που σημαίνει, διαίσθηση, διορατικότητα
και φώτιση...
Από την εμπειρία μου, το 11 11 φαίνεται να είναι ο αριθμός της πνευματικής αφύπνισης , που σημαίνει ότι, “είσαι στο σωστό δρόμο” και “οι πράξεις σας ευθυγραμμίζονται με τον σκοπό της Ψυχής σας”.
Με άλλα λόγια, το να βλέπεις το 11 11 είναι καλό σημάδι...!
Το 11 11 σημαίνει συνοπτικά:
Περισσότερα: https://www.bibliotecapleyades.net/
--------------------------------------------
Ο περίφημος Στωικός φιλόσοφος Επίκτητος, περίπου 2000 χρόνια πριν είπε το εξής σημαντικό: Οι άνθρωποι ταράζονται όχι από αυτά που συμβαίνουν αλλά από την άποψή τους για αυτά που συμβαίνουν.
Με λίγα λόγια, πράγματα που συμβαίνουν γύρω μας σε σχέση με γεγονότα και αλληλοεπιδράσεις με άλλους ανθρώπους, ερμηνεύονται με βάση εμπειρίες του παρελθόντος, υποθέσεις και κρίσεις.
Αυτό που σε βασανίζει δεν είναι το γεγονός αλλά η ερμηνεία που του δίνεις. Η σκέψη βασικά που βασίζεται σε προηγούμενες εμπειρίες. Παρατηρώντας αυτήν την σκέψη και ξεχωρίζοντας το γεγονός με την ερμηνεία μπορείς να απελευθερωθείς από αυτήν γρήγορα και να δράσεις αναλόγως με την βούλησή σου προς την ευτυχία σου.
Ο κάθε άνθρωπος έχει ξεχωριστή σκέψη και ερμηνεία σε γεγονότα και πολλές φορές αυτά γίνονται συλλογική συνείδηση ανεξαρτήτως με την αλήθεια.
Αποστασιοποιημένος από την σκέψη και όντως παρατηρητής αυτής της πραγματικότητας σε βοηθάει να είσαι ελεύθερος ανεξάρτητα από τα γεγονότα γύρω σου.
https://omathimatikos.gr/?p=1741
----------------------------
Σχετικά θέματα:
ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΡΥΘΜΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΜΑΣ
“ΟΙ ΣΚΕΨΕΙΣ ΜΑΣ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΑΣ.” (ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ)
ΠΩΣ ΟΙ ΣΚΕΨΕΙΣ ΜΑΣ, ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ, ΤΑ ΚΥΤΤΑΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΓΟΝΙΔΙΑ ΜΑΣ
ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΑΡΝΗΤΙΚΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ ΚΛΕΙΝΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΚΑΘΑΡΗ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΤΗΤΑ.
ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΛΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΣΤΙΑΖΟΥΝ ΣΕ ΚΑΘΕ ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ;
Εδώ είναι συγκεντρωμένα τα δικά μου άρθρα. ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΣΥΝΔΕΣΜΟ: ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ ΕΝΝΕΑ ΕΤΗ ΦΩΤΟΣ
«ΟΛΟ ΤΟ ΟΥΡΑΝΙΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΧΩΡΗΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΝΙΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗ, ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ»
59. ……Κι ενώ αυτός αγόρευε, ο στρατηγός της Κορίνθου Αδείμαντος, ο γιος του Ωκύτη, είπε: «Θεμιστοκλή, στους αγώνες, αυτούς που ξεκινούν πριν δοθεί το παράγγελμα, τους δίνουν μια με το ραβδί». Κι αυτός, απολογούμενος, είπε: «Όμως κι αυτοί που μένουν παραπίσω χάνουν το στεφάνι της νίκης»
Ηροδότου Ιστορίες: Ουρανία
«Ουτ’ άρα φύσει ούτε παρά φύσιν εγγίνονται αι αρεταί, αλλά πεφυκόσι μεν ημίν δέξασβαι αυτάς, τελειουμένοις δε δια του εθους».
[Oι αρετές δεν υπάρχουν μέσα μας εκ φύσεως - ούτε όμως και είναι αντίθετη προς τη φύση μας η γένεσή τους μέσα μας, η φύση μας έκανε επιδεκτικούς στις αρετές, τέλειοι όμως σ' αυτές γινόμαστε με τη διαδικασία του έθους (1103a 25).]
Αριστοτέλης «Ηθικά Νικομάχεια»
Κάποιοι φίλοι του Σωκράτη γνώρισαν ένα διάσημο φυσιογνωμιστή. Του έδειξαν από μακριά τον Σωκράτη και του ζήτησαν να περιγράψει το χαρακτήρα του. Εκείνος, αφού τον κοίταξε καλά, απάντησε, ότι είναι ευέξαπτος και ανίκανος για αυτοέλεγχο, φιλήδονος, ψεύτης κ.λπ.. Κατάπληξη και γέλια των φίλων, που τα μετέφεραν όλα στον Σωκράτη. Έτσι ακριβώς ήμουν, τους απαντά· έκτοτε άλλαξα τον εαυτό μου, τα ελαττώματα όμως αυτά παρέμειναν χαραγμένα στο πρόσωπο μου.
(Κικέρων, Τusculanes, IV, 37).
Πεθαίνετε, διότι εσκοτώσατε το Πνεύμα.
Ενόσω δεν αναστηθή και αναστηλωθή το Πνεύμα,
αδύνατον να αρχίση η υπάρχουσα Ζωντανή Ελλάς.
Περικλής Γιαννόπουλος
(1870-1910)
«Η αμάθεια γεννά πρώτον την οίησιν και την θρασύτητα, μετά ταύτα την αναισχυντίαν, όλα δε ταύτα αποκορυφούνται εις την ακόλαστον ελευθερίαν, η οποία πρώτον εκδηλώνεται με απείθειαν εις τους άρχοντας, έπειτα με ασέβειαν προς τους γονείς και τους πρεσβυτέρους, δια να καταλήξη εις την ασύστολον παράβασιν των νόμων και τέλος εις την εσχάτην αδιαφορίαν και περιφρόνησιν προς τους όρκους, τα συνθήκας και προς αυτούς ακόμη τους θεούς»
Πλάτων στην «Πολιτεία» βιβλίο Η, 562-569
(Απόδοσις Ι. Πασσά)
«Απόγονοι των θεών και παιδιά των θεών» ονομάζονται οι Έλληνες. (Πλάτωνας Τίμαιος 40β)
«Γεννήματα και θρέμματα θεών γεμάτοι αρετές» χαρακτηρίζονται οι Έλληνες. (Πλάτωνας Τίμαιος 24 d).
«Είναι φυτά τ' ουρανού οι Έλληνες, και όχι της γης, γιατί στον ουρανό Βρίσκονται οι ρίζες τους. Τους ανέθρεψε η Αθηνά.» (Πλάτωνας Τίμαιος 23 d - e).
«Θεοί και άνθρωποι έχουν την ίδια καταγωγή». (Ησίοδος: Έργα και Ημέρες και Πίνδαρος Ωδή Νεμεονίκου).
ΤΟ ΜΑΚΑΡΙΟΝ ΚΑΙ ΑΦΘΑΡΤΟΝ ΟΥΤΕ ΑΥΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΧΕΙ ΟΥΤΕ ΑΛΛΩ ΠΑΡΕΧΕΙ, ΩΣΤΕ ΟΥΤΕ ΟΡΓΑΙΣ ΟΥΤΕ ΧΑΡΙΣΙ ΣΥΝΕΧΕΤΑΙ,ΕΝ ΑΣΘΕΝΕΙ ΓΑΡ ΠΑΝ ΤΟ ΤΟΙΟΥΤΟΝ.
Το μακάριο και άφθαρτο ον ούτε το ίδιο γνωρίζει ενοχλήσεις ούτε σε άλλους προξενεί ενοχλήσεις. Ώστε δεν επηρεάζεται ούτε από θυμούς ούτε από ευχαριστίες. Γιατί όλα αυτά είναι γνωρίσματα ενός αδύναμου όντος.
_____________
«Αποκλείεται ως πρώτη αρχή των όντων πάσα γνωστή ουσία, διότι εφ όσον θα ήταν γνωστή, αυτομάτως παύει να είναι Άπειρος»
ΑΝΑΞΙΜΑΝΔΡΟΣ
Το Άπειρο κατά τον Αναξίμανδρο, το οποίο είναι ποιοτικώς ακαθόριστο και ποσοτικώς απεριόριστο είναι αδύνατον να κατανοηθεί από την ανθρώπινη νοημοσύνη και τις ανθρώπινες αισθήσεις, οι οποίες έχουν περιορισμένες δυνατότητες με αρχή και τέλος.
Για κείνους που πέθαναν στις Θερμοπύλες, ένδοξη η τύχη, ωραίος ο θάνατος, βωμός ο τάφος, μνήμη παντοτινή αντί για θρήνος, κι η μοίρα τους αντικείμενο εγκωμίων. Σάβανο σαν κι αυτό μήτε η σαπίλα μήτε ο χρόνος ο πανδαμάτορας θα αμαυρώσει των γενναίων ανδρών. Και το μνήμα την καλή φήμη της Ελλάδας διάλεξε για ένοικό του. Μάρτυρας είναι ο Λεωνίδας, ο βασιλιάς της Σπάρτης, που μέγα στολίδι άφησε πίσω του την αρετή και δόξα αιώνια.
