Κυριακή 3 Μαΐου 2015
ΑΡΧΑΙΑ ΘΕΑΤΡΑ = ΣΧΟΛΕΙΑ
Οι
πρόγονοι μας δεν επέλεγαν τυχαία σημεία για να χτίσουν Ιερά, Ασκληπιεία, και
Θέατρα. Όπως μας ενημερώνει ο Αριστοτέλης στα Πολιτικά, έπρεπε να υπάρξει νόμος
του κράτους γι αυτόν τον σκοπό.
Τα
Θέατρα δεν ήταν κατασκευασμένα για να πηγαίνουν οι Έλληνες απλά να περάσει η
ώρα τους. Ήταν στην ουσία σχολεία. Οι ηθοποιοί πήραν το όνομα αυτό από το
"ποιώ ήθος" δηλ ουσιαστικά θα μπορούσαμε να τους αποκαλέσουμε είτε
ιερείς είτε δασκάλους αφού σκοπό είχαν να γνωρίσουν και να περάσουν στον κόσμο
διάφορες γνώσεις πχ κοσμογονικές μέσω των Ορφικών.
Τα Αρχαία Θέατρα ήταν χτισμένα πάνω σε ley lines δίνοντας μια άλλη διάσταση στην
θετική εξέλιξη του ανθρώπου και τον τρόπο που θα δεχόταν ο κόσμος αυτή την
θετική εξέλιξη.
Στην Αρχαία
Ελλάδα ήξεραν ότι το να δώσουν θετική γνώση στον κόσμο (στην προκειμένη περίπτωση
μέσω του Θεάτρου) δημιουργούσαν ένα υψηλό κοινωνικό επίπεδο έχοντας αντίκτυπο
σε πάρα πολλά πράγματα στην καθημερινότητα.
Περισσότερα:
http://ellinon-pnevma.blogspot.gr/
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Φόρμα επικοινωνίας
Αρχειοθήκη ιστολογίου
-
►
2010
(489)
- ► Ιανουαρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (3)
- ► Σεπτεμβρίου (77)
- ► Δεκεμβρίου (82)
-
►
2011
(671)
- ► Ιανουαρίου (76)
- ► Φεβρουαρίου (77)
- ► Σεπτεμβρίου (40)
- ► Δεκεμβρίου (63)
-
►
2012
(612)
- ► Ιανουαρίου (56)
- ► Φεβρουαρίου (47)
- ► Σεπτεμβρίου (60)
- ► Δεκεμβρίου (53)
-
►
2013
(594)
- ► Ιανουαρίου (66)
- ► Φεβρουαρίου (51)
- ► Σεπτεμβρίου (50)
- ► Δεκεμβρίου (26)
-
►
2014
(450)
- ► Ιανουαρίου (44)
- ► Φεβρουαρίου (54)
- ► Σεπτεμβρίου (46)
- ► Δεκεμβρίου (38)
-
▼
2015
(477)
- ► Ιανουαρίου (54)
- ► Φεβρουαρίου (43)
-
▼
Μαΐου
(38)
- Ο ΜΑΙΟΣ, Η ΜΑΙΑ, Η ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ ΤΩΝ ΛΟΥΛΟΥΔΙΩΝ ΚΑΙ Τ...
- ΠΛΑΤΩΝ - ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΗΠΕΙΡΟ
- Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΛΕΩΝΙΔΑ
- ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Η ΑΡΧΑΙΟΤΕΡΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ
- ΑΡΧΑΙΑ ΘΕΑΤΡΑ = ΣΧΟΛΕΙΑ
- ΑΣΤΡΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ ΠΑΝΩ ΣΕ ΑΓΑΛΜΑ
- ΑΡΕΤΗ - ΗΘΙΚΗ
- ΘΑΛΗΣ Ο ΜΙΛΗΣΙΟΣ: «ΠΑΝΤΑ ΠΛΗΡΗ ΘΕΩΝ ΚΑΙ ΔΑΙΜΟΝΩΝ».
- Ο ΨΥΧΟΠΟΜΠΟΣ ΕΡΜΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΡΩΤΑ ΤΩΝ ΘΝΗΤΩΝ
- Ωρείθυια
- ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟ ΑΓΑΘΟ
- Η νεαρή δασκάλα Ωρείθυια Κουλιζάκη κάνει μαθήματα ...
- ΜΙΧΑΛΑΚΗΣ ΚΑΡΑΟΛΗΣ – ΑΝΔΡΕΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ, ΟΙ ΠΡΩΤΟΣΤ...
