Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου 2013
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Φόρμα επικοινωνίας
Αρχειοθήκη ιστολογίου
-
►
2010
(489)
- ► Ιανουαρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (3)
- ► Σεπτεμβρίου (77)
- ► Δεκεμβρίου (82)
-
►
2011
(671)
- ► Ιανουαρίου (76)
- ► Φεβρουαρίου (77)
- ► Σεπτεμβρίου (40)
- ► Δεκεμβρίου (63)
-
►
2012
(612)
- ► Ιανουαρίου (56)
- ► Φεβρουαρίου (47)
- ► Σεπτεμβρίου (60)
- ► Δεκεμβρίου (53)
-
▼
2013
(594)
- ► Ιανουαρίου (66)
-
▼
Φεβρουαρίου
(51)
- ΤΙΜΟΥΜΕ ΤΗΝ ΥΠΑΤΙΑ, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 3/2/13
- Η ΠΟΛΗ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΑ ΚΥΜΑΤΑ: ΠΑΥΛΟΠΕΤΡΙ
- ΛΙΑΤΣΑ ΔΗΜΗΤΡΑ: Η ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
- ΑΠΟ ΤΟ ΦΩΣ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
- ΟΥΚ ΕΙΘΙΣΤΑΙ ΤΟΙΣ ΕΛΛΗΣΙ ΠΡΟΣΚΥΝΕΕΙΝ
- ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΙΣ ΑΠΟΜΙΜΗΣΕΙΣ ΤΟΥ «ΦΩΤΟΣ»
- ΠΕΡΙ ΑΠΟΛΛΩΝΙΟΥ ΤΟΥ ΡΟΔΙΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΡΓΟΝΑΥΤΙΚΩΝ
- ΑΓΑΛΜΑ ΤΟΥ ΠΡΟΜΗΘΕΑ ΣΤΟ ΤΟΚΙΟ
- ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΙΣΙΩΝΕΙ Ο ΑΕΤΟΣ ...ΟΙ ΓΛΑΡΟΙ ΔΕΝ ΠΕΤΑΝΕ !
- ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΚΑΤΟΡΘΩΣΑΝ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΟΥΝ ΧΑΜΕΝΑ ΕΡΓΑ ΤΩ...
- ΙΣΠΑΝΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΤΟΥΣ ΕΥΧΑΡΙ...
- ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΕΠΙΓΡΑΦΕΣ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ !!!
- …ΙΔΕΕΣ ΑΠΟ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ
- ΠΛΑΤΩΝΟΣ ΚΡΑΤΥΛΟΣ (Ή ΠΕΡΙ ΟΡΘΟΤΗΤΟΣ ΤΩΝ ΟΝΟΜΑΣΙΩΝ)...
- ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΤΕΛΕΙΩΣΑΜΕ ΑΚΟΜΑ..!
- Ο ΠΥΡΓΟΣ ΤΗΣ ΒΑΒΕΛ ΝΑΟΣ ΤΟΥ ΔΙΟΣ
- «…Η ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΤΑΧΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΑ ΒΕΛΑΝΙΔΙΑ Ή ΠΕΤΡΑ...
- Η ΣΥΓΧΥΣΗ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ...
- Η ΚΡΙΣΙΜΗ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ
- ΤΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΤΩΝ ΔΡΑΚΟΣΠΙΤΩΝ
- ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΕΛΕΓΕ ΚΕΙΝΟΣ ΠΟΥ ΜΑΣΟΥΣΕ ΤΗΝ ΔΑΦΝΗ
- ΑΠΟ ΤΗΝ ΡΩΜΗ ΕΩΣ ΤΟΝ ΜΕΣΑΙΩΝΑ
- ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ Η ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑΣ...
- Ο ποιητής που ξαγνάντεψε καλότυχος τη θωριά σου, κ...
- ΠΛΑΤΩΝ - ΚΡΙΤΙΑΣ
- ΠΛΑΤΩΝ - ΤΙΜΑΙΟΣ – ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΑΤΛΑΝΤΙΔΑ
- ΑΡΧΑΙΟΠΟΛΗ ΣΤΟ ΤΡΙΓΩΝΟ ΤΩΝ ΒΕΡΜΟΥΔΩΝ!
- ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΤΡΟΦΗ...
- ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΟΝΟ ΕΝΑ, ΑΛΛΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΣΥΜΠΑΝΤΑ
- ΠΕΡΙΚΛΗΣ - Ο ΠΡΩΤΟΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ Ο ΑΡΙΣΤΟΣ
- ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ
- «ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΟΛΕΜΗΣΕΙ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ “ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ...
- ΕΑΝ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΑΚΟΜΗ ΝΑ ΚΑΚΟΔΑΙΜΟΝΕΙ ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ...
- ΔΕΛΦΟΙ
- ΠΑΛΛΑΔΑΣ Ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΥΣ
- Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΩΝ ΟΝΟΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΗΜΙΘΕΩΝ!
- ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ
- ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΣ ΤΗΣ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑΣ
- Η ΖΩΗ ΚΑΙ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΠΥΘΑΓΟΡΙΚΟΥ ΒΙΟΥ
- ΟΛΑ ΟΣΑ ΞΕΡΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ
- ΑΙΘΡΑ
- ΣΤΑ ΑΔΥΤΑ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑΣ
- ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΈΛΛΗΝΕΣ ΗΤΑΝ ΕΥΦΥΕΣΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΓΧΡ...
- ΟΡΦΕΥΣ - ΟΡΦΙΚΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΣΥΜΠΑΝ
- ΤΑ "ΙΕΡΑ" ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΑ ΤΟΥ ΑΙΤΩΛΟΥ ΚΑΙ "ΠΑΤΕΡΩΝ"
- ΟΝΕΙΡΟ…
- Ο ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟΣ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ ΣΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ Τ...
- Η ΥΛΗ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΕΙΨΗ ΑΓΑΠΗΣ
- ΧΕΛΙΔΟΝΙΣΜΑΤΑ
- Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΕΥΧΗΣ
- ΔΕΙΠΝΟΣΟΦΙΣΤΕΣ - ΠΡΩΤΑ ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ
- ► Σεπτεμβρίου (50)
- ► Δεκεμβρίου (26)
-
►
2014
(450)
- ► Ιανουαρίου (44)
- ► Φεβρουαρίου (54)
- ► Σεπτεμβρίου (46)
- ► Δεκεμβρίου (38)
-
►
2015
(477)
- ► Ιανουαρίου (54)
- ► Φεβρουαρίου (43)
- ► Σεπτεμβρίου (28)
- ► Δεκεμβρίου (30)
-
►
2016
(388)
- ► Ιανουαρίου (2)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Σεπτεμβρίου (50)
- ► Δεκεμβρίου (43)
-
►
2017
(522)
- ► Ιανουαρίου (47)
- ► Φεβρουαρίου (54)
- ► Σεπτεμβρίου (45)
- ► Δεκεμβρίου (41)
-
►
2018
(521)
- ► Ιανουαρίου (49)
- ► Φεβρουαρίου (46)
- ► Σεπτεμβρίου (36)
- ► Δεκεμβρίου (49)
-
►
2019
(354)
- ► Ιανουαρίου (53)
- ► Φεβρουαρίου (30)
- ► Σεπτεμβρίου (29)
- ► Δεκεμβρίου (17)
-
►
2020
(290)
- ► Ιανουαρίου (31)
- ► Φεβρουαρίου (25)
- ► Σεπτεμβρίου (26)
- ► Δεκεμβρίου (27)
-
►
2021
(312)
- ► Ιανουαρίου (29)
- ► Φεβρουαρίου (33)
- ► Σεπτεμβρίου (24)
- ► Δεκεμβρίου (21)
-
►
2022
(420)
- ► Ιανουαρίου (30)
- ► Φεβρουαρίου (16)
- ► Σεπτεμβρίου (30)
- ► Δεκεμβρίου (49)
-
►
2023
(472)
- ► Ιανουαρίου (39)
- ► Φεβρουαρίου (36)
- ► Σεπτεμβρίου (42)
- ► Δεκεμβρίου (41)
2 σχόλια:
Θέλεις νά ‘χεις πιστή την εικόνα του Νεοέλληνα; Λάβε το ράσο του γύπα και του κόρακα. Λάβε τις ασπιδωτές κοιλιές των ιερέων, το καλυμμαύκι Μακαρίου Β’ της Κύπρου. Και τα γένεια τα καλογερικά, που κρύβουν το πρόσωπο, καθώς άκοσμοι αγκαθεροί φράχτες τους αγρούς. Και τις κουκουλωμένες καλόγριες, την άλλη έκδοση του φερετζέ της Τούρκισσας, και έχεις το Νεοέλληνα φωτογραφία στον τοίχο.
Απέναντι σε τούτη τη μελανή και γανιασμένη φοβέρα, φέρε την εικόνα του αρχαίου Έλληνα, για να μετρήσεις τη διαφορά. Φέρε τις μορφές των νέων σωμάτων, τις ευσταλείς και τις διακριτές. Να ανεβαίνουν από την Ολυμπία και τους Δελφούς, καθώς λευκοί αργυρόηχοι κρότοι κυμβάλων. Τους ωραίους χιτώνες τους χειριδωτούς, και τα λευκά ιμάτια τα πτυχωτά και τα ποδήρη. Τα πέδιλα από δέρματα μαροκινά, αρμοσμένα στις δυνατές φτέρνες. Φέρε την εικόνα που μας αφήσανε οι γυναίκες της αρχαίας Ελλάδας. Οι κοντυλογραμμένες, με τις λεπτές ζώνες, τον κυανό κεφαλόδεσμο, και το ζαρκαδένιο τόνο του κορμιού. Οι Ελληνίδες του Αργούς και της Ιωνίας, οι λινές και οι φαινομηρίδες. Τρέχουνε στα όρη μαζί με την Αταλάντη. Και κοιμούνται στα κοιμητήρια σαν την Κόρη του Ευθυδίκου. Όλες και όλοι στηριγμένοι χαρούμενα σε κάποια μαρμάρινη στήλη, σ’ ένα λιτό κιονόκρανο, σε μια κρήνη λευκή της Αγοράς. Με περίγυρα τους ωραίους γεωμετρημένους ναούς, αναπαμένους στο φως και στην αιθρία. Άνθρωποι, και θεοί, και αγάλματα ένα.
Όλα ετούτα, για να συγκρίνεις την παλαιή και τη νέα Ελλάδα, να τα βάλεις και να τα παραβάλεις. Και στήσε τον Φράγκο από δίπλα, να τα κοιτάει και να τα αποτιμά. Με το δίκιο του θά ‘χει να σου ειπεί: άλλο πράμα η μέρα και το φως, και άλλο η νύχτα και οι μαύροι βρυκολάκοι. Δε γίνεται να βάλεις στο ίδιο βάζο υάκινθους και βάτα.
Και κάπου θα αποσώσουν επιτιμητικά την κρίση τους: Ακούς αναίδεια; Να μας ζητούν κι από πάνω τα ελγίνεια μάρμαρα. Ποιοι μωρέ; Οι χριστιανοχομεΐνηδες;
Αλλά είναι καιρός από τις ασκήσεις επί χάρτου να περάσουμε στα πεδία των επιχειρήσεων. Να κοιτάξουμε την πυρκαγιά που αποτεφρώνει το σπιτάκι μας.
Γιατί είμαστε σβησμένοι από τον κατάλογο των εθνών;
Γιατί η Μακεδονία γίνεται Σκόπια, η Κύπρος γίνεται τουρκιά, το Αιγαίο διεκδικιέται ως το mare nostrum των Οθωμανών;
Πηγή: Αποσπάσματα από το βιβλίο «Γκέμμα» του Δημήτρη Λιαντίνη (κεφάλαιο «Ο Ελληνοέλληνας»)
http://typosnyxterinos.blogspot.gr/2010/05/blog-post_07.html
Συνταρακτικό και τόσον αληθινό. Ποιές σειρήνες μας πήραν τα μυαλά και αρμενίζουμε σε λάθος θάλασσες; Δίπλα μας καραδοκεί ο μεγαλύτερος κίνδυνος και περιμένει την στιγμή που θα αφανίσει την φυλή μας και εμείς του ανοίγουμε τον δρόμο στο όνομα της Ευρώπης και του ψευδοπολιτισμού της.
Α.
Δημοσίευση σχολίου