Σιμωνίδης, λυρικός ποιητής
Οι συμβολισμοί στην αλληγορία του σπηλαίου είναι :
Σπήλαιο = η αισθητή πραγματικότητα και η κοινωνία στην οποία δεν διοικούν οι πεπαιδευμένοι.
Οι δεσμώτες = οι απαίδευτοι άνθρωποι, αυτοί δηλαδή που βρίσκονται στα σκοτάδια της αμορφωσιάς, της αμάθειας και της αγνοίας.
Φωτιά = το φως του ήλιου της κοινωνίας μας.
Σκιές & αντίλαλοι ήχων = είδωλα των πραγματικών όντων, όχι τα πραγματικά αντικείμενα και οι ήχοι.
Αλυσίδες = οι αισθήσεις (μέσω των αισθητηρίων οργάνων γίνεται αντιληπτός ο αισθητός κόσμος, ενώ μέσω της νόησης προσεγγίζεται ο κόσμος των ιδεών)
Φωτεινός χώρος εκτός σπηλιάς = ο κόσμος των ιδεών, ο πραγματικός κόσμος που γίνεται αντιληπτός με την νόηση.
Οι άνθρωποι που κινούνται εκεί έξω, όσα κουβαλάνε, οι ήχοι που εκπέμπουν = τα αληθινά όντα, οι ιδέες.
Το φως του ήλιου = η πραγματική αλήθεια, η ιδέα του αγαθού.
Η ανηφορική οδός που οδηγεί στην έξοδο = διαδικασία Παιδείας.
Ο απελευθερωμένος δεσμώτης = φιλόσοφος
Η απόσταση του Σειρίου από την Γη είναι 2,76 Parsec* (όπου Parsec ισοδυναμεί με 3,26 έτη φωτός) ή 8,9976 έτη φωτός. Δηλαδή κατά προσέγγιση, περίπου ΕΝΝΕΑ ΕΤΗ ΦΩΤΟΣ. Η εννεάδα (9) ήταν το σήμα κατατεθέν των αρχαίων Ελλήνων.
Ο Θειοφόρος Ησίοδος μέσα από την Θεογονία του, κωδικοποιεί την απόσταση Σειρίου – Γης, με την περιγραφή της πτώσεως των υδάτων της Στυγός. Λέει λοιπόν πως 9 ολόκληρα ημερονύκτια πέφτει το νερό και την δέκατη ημέρα φτάνει στα Τάρταρα. Το φάως (=φως), ταξιδεύει από τον Σείριο στην Γη 9 ολόκληρα έτη και φτάνει στο δέκατο έτος. Λέει ακόμη, πως ο ιερότερος όρκος των Θεών, είναι το νερό της Στυγός και μάλιστα όχι τόσο τα 9/10 των τμημάτων αυτής, αλλά κυρίως το Δέκατο. Θέλοντας να υποδείξει την τοποθεσία αφίξεως του φωτός (σύμφωνα με τα παραπάνω) στον Σείριο. Να λοιπόν ο ιερότερος όρκος πάσης φύσεως ελλόγου όντος.
Το φάσμα του Σειρίου (α Μεγ. Κυνός) είναι περίπου 450 nm (νανόμετρα) ενώ του συνοδού, γύρω στα 550 nm. Το α είναι θερμό αστέρι και το φάσμα του του δίδει το κυανόλευκο χρώμα, ενώ ο συνοδός είναι ψυχρότερο άστρο έχοντας το πορτοκαλί χρώμα φάσματος. Ωστόσο, ως φαινομενικό οπτικό φάσμα, εμείς εισπράττουμε συνδυασμό και των δυο φασμάτων, δηλαδή το σμαραγδί (περίπου στα 500 nm).
Να λοιπόν, από πού πηγάζει και η λατρεία των Αρχαίων Ελλήνων για τους σμαράγδους λίθους!
Τέλος, θα πρέπει να γνωρίζουμε ότι ο Σωκράτης έπαιρνε όρκο στον Αστερισμό του Κυνός , «Μα τον Κύνα…», λέγει στο έργο του Πλάτωνος «ΓΟΡΓΙΑΣ».
Οι ουσίες των Θεών ποτέ δεν δημιουργήθησαν (διότι τα αιώνια όντα ποτέ δεν δημιουργούνται. Και υπάρχει αιώνια ότι κατέχει την πρωταρχική δύναμη και από τη φύση του δεν παθαίνει τίποτα). Ούτε συνίστανται οι ουσίες των Θεών από σώματα. Διότι πάντα οι δυνάμεις μέσα στα σώματα είναι ασώματες. Ούτε περιέχονται στο χώρο διότι αυτή είναι ιδιότητα των σωμάτων. Ούτε διαχωρίζονται από την Πρώτη Αιτία ούτε και μεταξύ τους, όπως ακριβώς και οι σκέψεις διαχωρίζονται από το νου, ούτε οι πράξεις γνώσης από την ψυχή. Ακολουθεί η γνώση για την Πρώτη Αιτία και οι συνακόλουθες προς αυτήν τάξεις των Θεών, καθώς και η φύση του Κόσμου, η ουσία του νου και της ψυχής, έπειτα η Πρόνοια, η Ειμαρμένη, και η Τύχη, μετά η Αρετή και η Κακία και οι διάφορες μορφές κοινωνικής οργανώσεως, καλές και κακές, που προέρχονται από αυτές, και η πιθανή προέλευση του Κακού στον Κόσμο. Καθένα από αυτά τα θέματα απαιτεί πολλές και μεγάλες συζητήσεις. Δεν θα έβλαπτε όμως, αν τα εκθέταμε εν συντομία, ώστε ο ακροατής να μην τα αγνοεί παντελώς. Αρμόζει στην Πρώτη Αιτία να είναι Μία -διότι η μονάδα προηγείται κάθε πλήθους - και να ξεπερνά τα πάντα σε δύναμη και αγαθότητα. Επομένως τα πάντα μετέχουν αυτής. Διότι λόγω της δύναμής της, τίποτα δεν γίνεται να την παρακωλύσει και λόγω της αγαθότητάς της είναι αδύνατον να παραγκωνισθεί. Αν η Πρώτη Αιτία ήταν Ψυχή, τα πάντα θα ήσαν Έμψυχα. Αν ήταν Νους, τα πάντα θα είχαν Νόηση. Αν ήταν Ύπαρξη, τα πάντα θα αποτελούνταν από την Ύπαρξη. Και βλέποντας αυτή την ιδιότητα στα πάντα, μερικοί άνθρωποι νόμισαν ότι ήταν η Πρώτη Αιτία η Ύπαρξη. Αν τα πράγματα απλώς υπήρχαν, χωρίς να είναι αγαθά, αυτό το επιχείρημα θα ήταν ορθό, αν όμως τα πράγματα που υπάρχουν, υπάρχουν λόγω της αγαθότητάς τους και μετέχουν του Αγαθού, η Πρώτη Αιτία πρέπει απαραιτήτως να είναι πέρα από την Ύπαρξη και από το Αγαθό. Σημαντική απόδειξη αυτού είναι ότι οι ευγενικές ψυχές περιφρονούν την Ύπαρξη προς χάριν του Αγαθού, όταν κινδυνεύουν για την πατρίδα τους ή τους φίλους τους ή για την αρετή. Μετά από αυτή την άρρητη δύναμη έχουμε πάντως τις τάξεις των Θεών.
«Οι μύθοι παρουσιάζουν τους ίδιους τους Θεούς και την αγαθότητα τους -σύμφωνα πάντα με τον διαχωρισμό ανάμεσα στο ρητό και το άρρητο, το αφανές και το φανερό, το σαφές και το κρυφό. Εφόσον, όπως ακριβώς οι Θεοί έχουν κάνει κοινά για όλους τα αγαθά των αισθήσεων, τα αγαθά όμως της νόησης τα έχουν δώσει μόνο στους σοφούς, έτσι και οι μύθοι λένε σε όλους ότι υπάρχουν οι Θεοί, αλλά ποιοί είναι αυτοί και ποιές οι δυνάμεις τους το φανερώνουν μόνο σε εκείνους που μπορούν να το κατανοήσουν. Παρουσιάζουν επίσης και τις ενέργειες των Θεών. Διότι μπορούμε να ονομάσουμε και τον Κόσμο Μύθο, όπου σώματα και πράγματα είναι ορατά, ΑΛΛΑ ΨΥΧΕΣ ΚΑΙ ΝΟΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΡΥΦΟΙ. Επιπλέον, αν θέλεις να διδάξεις σε όλους την αλήθεια για τους Θεούς, ΑΠΟ ΤΗ ΜΙΑ ΟΙ ΑΝΟΗΤΟΙ ΘΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΡΟΝΗΣΟΥΝ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΗΣΟΥΝ, από την άλλη οι καλοί θα την βαρεθούν. ΕΝΩ ΑΝ ΚΡΥΨΕΙΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΥΘΟΥΣ, ΑΠΟΤΡΕΠΕΙΣ ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΡΟΝΗΣΗ ΤΩΝ ΑΝΟΗΤΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΓΚΑΖΕΙΣ ΤΟΥΣ ΚΑΛΟΥΣ ΝΑ ΑΣΚΗΣΟΥΝ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ.»
ΣΑΛΟΥΣΤΙΟΣ – ΠΕΡΙ ΘΕΩΝ και ΚΟΣΜΟΥ