- Ο ΑΡΧΑΙΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΑΠΟΙΚΙΕΣ
- Η ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟΤΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΗΣ ΙΕΡΗΣ ΜΑΣ ΓΛΩΣΣΗΣ
- ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ 2015 - 20ο ΕΤΟΣ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΑΝΑΔΕΙΞΗΣ ΤΗΣ Ε...
- Ο ΝΕΟΠΛΑΤΩΝΙΚΟΣ ΣΩΠΑΤΡΟΣ
- Ο ΦΑΡΟΣ ΤΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ – ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΔΙΑΣΗΜΟΥ ΑΡΧΙΤ...
- ΤΟ ΜΕΣΑΙΩΝΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
- ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΑ ΤΕΧΝΑΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ
- Η ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΤΥΜΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ Ε...
- ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΕΛΥΤΗΣ – Ο ΜΙΚΡΟΣ ΝΑΥΤΙΛΟΣ
- ΑΝΥΠΑΡΞΙΑ ΘΑΝΑΤΟΥ
- Η ΘΕΑ ΝΙΚΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΤΟ ΑΓΑΛΜΑ ΤΗΣ ΣΑΜΟΘΡΑΚΗΣ
- ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗΣ ΔΕΙΣΙΔΑΙΜΟΝΙΑΣ
- Η ΣΧΟΛΗ ΑΛΕΞΙΠΤΩΤΙΣΤΩΝ - Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΤΟ ΨΥΧΙΚΟ Σ...
- ΜΟΝΟ ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤ...
- ΟΙ ΚΟΣΜΙΚΕΣ-ΥΠΕΡΒΑΤΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΕΝΟΣ ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙ...
- ΜΥΚΗΝΕΣ (3D Animation)
- ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΟΥ ΑΥΣΤΡΙΑΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΜΕ ΑΡΧΑΙΟ...
- ΟΙ ΚΥΚΛΟΙ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ – ΠΑΛΑΙΧΘΩΝ
- ΟΙ ΠΛΕΥΡΕΣ, ΟΙ ΓΩΝΙΕΣ ΚΑΙ Ο ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΤΡΙΓΩΝ...
- ΔΑΜΑΣΚΙΟΣ - Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΝΑΛΑΜΠΗ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΗΝ...
- ΠΕΡΙ ΣΥΜΒΟΛΩΝ - Η ΣΥΜΒΟΛΙΚΗ ΤΩΝ ΝΑΩΝ
- ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΚΑΙ ΡΗΤΟΡΙΚΗ
- Η ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΚΛΥΖΕΙ ΤΟ 72% ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ
- ΠΕΡΙ ΨΥΧΗΣ
- Η ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΗ ΤΟΥ «ΕΠΙ» ΚΑΙ ΤΟΥ «ΥΠΟ»
- ► Σεπτεμβρίου (28)
- ► Δεκεμβρίου (30)
-
►
2016
(388)
- ► Ιανουαρίου (2)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Σεπτεμβρίου (50)
- ► Δεκεμβρίου (43)
-
►
2017
(522)
- ► Ιανουαρίου (47)
- ► Φεβρουαρίου (54)
- ► Σεπτεμβρίου (45)
- ► Δεκεμβρίου (41)
-
►
2018
(521)
- ► Ιανουαρίου (49)
- ► Φεβρουαρίου (46)
- ► Σεπτεμβρίου (36)
- ► Δεκεμβρίου (49)
-
►
2019
(354)
- ► Ιανουαρίου (53)
- ► Φεβρουαρίου (30)
- ► Σεπτεμβρίου (29)
- ► Δεκεμβρίου (17)
-
►
2020
(290)
- ► Ιανουαρίου (31)
- ► Φεβρουαρίου (25)
- ► Σεπτεμβρίου (26)
- ► Δεκεμβρίου (27)
-
►
2021
(312)
- ► Ιανουαρίου (29)
- ► Φεβρουαρίου (33)
- ► Σεπτεμβρίου (24)
- ► Δεκεμβρίου (21)
-
►
2022
(420)
- ► Ιανουαρίου (30)
- ► Φεβρουαρίου (16)
- ► Σεπτεμβρίου (30)
- ► Δεκεμβρίου (49)
-
►
2023
(472)
- ► Ιανουαρίου (39)
- ► Φεβρουαρίου (36)
- ► Σεπτεμβρίου (42)
- ► Δεκεμβρίου (41)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου